2024/03/29

دعوت ساسکاچوان از ۵۲۵ متقاضی دیگر در جدیدترین پذیرش خود

دعوت ساسکاچوان از ۵۲۵ متقاضی دیگر در جدیدترین پذیرش خود

جدیدترین خبرها نشان می‌دهند که استان ساسکاچوان کانادا در تاریخ 12 نوامبر جدیدترین پذیرش خود را برگزار کرده و طی آن برای 525 متقاضی اکسپرس انتری و مشاغل مورد نیاز دعوتنامه صادر کرده است تا بتوانند تقاضای خود را برای اقامت دائم کانادا ارائه کنند. در این پذیرش در مجموع 303 دعوتنامه برای متقاضیان اکسپرس انتری و 222 دعوتنامه نیز برای متقاضیان زیرمجموعه‌ی مهاجرتی مشاغل مورد نیاز صادر شده است. محبوبیت این دو مسیر مهاجرتی برنامه‌ی مهاجرت استانی ساسکاچوان به این خاطر است که متقاضیان ملزم به داشتن پیشنهاد شغل و یا سابقه‌ی کار در ساسکاچوان نیستند.

 

برنامه‌ی مهاجرت استانی ساسکاچوان با سیستم اکسپرس انتری فدرال مرتبط است؛ گفتنی است سیستم اکسپرس انتری سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته‌ی کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه‌ی کانادایی از سراسر جهان بر پایه‌ی امتیازات و معیارها مهاجر جذب می‌کند. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می‌شوند؛ این سیستم کاندیدها را بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه‌ی کار امتیازدهی می‌کند. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش‌ها ITA ( دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می‌شود. زیرمجموعه‌ی مشاغل مورد نیاز هم در برابر متقاضیان مهاجرت که فاقد پروفایل در اکسپرس انتری هستند گشوده است.

 

برنامه‌ی مهاجرت استانی ساسکاچوان از 25 سپتامبر تا 12 نوامبر، 12 پذیرش از طریق این دو زیرمجموعه‌ی مهاجرتی یعنی اکسپرس انتری و مشاغل مورد نیاز برگزار نموده است. طی این 12 پذیرش، مجموعا 5200 دعوتنامه برای تقاضا جهت انتخاب استانی شدن، برای متقاضیان هر دو زیرمجموعه صادر شده است. در پذیرش 12 نوامبر، متقاضیان در 94 شغل مختلف از قبیل منابع انسانی، تحلیلگر سامانه‌ی داده‌ها و مدیران دیتا، اپراتورهای سیستم‌های برق و مهندسان برق مشغول به کار بودند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!