2024/03/28

برگزاری نخستین پذیرش مرتبط با اکسپرس انتری انتاریو در سال ۲۰۲۰

برگزاری نخستین پذیرش مرتبط با اکسپرس انتری انتاریو در سال ۲۰۲۰

جدیدترین خبرها حاکی از اینند که استان انتاریو در روز جمعه‌ای که گذشت نخستین پذیرش مرتبط با اکسپرس انتری را برگزار کرده و طی آن برای 242 متقاضی مهاجرت دعوتنامه صادر کرده است تا آن‌ها بتوانند تقاضای خود را برای اقامت دائم کانادا از طریق مسیر مهاجرتی اسکیلد ورکر فرانسه زبان ارائه کنند. گفتنی است این مسیر مهاجرتی یکی از سه مسیر مهاجرتی انتاریو است که که با سیستم اکسپرس انتری مرتبط است؛ سیستم اکسپرس انتری نیز سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته‌ی کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه‌ی کانادایی از سراسر جهان بر پایه‌ی امتیازات و معیارها مهاجر جذب می‌کند. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می‌شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه‌ی کار امتیازدهی می‌کند. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش‌ها ITA (دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می‌شود.

 

مسیر مهاجرتی اسکیلد ورکر فرانسه زبان

این مسیر مهاجرتی انتاریو به برنامه‌ی مهاجرت استانی انتاریو اجازه می‌دهد در صف انتظار اکسپرس انتری به دنبال متقاضیان واجد شریط بگردند. از جمله شرایط این است که متقاضی قادر به خواندن، نوشتن و مکالمه به زبان فرانسه باشد و سطح دانش زبان فرانسه‌ی او معادل نمره‌ی 7 CLB یا بالاتر باشد. همچنین متقاضی باید قادر به خواندن، نوشتن و مکالمه به زبان انگلیسی در سطح نمره‌ی 6 CLB یا بالاتر باشد.

 

بنا به اعلام برنامه‌ی مهاجرت استانی انتاریو امتیاز هر 242 نفر این متقاضیان که در پذیرش جمعه 9 ژانویه دعوتنامه دریافت کردند در سیستم جامع رتبه بندی بین 433 تا 472 بود. بالاترین امتیاز این متقاضیان یک نمره از حداقل امتیاز جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری که در ژانویه برگزار شد (473) کمتر است.

 

در عین حال، متقاضی منتخب از طرف استان می‌تواند تا سقف 600 امتیاز دریافت کند و بدین ترتیب در دور بعدی حتما برای او دعوتنامه برای متقاضا جهت اقامت دائم صادر خواهد شد. متقاضیانی که می‌خواهند از طرف مسیر مهاجرتی اسکیلد ورکر فرانسه زبان انتخاب شوند باید در گام نخست واجد شرایط ورود به صف انتظار اکسپرس انتری باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!