2024/04/19

انتخاب شهر تورنتو توسط دانشجویان به عنوان بهترین مقصد گردشگری آمریکای شمالی

بهترین مقصد گردشگری

شهر تورنتو توسط دانشجویان به عنوان بهترین مقصد گردشگری آمریکای شمالی انتخاب شد

در حالی که تعداد توریست‌هایی که هر ساله به تورنتو می‌روند به رکورد ۴۴ میلیون نفر رسیده است، این شهر به عنوان بهترین مقصد گردشگری در آمریکای شمالی توسط دانشجویان و معلمان شناخته شده است. طبق خبر رسمی منتشر شده از سوی سازمان گردشگری تورنتو، هر ساله گردشگران تورنتو بیش از ۹ میلیارد دلار به اقتصاد این شهر کمک می‌کنند.

 

این سازمان می‌گوید بخش بزرگی از جمعیت توریستی تورنتو را معلمان، دانش‌آموزان و دانشجویان بین‌المللی از سراسر جهان تشکیل می‌دهند.

 

مطابق لیست بهترین مقاصد دانشجویی منتشر شده توسط انجمن سفرهای دانشجویی در سال ۲۰۱۹، تورنتو به صورت رسمی به عنوان برترین شهر آمریکای شمالی برای معلمان، دانش‌آموزان و دانشجویان انتخاب شده است.

 

همچنین تورنتو رکورد میزبانی بیشترین جلسات و ملاقات‌های بین‌المللی را نسبت به سایر شهرهای آمریکای شمالی در سال ۲۰۱۸ شکست. طبق گزارش کنگره و کنوانسیون بین المللی انجمن شهری، تورنتو میزبان ۸۴،۶۰۰ شرکت کننده بین‌المللی بوده است، که این تعداد بیشتر از هر شهری در طول تاریخ آمریکای شمالی بوده است.

 

تا کنون، تورنتو تنها شهر در کاناداست که شاهد افزایش تعداد نشست‌های بین‌المللی بوده است که همه ساله در آن برگزار می‌شود.

 

اخیرا عناوین متعددی به این شهر بزرگ در استان انتاریو داده شده است. در ماه فوریه، تورنتو به عنوان بهترین شهر کانادا برای یافتن عشق انتخاب شد. دو ماه بعد نیز به عنوان یکی از بهترین شهرهای دانشجویی جهان طبقه‌بندی گردید و رتبه‌ی سیزدهم را در میان بهترین شهرهای دنیا برای زندگی دانشجویی به خود اختصاص داد.

 

بر اساس گزارش منتشر شده توسط مجله مهاجرتی Global Wealth، تورنتو همچنین به عنوان سیزدهمین شهر ثروتمند در جهان معرفی گردیده است. تورنتو تنها شهر کانادایی بود که نامش در فهرست این رده‌بندی قرار دارد.

 

Andrew Weir، معاون اجرایی سازمان گردشگری تورنتو می‌گوید:« تورنتو شهری با حس پذیرش، مشارکت و همکاری بالاست که از دانشجویان سراسر جهان استقبال می‌کند.»

error: Content is protected !!