2024/03/29

تحصیل و کسب اقامت لهستان

لهستان  از اعضاى دائم اتحادیه اروپا و عضو حوضه کشورهاى شنگن مى باشد کشور فوق از سال ٢٠٠۴ عضواتحادیه اروپا و از دسامبر ٢٠٠٧ وارد مجموعه کشورهاى شنگن شده است حدود ۴۰ میلیون نفر جمعیت در کشور لهستان زندگی می کنندو زبان لهستانی به عنوان زبان رسمی لهستان به حساب می آید و از آنجا که در جنگ جهانی دوم بسیاری از مردم لهستان به کشور های دیگر مهاجرت کردند جمعیت بسیار قابل توجهی در کشور های دیگر به این زبان صحبت می کنند. زبان لهستانی یکی از زبان های اتحادیه اروپا نیز می باشد. در طول تاریخ زبان لهستانی اهمیت زیادی داشت  و در اروپای مرکزی و شرقی از آن برای اهداف دیپلماتیک و سیاسی استفاده می شدجهت ورود به اتحادیه اروپا میتوان از شیوه ی کشور لهستان اقدام نمود که به صورت دریافت ویزای تحصیلی می باشد. چنانچه قصد تحصیل در دانشگاه های کشور لهستان را دارید می توانید بوسیله ی موسسه  together  برای این امر اقدام نمائید

marquee-explore-poland-cloth-hall

اقامت لهستان این امکان را به شما میدهد که به تمامى کشورهاى اتحادیه اروپا و شنگن بدون نیاز به ویزا سفرکنید و ویزاى بسیارى از کشورهاى غربى همچون کانادا ـ استرالیا ـ نیوزیلند و حتى آمریکا را براحتى ابتیاع نمایید.

اگر شما مایل به ادامه تحصیل به زبان لهستانی میباشید لازم است که زبان لهستانی را فرا بگیرید اما این به این معنا نیست که شما زبان لهستانی را قبل از رسیدن به لهستان تکمیل کنید یکی از راه های موثر این است که در دوره های فشرده زبان که به صورت شش ماهه یا یک ساله و در کشور لهستان میباشد ثبت نام کنید . در این گونه دوره ها جدا از فراگیری گرامر و فرهنگ لغت ،شما این فرصت را خواهید یافت که با فرهنگ و هنر لهستان نیز آشنا شوید

Poland

چرا یادگیری زبان لهستانی؟

تحصیل رایگان و بدون مدرک زبان در تمام مقاطع تحصیلی همواره مورد توجه متقاضیان مهاجرت به خارج از کشور بخصوص لهستان بوده.چرا که تحصیلات در خارج از کشور مناسب ترین راه جهت اخذ اقامت دایم در اروپا است و  لهستان در این میان یک کشور عالی برای ادامه تحصیل و یک انتخاب مطمئن. دانشگاههای لهستان همیشه به دانشجویان خارجی خوش آمد گفته و شهرهای لهستان نه تنها فراهم کننده شرایط مناسبی برای تحصیل است بلکه مفتخر به تعداد زیادی مراکز تفریحی هستند، سیستم تحصیلی لهستان دارای قدمت آکادمیک طولانی و درخور توجهی  با ریشه های تاریخی در زمان قرون وسطی است.دانشگاه یاگیولان درکراکو در قرن ۱۴ تاسیس شده و یکی از قدیمی ترین دانشگاههای اروپا میباشد. و امروزه دانشگاههای لهستان مفتخر به داشتن سیستم آموزشی در سطح استانداردهای اروپایی میباشد.  در اغلب شهرهای بزرگ دانشگاههای خصوصی و عمومی تا سطوح دکترا وجود دارد  و رشته های مختلفی را عرضه میکنند. دانشگاههایی که دارای رنج وسیعی از رشته های مورد نیاز است و همواره در حال رشد جهت پاسخ به نیاز بازار میباشد.مدارک دانشگاههای لهستان شناخته شده در اتحادیه اروپا و جهان، وهمچنین کشورهایی  نظیر ، آمریکا ،کانادا واسترالیا میباشد. تحصیل در لهستان با ارائه آموزشهای مدرن و کارآمد دانشجویان را جهت ورود به بازار کار در اروپا آماده میکند.

