2024/04/20

دعوت انتاریو از ۲۱ کارآفرین در جدیدترین پذیرش

دعوت انتاریو از ۲۱ کارآفرین در جدیدترین پذیرش

برنامه‌ی مهاجرت استانی انتاریو در 26 آگوست پذیرشی جدید برگزار کرده و برای 21 کارآفرین دعوتنامه صادر کرده است. متقاضیانی که امتیاز Expression of Interest (EOI) خود را بین 22 نوامبر 2019 و 21 آگوست 2020 دریافت کرده بودند در این پذیرش انتخاب شدند. حداقل امتیاز EOI متقاضیان نیز 144 تا 200 بوده است.  این چهارمین پذیرش از نوع خود در سال 2020 است که مجموع تعداد کارآفرین منتخب را به 91 می‌رساند.

 

یکی از شرایط مهاجرت به انتاریو از طریق کارآفرینی به این بستگی دارد که کسب و کار در کجای انتاریو راه اندازی و اداره شود. اخیرا شرط حداقل سرمایه شخصی و الزامات سرمایه گذاری کاهش پیدا کرده است. حداقل سرمایه و ثروت شخصی برای کسب و کار پیشنهادی در منطقه تورنتوی بزرگ هم اکنون 800 هزار دلار کاناداست در حالی که پیش از این 1.5 میلیون دلار بود؛ هم چنین قبلا شرط سرمایه گذاری 1 میلیون دلاری بود که هم اکنون به 600 هزار دلار کاهش پیدا کرده است.

 

کارآفرینانی که قصد دارند در خارج از منطقه‌ی تورنتوی بزرگ کسب و کار راه اندازی کنند حداقل باید 400 هزار دلار از 800 هزار دلار سرمایه شخصی را داشته باشند. همچنین اکنون حداقل باید 200 هزار دلار از 500 هزار دلار را سرمایه گذاری کنند. متقاضیان همچنین می‌بایست ظرف 60 ماه اخیر 21 ماه سابقه به عنوان مدیریت ارشد یا مالک کسب و کار داشته باشند. قبلا متقاضیان می‌بایست 36 ماه سابقه می‌داشتند.

 

حداقل شرایط برای مهاجرت به انتاریو از طریق کارآفرینی

مسیر مهاجرتی کارآفرینی برای جذب افرادی تهیه شده است که می‌خواهند در انتاریو کسب و کاری جدید راه اندازی کنند و یا کسب و کاری فعال را خریداری نمایند. متقاضیان واجد شرایط ویزای کار موقت همراه با توصیه نامه‌ای برای راه اندازی کسب و کارشان در انتاریو دریافت می‌کنند. توصیه نامه بر مبنای توافقنامه عملکرد است و اگر کارآفرین با شروط مرتبط با اشتغال‌زایی و سرمایه گذاری مندرج در توافقنامه را رعایت کند این شانس را دارد که برای اقامت دائم کانادا انتخاب شود.

 

همچنین گفتنی است کارآفرینان بپس از راه اندازی کسب و کار و رعایت مفاد توافقنامه باید حداقل شرایط زیر را دارا باشند:

 

  • تسلط بر یکی از زبان‌های رسمی کانادا (انگلیسی یا فرانسه) در حد CLB 4؛
  • حضور فیزیکی در انتاریو به مدت 9 ماه از سال یا 75 درصد زمانی که به راه اندازی کسب و کار در انتاریو مشغول هستند (این شرط در توافقنامه ذکر شده است)؛
  • کارآفرینان باید در مدیریت فعالیت‌های روزمره کسب و کار حضور فعال داشته باشند.
  • متقاضیان همچنین باید ظرف 20 ماه پس از ورود به انتاریو سایر شرایط توافقنامه‌ی عملکرد را هم رعایت کنند: از جمله اطلاعات ارائه شده در EOI و برنامه کسب و کار یا Business Plan.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!