2024/03/29

بهترین روش های مهاجرت سرمایه گذاری کانادا

بهترین سرمایه گذاری در کانادا

بهترین سرمایه گذاری در کانادا

اقتصادی قوی کشور کانادا و فرصت های سرمایه گذاری و مهاجرت به این کشور از طریق سرمایه گذاری از دلایلی می باشند که توجه سرمایه گذاران در سراسر دنیا را به خود جذب می کنند.در این مقاله از ایران مهاجر به بررسی بهترین سرمایه گذاری در کانادا و روش های آن می پردازیم پس با ما همراه باشید.

انواع سرمایه گذاری در کانادا

سرمایه گذاری در این کشور به گونه صورت می گیرد، سرمایه گذاری به صورت کوتاه مدت که در بازه زمانی کوتاه انجام می شود و سرمایه گذاری بلند مدت که همانطور از نام آن مشخص است سرمایه گذاری برای مدت زمان طولانی می باشد.

سرمایه گذاری کوتاه مدت در کانادا

حساب پس انداز

شما باز کردن یک حساب پس انداز در کانادا می توانید سود زیادی را کسب کنید و این خود دارای سه روش می باشد.

روش اول : باز کردن حساب پس انداز با سود بالا

حساب پس انداز با سود بالا (HISA) سود زیادی را به شما باز می گرداند. همچنین برای بازکردن حساب پس انداز با سود بالا می توانید از بانک های آنلاین استفاده کنید زیرا هزینه های عملیاتی کمتری را دارا می باشند.

روش دوم : باز کردن حساب پس انداز بدون پرداخت مالیات (TFSA)

این نوع حساب پس انداز هیچ گونه تاثیر مالیاتی بر حساب پس انداز شما و یا برداشت پول نخواهد داشت.

روش سوم : سرمایه گذاری در کشور کانادا به صورت تضمینی (GIC)

این روش از بهترین روش های سرمایه گذاری کوتاه مدت در کشور کانادا می باشد که پس از سررسید پس انداز شما سود زیادی را به شما می دهد که می توانید از 1 تا 5 سال به سرمایه گذاری بپردازید و سود بسیار بالایی را دریافت کنید.

مهاجرت به کانادا

شرایط مهاجرت به کانادا

شرایط برنامه سرمایه گذاری کبک چیست؟

بهترین روش های مهاجرت به کانادا

بهترین سرمایه گذاری در کانادا بلند مدت

بازار سهام و بورس

باتوجه به اقتصاد قوی کشور کانادا بازار بورس و سهام در این کشور بسیار خوب می باشد و سرمایه گذاران در خارج از این کشور می توانند با خرید سهام از طریق کارگزاری ها در بورس و سهام این کشور سرمایه گذاری کنند.

سرمایه گذاری از طریق ملک و املاک

یکی از بهترین و محبوب ترین روش های سرمایه گذاری در کانادا برای افراد خارجی خرید ملک می باشد که با پرداخت جداقل 35 درصد از ارزش ملک و توصیه نامه بانک و یک چک کانادایی به راحتی می توانید یک ملک را در این کشور خریداری و آن را اجاره دهید.

سرمایه گذاری در کانادا با راه اندازی استارتاپ

سرمایه گذاری در کانادا با راه اندازی استارتاپ در این روش شما سرمایه نقدی خود را در این کشور سرمایه گذاری نمی کنید بلکه با ایده خلاقانه خود سرمایه گذاری می کنید و در صورت نوآوری و خلاقانه بودن آن ایده گروهی از سرمایه گذاران کانادایی بر روی ایده شما سرمایه گذاری می کنند که با استفاده از آن می توانید اقامت دائم آن کشور را نیز به دست آورید.

سرمایه گذاری در کانادا در زمینه کالا

سرمایه گذاری در کانادا در زمینه کالا به معنای خرید مواد اولیه است در کانادا کالاهای زیادی مانند غذا ، نفت ، گاز ، آب و فلزات گران بها وجود دارد که شما می توانید به روش های مختلفی بر روی این کالاها سرمایه گذاری کنید.

سرمایه گذاری از طریق برنامه های استانی

بریتیش کلمبیا، کبک، نیوبرانزویک ، استان های انتاریو و جزیره پرنس ادوارد هر کدام از یک برنامه سرمایه گذاری خاصی بهره می برند که به بررسی آن خواهیم پرداخت :

سرمایه گذاری از طریق برنامه های استانی بریتیش کلمبیا

در این استان برای راه اندازی بیزینس خود 200 هزار دلار کانادا نیاز دارید و حدود 610 روز نیز به شما وقت داده می شود و پس از آن می توانید اقامت دائم را بدست آورید.

سرمایه گذاری از طریق برنامه های استانی کبک

در این استان 300 هزار دلار کانادا نیاز دارید تا در این استان سرمایه گذاری کنید و پس از آن گواهی انتخاب از این استان می گیرید و می توانید اقامت دائم را بدست آورید.

سرمایه گذاری از طریق برنامه های استانی نیوبرانزویک

در این استان 150 هزار دلار کانادا نیاز دارید تا در این استان سرمایه گذاری کنید ، ابتدا با ویزای کاری وارد این استان می شود و بعد از سرمایه گذاری خود می توانید اقامت دائم را بدست آورید.

بهترین روش سرمایه گذاری در کانادا ؟

همانطور که در بالا به بررسی پرداختیم روش های سرمایه گذاری در کانادا متفاوت هستند و بهترین روش سرمایه گذاری در کانادا باتوجه به هدف هر شخص می تواند متفاوت باشد و بستگی به میزان سرمایه ، هدف او از سرمایه گذاری و پذیرش میزان ریسک آن می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی برای بهترین روش سرمایه گذاری در کانادا با توجه به شرایط خود می توانید به ایران مهاجر سر بزنید و بهترین روش سرمایه گذاری با کمک مشاورها انتخاب کنید تا سرمایه  گذاری راحت و امن را داشته باشید.

بهترین موسسه برای مشاوره مهاجرت ؟

تیم متخصص و قدرتمند ایران مهاجر شرایط شما را بررسی می کند و باتوجه به آن بهترین راه را برای مهاجرت کردن به شما پیشنهاد می کند در صورت انتخاب می توانید بهترین راهنمایی را از کارشناسان ما دریافت کنید تا مهاجرتی تضمینی و راحت را داشته باید.

ایران مهاجر دارای مشاوران حرفه و کاربلد می باشد که با سالها سابقه در این کار می توانند در هر زمینه مهاجرتی مانند ، مهاجرت تحصیلی ، مهاجرت کاری و… بهترین راه کرد را به شما ارائه دهند.

ایران مهاجر با بیش از 5 سال سابقه ارائه دهنده خدمات به بسیاری از افراد بوده است و از این طریق، افراد زیادی توانسته اند در زمینه های مختلف برای مهاجرت از راهنمایی های این موسسه استفاده کنند و مهاجرتی راحت و بدون دردسر را داشته باشند.

مشاوران مجرب ایران مهاجر همه روزه هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری آماده ارائه خدمات و مشاوره به شما عزیزان در بحث مهاجرت می باشند تا شما بتوانید مهاجرتی بدون ریسک و راحت را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!