فواید یادگیری زبان لهستانی در لهستان:

تحصیل در مقطع فوق لیسانس

شما میتوانید در کشور لهستان در کلیه مقاطع تحصیل کنید.. کسانی که دارای مدرک تحصیلی لیسانس هستند و تمایل به  تحصیل در مقطع فوق لیسانس در کشور لهستان را دارند با تحصیل به زبان لهستانی میتوانند از مزایای اقتصادی آن که کاهش هزینه ها تا ۸۰درصد نسبت به تحصیل به زبان انگلیسی میباشد بهره مند شوند. مشاورین ما ،شما را با افتخار در این خصوص یاری می نمایند.مقطع فوق لیسانس در کشور لهستان ۲ سال است و نیازی به داشتن مدرک زبان انگلیسی نمی باشد، دولت لهستان به شما اجازه میدهد زبان لهستانی را در یکی از کالج های کشور لهستان آموزش دیده و پس از اخذ پذیرش از یکی از دانشگاه های کشورش وارد دانشگاه شوید. دانشجو بودن در لهستان شمارا قادر خواهد ساخت که به دوره های کارآموزی با حقوق یا بدون حقوق مشغول شوید. بستگی به تخصص و رزومه کاری شما، داشتن دانش زبان لهستانی، مورد نیازمی باشد.

دوره های زبان برای تمامی سنین و با هر سطح توانایی می باشد

اگر می خواهید زبان لهستانی را برای کار، تحصیل یا حتی فقط برای تفریح بیاموزید، دوره های مختلفی برای شما در دسترس می باشد. با حضور در محیطی که در اطراف شما تمامی افراد به زبان لهستانی صحبت می کنند، شما می توانید علاوه بر آشنایی با فرهنگ و تمدن و جاذبه های طبیعی لهستانی، زبان لهستانی را سریعتر بیاموزید. با سفر به لهستان می توان زبان لهستانی را با هدف کاری، آموزشی یا بصورت تفریحی فرا گرفت.همچنین می توان فراگیری زبان لهستانی را به تنهایی یا همراه با دوره های زبان انگلیسی و کلاس های آمادگی جهت تحصیل در رشته پزشکی.انجام داد. قابل ذکر است افرادی که در لهستان دوره ی پیش دانشگاهی یا premed را بگذرانند، دیگر نیازی نیست برای دوره ی پزشکی آزمون بدهند؛ بنابراین بدون مدرک پیش دانشگاهی از ایران نیز می توان اقدام کرد.

در لهستان، یادگیری زبان همراه با تفریح و کار گروهی می باشد. به جای فقط گوش کردن به استاد خود، کلاس ها شامل بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی و مباحثه می باشد. شما ممکن است برای تمرین مهارتهای درک مطلب به ترانه ای گوش کنید، تلویزیون ببینید یا روزنامه بخوانید.

هزینه های زندگی در لهستان

لهستان یکی از کشورهایی است که کمترین هزینه را در اروپا دارا می باشد  . هزینه های زندگی در لهستان برای دانشجویان به صورت میانگین  بین ۳۰۰  تا ۴۰۰ یورو در ماه می باشد که شامل هزینه های مسکن ، غذا ،  رفت و آمد ، بیمه و سایر هزینه هایی است که دانشجو ملزم به پرداخت آن ها در زمان تحصیل و در مقطع دکترا در کشور لهستان می باشد. همانگونه که مشاهده می کنید این کشور از لحاظ هزینه های زندگی و تحصیل فوق العاده کشور مناسبی است و این خود می تواند دلیلی باشد که افراد، لهستان را به عنوان یک گزینه ی خوب برای تحصیل و در نهایت اقامت می بینند..

حق کار در لهستان

دانشجویان مقطع دکترا کشور لهستان مجوز کار در محدوده ای ۳۰ ساعته بصورت هفتگی دارا می باشند و میانگین حقوق این افراد حدودا بین ۴ تا ۸ یورو به ازای هر ساعت می باشد که که مجموع درآمدهای حاصله از کار دانشجویی میتواند براحتی هزینه های زندگی و تحصیل فرد را در یک سال پوشش دهد .

اگر شما مایل به تحصیل به زبان لهستانی میباشید و یا هنوز هم تصمیم قطعی خود را نگرفته اید ولی علاقه مند به تحصیل یا فراگیری زبان لهستانی و یا علاقه مند به فرهنگ این کشور هستید ما میتوانیم شما را راهنمایی کنیم

با ما جهت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

۰۷۱۳۶۴۹۱۱۴۵

۰۹۱۷۶۰۰۰۲۱۱

کانال تلگرام

@iranmohajergroup

error: Content is protected !!