2024/03/29

ادامه‌ی رسیدگی به درخواست‌های ویزای توریستی و eTA

ادامه‌ی رسیدگی به درخواست‌های ویزای توریستی و eTA

دیروز اول جولای کانادا بار دیگر شروع به رسیدگی به درخواست ویزاهای توریستی و eTA کرده است. با اینکه محدودیت‌های سفر به کانادا همچنان برقرار است اما اداره‌ی مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا برای جلوگیری از انباشته شدن درخواست‌های آینده، از همین الان اقدام به رسیدگی کرده است.

 

اداره‌ی مهاجرت کانادا همچنین بیان کرده است که به خاطر محدودیت‌های سفر، اکثر افراد در این برهه از زمان قادر به سفر به کانادا نخواهند بود. افرادی که بیش از 15 روز قصد ماندن در کنار خانواده‌ی خود در کانادا را دارند و یا برای اهدافی اساسی نظیر کار دارای مهارت (اسکیلد ورکرها) به کانادا می‌آیند از این محدودیت‌ها معاف هستند. مسافران همچنین باید به ماموران آژانس خدمات مرزی کانادا ثابت کنند که سفرشان به منظور هدفی اساسی و مهم است.

 

گفتنی است اداره‌ی مهاجرت همچنین به درخواست‌های ویزای تحصیلی کانادا، ویزای کاری کانادا و اقامت دائم رسیدگی می‌کند. در حال حاضر هیچ درخواست کاغذی برای مدارک مهاجرتی این درخواست‌ها پذیرفته نمی‌شود. کانادا تدابیری اندیشیده است تا متقاضیان برای تکمیل تمام مراحل من جمله انگشت نگاری و ارائه‌ی اطلاعات بیومتریک زمان کافی در اختیار داشته باشند.

 

همچنین در سراسر جهان مراکز انگشت نگاری یا VAC بازگشایی شده است. علاوه بر این، افرادی که از خارج وارد کانادا می‌شوند باید خود را تا 14 روز قرنطینه کنند. همچنین، مسافران خارجی باید برنامه‌ی قرنطینه‌ی خود را به ماموران مرزی ارائه کنند. کانادا همچنین اعلام کرده است که محدودیت‌های سفر به کانادا تا 31 جولای تمدید شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!