2024/04/20

به روزرسانی شرایط تمکن مالی دو برنامه‌ی اکسپرس انتری

به روزرسانی شرایط تمکن مالی دو برنامه‌ی اکسپرس انتری

متقاضیان مهاجرت به کانادا از طریق مسیر مهاجرتی اسکیلد ورکر باید از تمکن مالی برخوردار بوده و به دولت کانادا ثابت کنند که مقدار پس انداز معینی در حساب خود دارند. این شرایط مالی برای متقاضیانی است که پیشنهاد شغل نداشته و از طریق دو برنامه‌ی Federal Skilled Worker Program  و Federal Skilled Trades Program که به اکسپرس انتری مرتبط هستند قصد مهاجرت به کاندا دارند. در همین راستا دولت کانادا اخیرا شرایط مالی متقاضیان مهاجرت از طریق این دو مسیر را به روزرسانی کرده است.

 

گفتنی است داشتن این منابع مالی برای افرادی که قصد مهاجرت از طریق برنامه‌ی تجربه کبکی دارند و یا دارای پیشنهاد کار هستند الزامی نیست. میزان پس انداز و پول مورد نیاز هم بسته به اعضای خانواده متغیر است. آن‌گونه که وزارت مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا اعلام کرده است می‌توان افراد زیر را در فرم درخواست برای اقامت دائم کانادا گنجاند:

 

متقاضی اصلی

  • همسر
  • فرزندان وابسته
  • فرزندان وابسته همسر

نام همسران و فرزندان وابسته در صورتی که اقامت دائم کانادا را دارند یا شهروند کانادا هستند و یا اگر همراه با متقاضی اصلی به کانادا نمی‌آیند باید در فرم درخواست آورده شود. در جدول زیر پول مورد نیاز برای سال 2020 آورده می‌شود

 

 

منابع مالی مورد نیاز (به دلار کانادا)

تعداد اعضای خانواده

$12,960

1

$16,135

2

$19,836

3

$24,083

4

$27,315

5

$30,806

6

$34,299

7

$3,492

برای هر فرد اضافه

 

 

کانادا هر سال شرایط منابع مالی مورد نیاز برای اسکان و مهاجرت به کانادا را به روزرسانی می‌کند. با اینکه تغییرات ممکن است اندک باشد اما همین تغییرات ممکن است برخی را فاقد شرایط کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!