2024/04/19

بریتیش کلمبیا از ۳۵۴ متقاضی دعوت کرد

بریتیش کلمبیا از ۳۵۴ متقاضی دعوت کرد

استان بریتیش کلمبیای کانادا در تاریخ 27 اکتبر 2020 از طریق برنامه‌ی مهاجرت استانی خود برای 354 متقاضی دعوتنامه صادر کرده است. در این پذیرش متقاضیان Skilled Worker و International Graduate در هر دو دسته‌ی اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا  (EEBC) و Skills  Immigration (SI) هدف گرفته شدند. اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا یا به اختصار EEBC متقاضیانی را انتخاب می‌کند که در سیستم اکسپرس انتری دولت فدرال کانادا پروفایل معتبر دارند. دسته‌ی Skills Immigration هم برای کارگران ماهر و نیمه ماهری است که شغلشان در بریتیش کلمبیا با تقاضای بالایی روبروست.

 

بزرگترین پذیرش برنامه‌ی مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا طی سال جاری پذیرش 29 سپتامبر بود که طی آن برای 450 متقاضی دعوتنامه صادر شد. حداقل امتیاز متقاضیان پذیرش 27 اکتبر بریتیش کلمبیا در یک از دسته‌ها به شرح زیر بوده است:

 

  • SI – Skilled Worker: 93

 

  • SI – International Graduate: 94

 

  • SI – Entry Level and Semi-Skilled: 75

 

  • EEBC – Skilled Worker: 92

 

  • EEBC – International Graduate: 93

 

گفتنی است سیستم اکسپرس انتری سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته‌ی کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه‌ی کانادایی از سراسر جهان بر پایه‌ی امتیازات و معیارها مهاجر جذب می‌کند. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می‌شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه‌ی کار امتیازدهی می‌کند. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش‌ها ITA (دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می‌شود. برای ورود به صف انتظار اکسپرس انتری داشتن پیشنهاد کار الزامی نیست. متقاضیانی که از طرف استان انتخاب می‌شوند 600 امتیاز اضافی در سیستم جامع رتبه بندی دریافت می‌کنند و بدین ترتیب در پذیرش بعدی اکسپرس انتری حتما از آن‌ها برای تقاضا جهت اقامت دائم کانادا دعوت خواهد شد. اکثر استان‌های کانادا نیز از این سیستم برای مدیریت درخواست‌های انتخاب استانی استفاده می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!