2024/04/25

انتاریو برای متقاضیان فرانسوی زبان اکسپرس اینتری دعوتنامه‌های جدید صادر کرد

انتاریو برای متقاضیان فرانسوی زبان اکسپرس اینتری دعوتنامه‌های جدید صادر کرد

استان انتاریو در جدیدترین پذیرش اکسپرس اینتری که در تاریخ ۷ فوریه برگزار شد برای ۶۱ متقاضی فرانسوی زبان دعوتنامه جهت تقاضا برای انتخاب استانی شدن به منظور اقامت دائم صادر نمود. این دعوتنامه ها از طریق مسیر مهاجرتی اسکلید ورکر فرانسوی زبان صادر شده است. این مسیر مهاجرتی به برنامه مهاجرت استانی انتاریو ( OINP) اجازه می‌دهد متقاضیان فرانسوی زبان که در دسته‌ی تجربه کانادایی یا دسته کارگر ماهر فدرال حضور دارند و مهارت‌های زبان انگلیسی آن‌ها بالاست و علاوه بر معیارهای دیگر دارای سابقه کار هم هستند، انتخاب کند.

 

آن دسته از متقاضیان اکسپرس اینتری که از طرف یک استان انتخاب شوند ۶۰۰ امتیاز اضافی کسب می‌کنند و بدین ترتیب در دور بعدی حتما برای آن‌ها دعوتنامه جهت تقاضا برای اقامت دائم صادر خوهد شد.

 

مسیر مهاجرتی کارگر ماهر فرانسوی زبان انتاریو دو مزیت کلیدی برای متقاضیان اکسپرس اینتری به همراه دارد: یک این که در معیارهای آن، نیازی به داشتن پیشنهاد شغل از طرف کارفرمایی انتاریویی نیست و دیگر این که فاقد شرط داشتن حداقل امتیاز در سیستم جامع رتبه بندی است. اما در عین حال، مهارت‌های چهارگانه (درک مطلب، قرائت، مکالمه و نوشتن) زبان فرانسوی متقاضیان باید در حد نمره ۷ (CLB)  باشد یا در زبان انگلیسی بتوانند نمره‌ای معادل نمره ۶ CLB کسب کنند.

 

پذیرش ۷ فوریه در پی پذیرش اول فوریه انجام شد که در آن ۲۹ دعوتنامه جهت تقاضا برای انتخاب استانی شدن صادر شده بود. هم اکنون تا به اینجای سال ۲۰۱۹ استان انتاریو از طریق مسیر مهاجرتی کارگر ماهر فرانسوی زبان مجموعا ۱۸۹ دعوتنامه جهت تقاضا صادر نموده است.

error: Content is protected !!