2024/03/19

جدیدترین پذیرش PNP انتاریو با دعوت از ۷۰۳ متقاضی برگزار شد

جدیدترین پذیرش PNP انتاریو با دعوت از ۷۰۳ متقاضی برگزار شد

استان انتاریوی کانادا در تاریخ 26 آگوست برای 703 متقاضی اکسپرس انتری دارای سابقه کار در مشاغلی معین دعوتنامه صادر کرده است. متقاضیان اکسپرس انتری می‌بایست در سیستم جامع رتبه بندی یا CRS امتیازی بین 466 تا 475 می‌داشتند. اگر با موفقیت از طرف استان انتاریو انتخاب شوند نیز 600 امتیاز اضافی در CRS دریافت می‌کنند و بدین ترتیب در دور بعدی اکسپرس انتری حتما برای آن‌ها دعوتنامه صادر خواهد شد. این در مورد هر متقاضی برنامه‌ی مهاجرت استانی صدق می‌کند.

 

برنامه‌ی مهاجرت استانی انتاریو از متقاضیانی دعوت کرده تا تقاضای خود را برای انتخاب شدن از طرف انتاریو ارائه کنند که در یکی از مشاغل زیر سابقه کار داشته‌اند:

 

  • مدیران مالی NOC 0111
  • مدیران روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی NOC 0124
  • مدیران فروش NOC 0601
  • حسابرسان مالی و حسابداران NOC 1111
  • سایر ماموران مالی NOC 1114
  • مشاغل حرفه‌ای در مشاوره مدیریت کسب و کار NOC 1122
  • پرستاران رسمی و پرستاران رسمی بخش روانپزشکی NOC 3012
  • دستیاران پرستاران، دستیاران پزشکان و مامایان NOC 3124
  • متخصصین تغذیه NOC 3132

متقاضیان برای اینکه بتوانند از طرف انتاریو انتخاب شوند باید از طریق مسیر مهاجرتی اولویت‌های سرمایه انسانی درخواست دهند و حداقل یک سال در یکی از مشاغل فوق سابقه کار داشته باشند. سابقه‌ی کار باید ظرف پنج سال اخیر قبل از تاریخ ارائه‌ی درخواست کسب شده باشد. سابقه‌ی کار می‌تواند خارج از کانادا و یا داخل کانادا کسب شود اما باید کار مداوم بوده باشد بدین معنی که طی دوره‌ی یک ساله هیچ توقفی در کار نبوده باشد و یک سال مداوم در آن کار فعالیت داشته باشند. البته کار کردن برای کارفرمایان مختلف طی این دوره‌ی یک ساله قابل قبول است و لازم نیست متقاضی کل یک سال برای یک شرکت و یا یک کارفرما کار کرده باشد.

 

شغلی که متقاضی را واجد شرایط دریافت دعوتنامه از طرف انتاریو کرده باید همان شغلی باشد که در پروفایل اکسپرس انتری ثبت کرده است. گفتنی است سیستم که در سال 2015 از آن رونمایی شد، سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته‌ی کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه‌ی کانادایی از سراسر جهان بر پایه‌ی امتیازات و معیارها مهاجر جذب می‌کند. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می‌شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می‌کند. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش‌ها یک ITA (یک دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می‌شود.

 

سهمیه‌ی انتاریو برای سال جاری میلادی 7600 نفر است. این تعداد شامل 250 نیروی کار موقت در مشاغلی که سطح مهارتی متوسط دارند و یا سطح مهارت شغلشان در دسته بندی ملی مشاغل یا NOC برابر با C است می‌شود. در سال 2019 بیش از نیمی از مجموع 7391 متقاضی که از طرف برنامه‌ی مهاجرت استانی دعوت شدند را متقاضیان اکسپرس انتری تشکیل داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!