2024/04/19

صلیب سرخ کانادا به مردم سیل زده‌ی ایران باری می‌رساند

صلیب سرخ کانادا به مردم سیل زده‌ی ایران باری می‌رساند

دولت کانادا چندی پیش در خبری اعلام کرد که در جهت کمک به سیل زدگان ایران ۲۵۰ هزار دلار را در اختیار صلیب سرخ کانادا قرار می‌دهد.

متن اصلی خبر به شرح زیر است:

کانادا آماده است تا در پاسخ به درخواست‌های کمک کشورهایی که با یک فاجعه‌ی طبیعی روبه‌رو می‌شوند سریعا عمل کند. در جهت کمک به رخ دادن #سیل در کشور ایران، ۲۵۰ هزار دلار در نظر گرفته شده است تا برای یاری رسانی اضطراری همانند پناهگاه و حفاظت و غیره مصرف شود.

 

هنگامی که یک فاجعه یا وضعیت اضطراری رخ می‌دهد، صلیب سرخ کانادا برای اطمینان از تأمین بودجه به طور موثر و جلوگیری از تکرار آن فاجعه، همکاری با دولت، رهبران محلی و سایر سازمان‌ها را آغاز می‌کند. این همکاری‌ها شامل فع موانع مالی برای سایر سازمان‌ها می‌باشد.

 

صلیب سرخ کانادایی همواره هوشیار است تا اطمینان حاصل کند که پول اهداکنندگان به طور موثری مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پول‌ها باید برای کمک به بهبود شخصی با دریافت کمک نقدی برای افراد و خانواده‌ها جهت تهیه‌ی غذا، لباس، تجهیزات پزشکی، مراقبت از کودکان، کالاهای خانگی، اجاره یا پرداخت وام مسکن، حمل و نقل و اقلام شغلی برای کمک به بازگشت به کار  مورد استفاده قرار بگیرد. آسیب‌دیدگان سیلاب‌های جنوب آلبرتا از خدمات صلیب سرخ کانادایی بسیار راضی بودند.

 

صلیب سرخ نه تنها برای حمایت از کمک های اضطراری فوری، بلکه برای کمک به مردم و جوامع در هنگام بازسازی و بهبود در هفته ها، ماه ها و سال های آینده نیز خواهد بود. زیرا کمک‌های جاده‌ای با توجه به ابعاد حادثه و فاجعه که ممکن است خسارات زیادی به مسیرها زده باشد می‌توانند بسیار زمان‌بر باشند.

صلیب سرخ کانادا برای کمک به سیل زدگان ایران حساب ویژه‌ای باز کرده است که اکنون شما نیز می‌توانید از طریق وب سایت صلیب سـرخ بـه این آدرس به سیل زدگان ایران کمک کنید.

 

از این صفحه می‌توانید به سایت اصلی صلیب سرخ کانادا مراجعه کنید.

error: Content is protected !!