2024/04/25

اخذ پاسپورت دومنیکا در کمتر از 6 ماه

پاسپورت دومنیکا

اخذ پاسپورت دومنیکا در کمتر از 6 ماه:

اخذ شهروندی دومنیکا و پس از آن دریافت پاسپورت دومینیکا می‌تواند مزایای بسیار زیادی برای شما داشته باشد. داشتن این پاسپورت بعنوان پاسپورت دوم به معنای شهروندی شما در کشور دومنیکا میباشد که می‌توانید و با دریافت آن  به بیش از 140 کشور دنیا از جمله انگلستان و کشورهای حوزه شنگن همانند آلمان ، فرانسه، هلند ایتالیا، اسپانیا و  لهستان و .. ، در آسیا ژاپن و کره جنوبی ، در امریکا جنوبی  برزیل و آرژانتین  و دیگر کشورها بدون ویزا سفر کنید.

پاسپورت دومینیکا یکی از پاسپورت‌های قدرتمند و با ارزش جهانی با رتبه 29 میباشد  که می‌تواند مزایای قابل توجهی برای  شما داشته باشد.

 برخی از مزایای پاسپورت دومینیکا:  

  1. مسافرت آزاد: با پاسپورت دومینیکا می‌توانید به بیش از 140 کشور دنیا بدون نیاز به ویزا یا با ویزا آنی وارد شوید. این امر به شما فرصت می‌دهد تا به صورت آزاد به سفرهای تجاری، تفریحی و زندگی در کشورهای مختلف بپردازید.
  2. امتیازات مالی: دومینیکا یکی از جزایر کارائیبی است که سیاست‌های مالی جذابی دارد. با دریافت پاسپورت دومینیکا می‌توانید به عنوان یک شهروند دومینیکایی به امتیازاتی مانند مالیات صفر برای درآمد خارج از کشور، عدم محدودیت در حقوق ملکیت و سرمایه‌گذاری‌ها، و دسترسی به سیستم بانکی پیشرفته دسترسی داشته باشید.
  3. اقتصاد پویا: دومینیکا یکی از کشورهای با اقتصاد پویا در منطقه کارائیب است. بخش‌هایی مانند گردشگری، مالیاتی، ملکیت و سرمایه‌گذاری و کشاورزی در این کشور رشد قابل توجهی داشته و فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری مناسبی را فراهم می‌کند.
  4. حفاظت قانونی: دومینیکا عضوی فعال در سازمان ملل متحد و کنوانسیون سنت کیتس و نویس می‌باشد. پاسپورت دومینیکا به شما حفاظت قانونی بیشتری در صورت بروز مشکلات در کشور مبدأ و دسترسی به سفارتخانه‌ها و کنسولگری‌های دومینیکا در سراسر جهان را می‌دهد.
  5. امکانات سلامتی و تحصیلی: دومینیکا دارای سیستم بهداشت و درمانی رایگان میباشد.  و …..

هزینه اخذ پاسپورت دومینیکا:

حداقل هزینه اخذ پاسپورت دومینیکا با سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات و حداقل هزینه اخذ پاسپورت دومینیکا با اهدای کمک مالی به دولت (EDF) در بخش انواع روش‌های خرید پاسپورت دومینیکا به صورت تخمینی برای یک نفر مجرد حدود 118000 دلار امریگا و برای یک زوج و یک فرزند حدود 147000 دلار امریکا میباشد.

مدت زمان دریافت پاسپورت دومنیکا:

از زمان تکمیل و ارسال فایل ها  بین 3 الی 6 ماه طول میکشد تا متقاضی پاسپورت دریافت کند که تمامی مراحل قانونی میباشد.

اعتبار پاسپورت دومنیکا و شهروندی :

  • شهروندی دومنیکا مادام اعمر میباشد و حتی قابل انتقال به نسل های بعد میباشد.
  • مدت اعتبار پاسپورت برای فرزندان زیر 15 سال 5 ساله و بالای آن 10 ساله و قابل تمدید میباشد.

 

جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

تلفن مستقیم:0014168801406

تماس با ما – ایران مهاجر (iranmohajer.com)

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!