2024/04/24

اسپانسر شیپ پدر و مادر، شرایط آن و اطلاعات دیگر

اسپانسر شیپ پدر و مادر، شرایط آن و اطلاعات دیگر

وزارت مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا صبح روز دوشنبه ۳۰ جولای ۲۰۱۸ اعلام کرد که دومین دوره‌ی قرعه‌کشی اسپانسر شیپ پدر، مادر، پدربزرگ و مادربزرگ از تاریخ ۳۱ جولای اعلام خواهد شد.

 

وزارت مهاجرت کانادا در سال ۲۰۱۷ طرح جدیدی برای اسپانسر شیپ پدر، مادر، پدربزرگ و مادربزرگ در نظر گرفت که از طرح قبلی بهتر، عادلانه تر و شفاف‌تر بود. طبق این طرح، متقاضیان می‌باید ابتدا فرم تمایل‌ یا همان Interest to Sponsor را روی سایت وزارت مهاجرت IRCC  تکمیل کنند و سپس، وزارت مهاجرت به طور تصادفی برخی از متقاضیان را انتخاب می‌کند و برای آن‌ها دعوت نامه ارسال می‌کند تا مدارک خود را برای اسپانسر شیپ پدر، مادر، پدربزرگ و مادربزرگ در تاریخ مشخص ثبت کنند.

 

شایان ذکر است که وزارت مهاجرت کانادا روز جمعه ۲۲ دسامبر ۲۰۱۷ اعلام کرد که متقاضیان اسپانسر شیپ پدر، مادر، پدربزرگ و مادربزرگ از تاریخ ۲ ژانویه تا اول فوریه ۲۰۱۸ فرصت دارند تا فرم‌های تمایل نامه Interest to Sponsor خود را برای وزارت مهاجرت کانادا ارسال کنند و متقاضیانی که تمایل نامه‌های اسپانسری خود را ثبت کرده‌اند، در دور اول قرعه کشی در ۱۹ مارس ۲۰۱۸، دعوت‌نامه‌ی «اقدام به ارسال مدرک» را دریافت کردند و ۶۰ روز فرصت داشتند تا مدارک اسپانسری خود را ارسال کنند.

 

برای اینکه بدانید اسم شما در قرعه کشی اسپانسر شیپ پدر و مادر انتخاب شده است یا خیر، به این لینک مراجعه کنید و دستورالعمل مورد نظر را انجام دهید.

 

فرم تمایل نامه را فقط کسانی باید تکمیل کنند که دارای شرایط اسپانسرشیپ پدر، مادر، پدربزرگ، مادربزرگ هستند.

شرایط اسپانسر شیپ پدر، مادر، پدربزرگ و مادربزرگ:

  • متقاضی باید شهروند کانادا یا دارای اقامت دائم کانادا باشد.
  • متقاضی باید حداقل ۱۸ سال داشته باشد.
  • متقاضی باید حداقل میزان درآمد را در کاناد داشته باشد.
  • متقاضی باید تعهدنامه مبنی بر تامین مالی فرد اسپانسر شونده را امضا کند.
error: Content is protected !!