2024/04/20

دعوت کبک از ۳۰۵ متقاضی مهاجرت کاری

دعوت کبک از ۳۰۵ متقاضی مهاجرت کاری

استان کبک کانادا طی دو پذیرش که آن‌ها را از طریق پرتال Arrima برگزار نموده مجموعا برای 305 متقاضی مهاجرت از طریق برنامه‌ی مهاجرتی اسکیلد ورکر کبک دعوتنامه صادر کرده است. این دو پذیرش در ماه دسامبر برگزار شده‌اند. اولین پذیرش در اوایل ماه دسامبر برگزار شد و طی آن برای 85 نفر دعوتنامه جهت تقاضا برای اقامت دائم کانادا صادر شد. دومین پذیرش در تاریخ 17 دسامبر 2019 برگزار شد و طی آن برای 220 متقاضی دعوتنامه صادر شده است.

 

همه متقاضیانی که در این پذیرش‌ها از طرف کبک دعوتنامه دریافت کردند ابراز تمایل یا expression of interest خود را از طریق پرتال Arrima ثبت کرده بودند. این متقاضیان می‌بایست پیشنهاد کار معتبر می‌داشتند. در بین مشاغل این متقاضیان می توان به دیپلمات‌ها و نمایندگان سازمان ملل که می‌بایست ماموریت‌های کاری در کبک انجام دهند اشاره کرد. بدین ترتیب کبک از ماه جولای 2019 تاکنون مجموعا 9 پذیرش برگزار کرده و طی آن‌ها از 2062 متقاضی دعوت کرده است تا تقاضای خود را برای دریافت گواهی انتخاب کبک یا CSQ ارائه کنند.

 

Arrima چیست؟

در سال 2018 بود که از Arrima برای مدیریت بانک متقاضیان برنامه‌ی مهاجرتی اسکیلد ورکر کبک رونمایی شد. سیستم EOI یا ابراز تمایل کبک بانک متقاضیان گواهی انتخاب کبک یا CSQ را که برای تقاضا جهت اقامت دائم در استان از طریق برنامه‌ی مهاجرتی اسکیلد ورکر کبک نیاز است مدیریت می‌کند. متقاضیان با ساختن پروفایلی در Arrima تمایل خود را ابراز می‌کنند و سپس در صف انتظار متقاضیان قرار می‌گیرند و بر اساس امتیاز یا سایر معیارها رتبه بندی می‌شوند.

 

وزارت مهاجرت کبک بر اساس امتیاز متقاضی یا عوامل دیگری نظیر نیازهای بازار کار در نواحی روستایی استان کبک دعوتنامه صادر می‌کند. متقاضیانی که گواهی انتخاب کبک یا CSQ دریافت می‌کنند می‌توانند تقاضای خود برای اقامت دائم را به وزارت فدرال مهاجرت کانادا ارائه کنند و آن وزارت پس از تایید شرایط پزشکی و سوء پیشینه اقدام خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!