2024/04/23

آیا می‌دانید حقوق پرداختی برای بهترین شغل کانادا حدود ۹۶،۳۳۰ دلار است؟

بهترین شغل کانادا

آیا می‌دانید حقوق پرداختی برای بهترین شغل کانادا در سال ۲۰۱۹ حدود ۹۶،۳۳۰ دلار است؟

انتخاب مسیر شغلی تجربه‌ای دلهره آور است چرا که اکثر ما به این باور رسیده‌ایم که هر زمان شغلی را انتخاب نماییم، دیگر امکان تغییر آن وجود ندارد. اما در اقتصاد امروز و با موقعیت‌های شغلی و نقش‌های جدیدی که هر روز پدیدار می‌شوند، مهم این است که ذهن بازی داشته باشید تا بتوانید به موفقیت دست یابید.

 

ممکن است شغلی که پیش از این هرگز به انجام آن فکر نکرده بودید، خود را به شکلی جدید نشان داده و مسیر زندگی شما را برای همیشه تغییر دهد. پس آشنا شدن با برخی از بهترین مشاغل موجود در کانادا کاری ارزشمند است، چرا که این مشاغل دارای موقعیت‌هایی هستند که باید حتما به یاد داشته باشید.

 

طبق اعلام وب سایت Canadian Business، بهترین شغل کانادا در سال ۲۰۱۹، پرستار متخصص (nurse practitioner) می‌باشد.

 

Claudia Mariano که یک پرستار متخصص است در مصاحبه‌ای با Canadian Business توضیح می‌دهد که چرا شغل او در حال حاضر بهترین شغل در کانادا می‌باشد. (با ذکر اینکه دلایل بیشتری نسبت به حقوق ۹۰ هزار دلاری وجود دارد)

 

بازار کار برای کارکنان بخش مراقبت‌های بهداشتی به طور پیوسته در حال رشد روزافزون است به این دلیل که پرستاران متخصص بسیاری از مجموعه مهارت‌های یک پزشک را دارا می‌باشند و بیمارستان‌ها نیز اخیرا به ارزش کاری آن‌ها پی برده‌اند.

 

پرستاران متخصص جایگزین مقرون به صرفه‌ای برای پزشکان تلقی می‌شوند، البته این بدان معنا نیست که آن‌ها از حقوق بالایی برخوردار نیستند، بلکه اتفاقا میزان دستمزد بالایی هم دارند.

 

برای اشتغال به عنوان یک پرستار متخصص، نیاز به تحصیلات قابل توجهی دارید. یک پرستار رسمی و مجاز پیش از ورود به نیروی کار، ابتدا باید یک دوره تحصیلی در مقطع کارشناسی را بگذراند. یک پرستار متخصص نیز باید پیش از گذراندن دوره‌ی دو ساله‌ی خود به عنوان یک پرستار رسمی، مدرک کارشناسی دریافت نماید. پس از گذراندن این دو سال، آن‌ها واجد شرایط ثبت نام در دوره‌ی دو ساله‌ی کارشناسی ارشد پرستاری خواهند بود.

 

پس از اتمام دوره‌های فوق، شما می‌توانید در زمینه‌ی کودکان و مراقبت‌های اولیه از بزرگسالان تخصص بگیرید و در نهایت، پس از آن‌که در آزمون دریافت پروانه قبول شدید، آمادگی خواهید داشت که در این موقعیت شغلی رویایی فعالیت نمایید.

 

پرستاری برای افرادی که به دنبال زندگی در یک شهر جدید می‌باشند، موقعیتی عالی محسوب می‌شود، چرا که میزان تقاضا برای پرستاران متخصص در سراسر کانادا گسترده و رو به افزایش می‌باشد؛ این بدان معنی است که شانس زیادی برای نقل مکان به شهری جدید خواهید داشت.

 

در حالی که گذراندن دوره‌های تحصیلی ممکن است اضطراب‌آور باشد، اما حقوق پرداختی برای این شغل فوق‌العاده است. طبق اطلاعات وب سایت Neuvoo.com، میانگین حقوق یک پرستار متخصص در کانادا حدود ۹۶,۳۳۰ دلار می‌باشد.

 

علاوه بر این‌ها، به خیل بیمارانی که حین کار با آن‌ها ارتباط برقرار کرده و به طور منظم به آن‌ها کمک می‌رسانید فکر کنید. این برقراری ارتباط و دانستن این‌که می‌توانید تغییر بزرگی در زندگی افراد ایجاد نمایید، حس خوبی در شما به وجود خواهد آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!