2024/04/20

دوربین‌های کنترل سرعت تا آخر سال ۲۰۱۹ به خیابان‌های تورنتو خواهند آمد

دوربین‌های کنترل سرعت تا آخر سال ۲۰۱۹ به خیابان‌های تورنتو خواهند آمد

عاشقان سرعت مراقب باشند: دوربین‌های کنترل سرعت تا پایان سال جاری به خیابان‌های تورنتو می‌آید

 

سپتامبر سال گذشته برنامه آزمایشی چهار ماهه کنترل سرعت اتوماتیک (ASE)  به عنوان بخشی از طرح نظارت بر امنیت خیابان‌ها به اجرا درآمد.

در این طرح آزمایشی، دستگاه‌ها و تجهیزات ASE با استفاده از دوربین‌ها و رادارهای عکاسی اقدام به جمع آوری داده‌های مربوط به سرعت وسایل نقلیه و همچنین تشخیص حجم ترافیک در مناطق حساس مانند اطراف مدارس و دیگر مناطق حفاظت شده امنیتی کردند.

 

در ژوئن ۲۰۱۸، شورای شهر تورنتو اجازه داد تا ۷۵۴ منطقه جدید ایمن در اطراف مهد کودک‌ها تا مدارس کلاس هشتم در داخل شهر ساخته شود که این مناطق نیز واجد شرایط ASE هستند.

 

سخنگوی شورای شهر، Eric Holmes، به Daily Hive گفت که این طرح تا قبل از ۳۱ ژانویه ۲۰۱۹ پایان می‌یابد.

 

وی گفت پس از پایان این طرح آزمایشی در پایان ژانویه، نتایج آن به شورای شهر فرستاده می‌شود و اعضای این شورا داده‌های جمع آوری شده را تحلیل می‌کنند تا تصمیم گیری‌هایشان درباره مولفه‌های عملیاتی این طرح از جمله تعداد واحدها و ساعات عملیات را اطلاع رسانی کنند.

 

Holmes گفت هنگامی که شورا اطلاعات این طرح آزمایشی را بررسی کند، کارشناسان گزارشات مربوط به یافته‌های خود را به شورا ارسال خواهند کرد تا مراحل بعدی برای اجرای کامل طرح ASE تا قبل از پایان سال ۲۰۱۹ در تمامی شهر مشخص شود.

 

طرح ایمنی جاده‌ای Vision Zero یک برنامه بلند مدت است که با هدف حذف تلفات جانی و کاهش آسیب‌های جدی با تاکید بر امنیت عابران پیاده، دانش آموزان مدرسه‌ای، سالمندان، دوچرخه سواران و موتورسواران، و همچنین کاهش میزان رانندگی بی‌دقت و پرخاش‌گرانه صورت گرفته است.

 

شورای شهر تورنتو بودجه ۱۰۹ میلیون دلاری برای اجرای طرح Vision Zero طی ۵ سال آینده اختصاص داده است.

error: Content is protected !!