2024/03/28

پذیرش زبان در دانشگاه‌های فرانسه

🔰 باتوجه به سؤالات بسیار زیاد شما عزیزان به اطلاع می‌رسانیم که دوره‌های زبان، باعث دریافت ویزای یک ساله دانشجویی در فرانسه می‌شود و شما از این طریق می‌توانید به راحتی وارد دانشگاه مورد علاقه‌تان شوید. شما حتی قادرید از لیسانس و در رشته‌ای متفاوت با رشته‌ی تحصیلی خود ثبت نام کنید. در واقع از این طریق بدون داشتن استرس برای مسئله‌ی زبان و دوره‌های سخت دانشگاهی وارد این کشور شده و بعد از تجربه‌های ارزشمند یک ساله و تقویت زبان، مستقیماً درخواست پذیرش دانشگاهی بدهید.

 

🔰 برای این نوع پذیرش شما باید حداقل کمی با زبان فرانسه 🇫🇷 آشنایی داشته باشید و اگر دارای مدرک Tcf یا  DELF سطح A2 نیز باشید احتمال گرفتن ویزای شما بیشتر خواهد شد.

 

توجه: دانشجویان ایرانی ساکن مالزی، هندوستان، اکراین، ارمنستان، قبرس و … می‌توانند از طریق پذیرش زبان به راحتی وارد فرانسه شده و پس از گذراندن این مقطع، مستقیماً وارد دانشگاه فرانسه شوند. این افراد برای دریافت ویزا به سفارت فرانسه در همین کشورها مراجعه می‌کنند، و در نتیجه ویزای دانشجویی خود را بسیار سریع‌تر و آسان‌تر دریافت خواهند کرد. این ویزا هیچ فرقی با ویزای دانشجویی (لیسانس، فوق لیسانس و دکترا) ندارد. توجه داشته باشید ویزای این کشور شینگن می‌باشد و به این صورت به کل اروپا دسترسی کامل دارید!

 

🔰 عزیزانی که دارای مدرک زبان فرانسه نیستند، می‌توانند در رشته‌هایی که به زبان انگلیسی برگزار می‌شوند پذیرش بگیرند. با این کار آن‌ها برای درخواست پذیرش و ویزا به مدرک زبان فرانسه نیاز ندارند و در عین حال از تمامی امکانات دانشجویان فرانسوی زبان بهره‌مند خواهند شد. بیشتر این دوره‌ها رایگان می‌باشد.

 

 

تکمیل تسلط به زبان فرانسه🇫🇷:

 

حتی اگر در کشور فرانسه گاهی آموزش به زبان انگلیسی نیز وجود دارد، تسلط به زبان فرانسوی برای بخش عمده‌ی دوره‌ها و رشته‌های آموزشی و ورود به زندگی دانشجویی و دانشگاهی ضرورت دارد.

 

راه‌های ارتباطی:

👇👇لینک کانال تلگرامی👇👇

@Iranmohajergroup

 

شماره‌‌ی تماس ايران :

۰۷۱۳۶۴۹۱۱۴۵

شماره تماس كانادا:

+۱ ۴۱۶ ۸۸۰ ۱۴۰۶

error: Content is protected !!