2024/04/18

پذیرش انتاریو در روز 17 ژوئن

پذیرش انتاریو در روز 17 ژوئن

جدیدترین خبرها از این حکایت دارند که استان انتاریو روز 17 ژوئن پذیرش مرتبط با برنامه‌ی مهاجرت استانی خود را برگزار کرده و طی آن برای نیروی کار شاغل در مشاغل نیازمند مهارت که در سیستم اکسپرس انتری حضور داشته‌اند دعوتنامه صادر کرده است.

 

برنامه‌ی مهاجرت استانی انتاریو در این پذیرش از 758 متقاضی که واجد شرایط مسیر مهاجرتی Express Entry Skilled Trades بوده‌اند دعوت کرده است. گفتنی است از 18 ژانویه 2018 تا کنون این بیشترین تعداد متقاضیانی بوده است که از طریق این مسیر مهاجرتی در یک پذیرش دعوت شده‌اند.

 

متقاضیان دعوت شده هم در صف انتظار اکسپرس انتری دارای پروفایل بوده‌اند و هم در شغل و تجارتی که نیازمند مهارت بوده، دارای سابقه‌ی کار بوده‌اند. همچنین امتیاز آن‌ها در سیستم جامع رتبه بندی یا CRS بین 400 تا 436 بوده است.

 

اگر متقاضیانی که تمایل یا NOI کردند یا از طرف انتاریو دعوتنامه‌ای برایشان صادر شد با موفقیت مورد انتخاب استان انتاریو قرار گیرند 600 امتیاز دیگر به امتیاز اصلی‌شان در CRS افزوده خواهد شد. این امتیازهای اضافی متقاضی را در موقعیتی قرار خواهد داد که در پذیرش بعدی اکسپرس انتری حتما برای او دعوتنامه جهت تقاضا برای اقامت دائم ارائه نماید.

 

از ابتدای سال جاری میلادی تا کنون مجموعا 948 متقاضی در مسیر مهاجرتی Skilled Trades توسط برنامه‌ی مهاجرت استانی انتاریو دعوت شده‌اند. این دومین پذیرش انتاریو در ماه ژوئن امسال است. در سوم ژوئن نیز انتاریو از آن دسته از متقاضیان اکسپرس انتری که حداقل 358 امتیاز داشتند دعوت کرد تا تقاضای خود را برای انتخاب شدن از طرف استان ارائه کنند.

 

سهمیه‌ی انتاریو برای سال سال جاری میلادی 7600 نفر است. این تعداد شامل 250 نیروی کار موقت در مشاغلی که سطح مهارتی متوسط دارند و یا سطح مهارت شغلشان در دسته بندی ملی مشاغل یا NOC برابر باC  است می‌شود. در سال 2019 بیش از نیمی از مجموع 7391 متقاضی که از طرف برنامه‌ی مهاجرت استانی دعوت شدند را متقاضیان اکسپرس انتری تشکیل داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!