2024/03/29

شرط جدید اداره‌ی مهاجرت کانادا برای ویزای اقامت موقت

شرط جدید اداره‌ی مهاجرت کانادا برای ویزای اقامت موقت

به خاطر شیوع و همه گیری کرونا، اداره‌ی مهاجرت از متقاضیان ویزای اقامت موقت کانادا خواسته که درخواست‌های خود را فقط آنلاین ارائه نمایند. این سیاست از اول جولای تا 30 سپتامبر در مورد افرادی که درخواست ویزای کاری کانادا، ویزای تحصیلی کانادا و ویزای اقامت موقت کانادا را دارند قابل اجرا خواهد بود.

 

گفتنی است اداره‌ی مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا از متقاضیانی که به خاطر معلولیت امکان تکمیل فرم آنلاین خود را ندارند و تنها می‌توانند به صورت کاغذی فرم درخواست را ارائه کنند حمایت‌های خاص انجام می‌دهد. اگر متقاضی دچار معلولیت نباشد، اداره‌ی مهاجرت درخواست‌های کاغذی را نخواهد پذیرفت و فرم درخواست را همراه با هزینه‌ی واریزی آن‌ها مسترد خواهد نمود.

 

این سیاست بخشی از اقدامات ویژه اداره‌ی مهاجرت برای مدیریت درخواست‌های مهاجرت هنگام اجرای عملیات با ظرفیت محدود است.در حال حاضر دارندگان ویزای کاری مادامی که سفرشان غیراختیاری باشد می‌توانند وارد کانادا شوند. البته در رابطه با محدودیت‌های سفر استثناهای دیگری هم وجود دارد نظیر اینکه فردی برای پیوستن به اعضای خانواده‌ی نزدیک و درجه یک خود قصد سفر و ورود به کانادا را داشته باشد.

 

دارندگان ویزای تحصیلی چنان‌چه ویزای خود را قبل از 18 مارس نگرفته باشند امکان ورود به کانادا را ندارند. در عین حال اخیرا اداره‌ی مهاجرت کانادا اعلام کرده است که کانادا قصد دارد در مورد دارندگان ویزای تحصیلی که مایل به شروع تحصیلات خود در پاییز سال جاری را دارند معافیت‌هایی را قائل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!