2024/03/28

ثبت نام دبیرستان در تورنتو‌و و ‌ونکور جهت تحصیل در ترم زمستانی

ثبت نام در دبیرستان های کانادا

ثبت نام دبیرستان در تورنتو‌و و ‌ونکور جهت ترم زمستانی و ‌تضمین آینده‌ی فرزندان خود

 

پذیرش دبیرستان‌های کانادا، ثبت نام و پذیرش پرونده برای تحصیل در دبیرستان‌های کانادا جهت تحصیل در ترم زمستانی

در دبیرستان های تورنتو و همچنین ونکوور یک برنامه آموزشی با کیفیت، متعادل و جامع برای همه دانش آموزان را تضمین می‌شود. این رکورد قوی به واسطه‌ی برتری تحصیلی و همچنین برتری در ورزش، هنرهای نمایشی، رهبری و خدمات اجتماعی می‌باشد. تبادل بین دانش آموزان یک تجربه فراموش نشدنی است.

سیستم آموزشی دبیرستان‌های کانادا به این گونه است که در آن‌ها دانش آموزان هرساله باید تعدادی دروس اجباری و تعدادی دروس انتخابی را پاس کنند. هر دانش‌آموز برای فارغ‌التحصیل شدن باید ۸۰ واحد درسی را در طول ۳ سال بگذراند. تحصیل در دبیرستان‌های کانادا نه تنها سطح علمی دانش آموز را بالا می‌برد، بلکه بر مهارت‌های اجتماعی، هنری، موسیقی و ورزش و ارتباطات نیز تاثیر قابل توجهی دارد و باعث می‌شود فارغ التحصیلان دبیرستان‌های کانادا چشم‌انداز بهتری از زندگی و کار داشته باشند. دبیرستان‌های کانادا از جمله بهترین دبیرستان‌های دنیا محسوب می‌شوند و سالیانه محصلین بی شماری برای تحصیل در دبیرستان‌های کانادا راهی این کشور می‌شوند.

 

دانش آموزان زیر ۱۸ سالی که جهت تحصیل اقدام می‌کنند می‌توانند به صورت موقتی و تا سن ۱۸ سالگی تحت سرپرستی خانواده‌های مقیم کانادا باشند. این خانواده‌ها که اصطلاحا HOME STAY نامیده می‌شوند سرپرستی دانش آموزان را در منازل خود به عهده گرفته و مسئولیت مراقبت و نگهداری از دانش‌آموز از جمله تامین غذا، رفت و آمد، آشنایی با محیط شهر و مدرسه و نظافت اتاق و مسکن آن‌ها را به عهده می‌گیرند. این خانواده‌ها مورد تایید دبیرستان‌ها می‌باشند و از نظر امنیتی مراحل خاصی را جهت اعتماد والدین و دبیرستان‌ها طی نموده‌اند.

 

 

برخی از مدارس شبانه روزی در کانادا دارای خوابگاه و محل سکونت برای دانش آموزان هستند اما نسبت به سایر مدارس شهریه‌ی بالاتری دارند.

 

 

به طور متوسط هزینه‌های تحصیل در دبیرستان‌های بین المللی کانادا به شرح جدول زیر می‌باشد:

هزینه‌ها در سال در ترم
شهریه دبیرستان ۱۳۰۰۰ دلار کانادا ۵۵۰۰ دلار کانادا
هزینه مسکن و سرپرستی ۱۱۰۰۰ دلار کانادا ۶۵۰۰ دلار کانادا
هزینه بیمه درمانی ۴۵۰ دلار کانادا ۲۱۰ دلار کانادا

 

جهت ثبت نام در  هر ترم حداقل از ۳ ماه قبل می‌باید اقدام نمود، زیرا  اخذ پذیرش تحصیلی و اخذ ویزای تحصیلی هرکدام حدود ۳۰ تا ۵۰ روز زمان نیاز دارند.

 

توجه شود که این آخرین فرصت جهت ثبت نام برای ترم سپتامبر یا شهریور ماه می‌باشد، پس جهت اطلاعات بیشتر با دفتر ما در کانادا تماس بگیرید:

 

کانادا: تورنتو-خیابان یانگ شمالی بالاتر از  تقاطع یانگ استیلز مجتمع world of Yonge واحد ۲۵۲۵

موبایل :۰۰۱۴۱۶۸۸۰۱۴۰۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!