2024/04/19

۵ تا از بهترین هتل‌های ویکتوریا (و بریتیش کلمبیا ) در سال ۲۰۲۰

۵ تا از بهترین هتل‌های ویکتوریا (و بریتیش کلمبیا ) در سال ۲۰۲۰

شهر ویکتوریا پایتخت بریتیش کلمبیا است؛ شهری که به دلایل مختلف جذاب است: معماری و شهرسازی، سواحل زیبا، طبیعت شگفت‌آور و چه بسیار ویژگی‌های دیگر. ویکتوریا بریتیش کلمبیا که رمانتیک‌ترین شهر کانادا هم هست در بین 15 شهر برتر جهان به لحاظ گرم بودن مردمانش لقب گرفته است. این شهر همچنین در جهان به شهر باغ‌ها شهره شده است.

 

اما از دیگر دیدنی‌های ویکتوریا می‌توان به موزه‌ی سلطنتی بریتیش کلمبیا که در قرن 19 تاسیس شده اشاره کرد. این موزه یکی از برترین نهادهای فرهنگی دنیاست. علاوه بر این، اگر گذرتان به کانادا افتاد و خواستید در آنجا از هنر آسیا دیدن کنید، می‌توانید سری به گالری هنر ویکتوریای بزرگ بزنید.

 

بریتیش کلمبیای کانادا و شهرهای سرزنده و زیبایش، سالانه پذیرای توریست‌های بسیاری است. بسیاری از صاحبان کسب و کار از این استان دیدن می‌کنند. فکر می‌کنید محل اقامت آن‌ها کجاست؟ در ادامه با ما همراه باشید تا با چند تا از محبوب‌ترین و بهترین هتل‌های ویکتوریا و بریتیش کلمبیا آشنا شویم.

 

  • Abigail’s Hotel

 

آدرس: 906 McClure St, Victoria, BC V8V 3E7, Canada

 

در این هتل واقعا حس می‌کنید در خانه‌ی خود حضور دارید. رفتار دوستانه‌ی کارکنان، صبحانه‌ی عالی و کامل، خدماتی در کلاس جهانی و اتاق‌های دنج و راحت. در واقع این هتل که فقط مختص بزرگسالان است یک عمارت با شکوه با معماری بی‌نظیر است و فقط چند قدم با بندر ویکتوریا فاصله دارد.

 

  • The Magnolia Hotel & Spa

 

آدرس: 623 Courtney St, Victoria, BC V8W 1B8, Canada

 

هتل مگنولیا که از آن‌جا تا مرکز کنفرانس‌های ویکتوریا فقط به اندازه‌ی چند قدم پیاده‌روی طول می‌کشد دارای حمام و دستشویی‌های مرمرین و مبلمان کلاسیک و زیباست. از این جهت، برای از یاد بردن تمام خستگی‌ها و نگرانی‌هایتان مکانی ایده‌آل و عالی است. مرکز کسب و کار این هتل  24 ساعته فعالیت دارد و همچنین دارای سه اتاق جلسه است که می‌توانید در آن جلسات خود را در مورد کسب و کار برگزار نمایید.

 

Hotel Fairmont Empress

 

آدرس: 721 Government St, Victoria, BC V8W 1W5, Canada

 

این هتلی ایده آل برای برگزاری مراسم‌های کاری و عروسی هاست. این هتل در فهرست 21 هتل برتر جهان قرار دارد و اخیرا بیش از 60 میلیون دلار صرف بازسازیش شده است تا به حالتی در بیاید که شکوهی بی اندازه داشته باشد. در این مکان شما همچنین می‌توانید مراسم‌های کاری خود را برگزار کنید.

 

  • The Oswego Hotel

 

آدرس: 500 Oswego St, Victoria, BC V8V 5C1, Canada

 

این هتل که سازه‌ای مدرن است در مرکز شهر قرار دارد و از آن‌جا تا موزه‌ی سلطنتی بریتیش کلمبیا تنها 8 دقیقه پیاده روی لازم است. این هتل نیز در فهرست برترین هتل‌های جهان قرار دارد و می‌توانید قرارهای ملاقات در رابطه با کسب و کارتان را در آن‌جا برگزار کنید.

 

  • Oak Bay Beach Hotel

 

آدرس: 1175 Beach Dr, Victoria, BC V8S 2N2, Canada

 

این هتل بسیار لوکس در مجاورت ویکتوریا واقع شده است و وقتی در آن ساکن شوید، به کیلومترها ساحل زیبا، فروشگاه‌ها، گالری‌های هنری، رستوران‌های محشر و کافی شاپ‌های جذاب دسترسی خواهید داشت. و نباید استخرهایش را فراموش کنیم! اگر می‌خواهید خستگی‌هایتان واقعا از تن و روح به در رود، به این هتل بیایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!