2024/03/29

دعوت نوا اسکوشیا از پرستاران در جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری

دعوت نوا اسکوشیا از پرستاران در جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری

جدیدترین خبرهایی که از نوا اسکوشیا به دست ما رسیده است از این حکایت دارد که تعدادی از متقاضیان مهاجرت که در شغل پرستاری سابقه‌ی کار داشته و برای این حرفه دوره‌ی تخصصی دیده بوده‌اند، هدف پذیرش 28 اکتبر نوا اسکوشیا از طریق مسیر مهاجرتی اولویت‌های بازار کار قرار گرفته‌اند.

 

همه‌ی این متقاضیان در سیستم اکسپرس انتری فدرال دارای پروفایل بوده‌اند؛ گفتنی است سیستم اکسپرس انتری سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته‌ی کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه‌ی کانادایی از سراسر جهان بر پایه‌ی امتیازات و معیارها مهاجر جذب می‌کند. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می‌شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه‌ی کار امتیازدهی می‌کند. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش‌ها ITA ( دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می‌شود.

 

همچنین، مسیر مهاجرتی اولویت‌های بازار کار به نوا اسکوشیا اجازه می‌دهد در صف انتظار اکسپرس انتری به دنبال متقاضیانی بگردد که در مشاغلی سابقه‌ی کار دارند که استان نوا اسکوشیا با کمبود نیروی کار آن‌ها مواجه است؛ استان نوا اسکوشیا از متقاضیان واجد شرایط دعوت می‌کند تا تقاضای خود را برای انتخاب شدن از طرف استان جهت اقامت دائم ارائه کنند.

 

متقاضیانی که از طرف استان انتخاب می‌شوند 600 امتیاز اضافی در سیستم جامع رتبه بندی یا CRS کسب می‌کنند و بدین ترتیب در دور بعدی حتما برای آن‌ها دعوتنامه جهت تقاضا برای اقامت دائم کانادا صادر خواهد شد. بدین ترتیب، این پنجمین پذیرش در سال 2019 بود که از طریق مسیر مهاجرتی اولویت‌های بازار کار برگزار شد.

 

متقاضیانی که در پذیرش 28 اکتبر دعوت شده‌اند شرایط زیر را داشته‌اند:

 

  • شغل اصلی‌شان پرستار عادی یا پرستار بخش روانپزشکی بوده است (NOC 3012))
  • سه سال یا بیشتر سابقه‌ی کار در شغل پرستاری یا پرستار بخش روانپزشکی داشته‌اند و این سابقه‌ی کار را با ارائه‌ی مدارک و توصیه نامه از کارفرماهای قبلی اثبات کرده‌اند؛
  • نمره‌ی زبان انگلیسی یا فرانسه‌ی آن‌ها در هر چهار مهارت زبانی معادل CLB 8 بوده است
  • دارای مدرک لیسانس بوده و یا یک دوره تحصیلی را در دانشگاه، کالج یا دانشکده‌های فنی و حرفه ای گذرانده‌اند
  • پروفایل اکسپرس انتری خود را در تاریخ اول نوامبر 2018 ارائه کرده‌اند.

متقاضیانی که دعوت شده‌اند پس از دریافت دعوتنامه از برنامه‌ی مهاجرت استانی نوا اسکوشیا 30 روز فرصت دارند درخواست کامل خود را ارائه کنند. برنامه‌ی مهاجرت استانی نوا اسکوشیا به این استان اجازه می‌دهد سالانه از طریق 9 مسیر مهاجرتی مختص تامین نیازهای اقتصادی استان، تعداد معینی متقاضی مهاجرت کاری را برای اقامت دائم کاندا انتخاب کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!