2024/04/20

کم هزینه ترین مقاصد سفر برای کانادایی‌ها در سال ۲۰۱۹

کم هزینه ترین مقاصد سفر برای کانادایی‌ها در سال ۲۰۱۹

این روزها که سرمای هوا در زمستان بیشترین اثر خود را به شکل افسردگی نشان می‌دهد و باعث خانه نشین شدن خیلی‌ها شده است، برنامه‌ریزی برای یک سفر بین المللی و یا سفری کوتاه در شهر یا کشور خودتان، بهانه‌ی خوبی برای خروج از خانه فراهم می‌کند. با وجود گزینه‌های بی پایان برای مسافرت به نقاط مختلف دنیا، مهم‌ترین بخش سفر انتخاب مقصدی است که با بودجه شما تناسب داشته باشد و هزینه آن منطقی باشد.

در این مطلب به ارزان‌ترین مقصدهای سفر برای کانادایی‌ها اشاره خواهیم کرد.

 

سایت‌های رزرو مسافرت CheapTickets و Orbitz لیستی را به منظور معرفی ارزان‌ترین مقصدهای مسافرت برای علاقه‌مندان به سفر به اشتراک گذاشته‌اند. این لیست با مقرون به صرفه‌ترین مقصد سفر شروع شده و رتبه‌بندی آن بر اساس میانگین قیمت رزرو بلیط سفر رفت و برگشت از مبدا کانادا می‌باشد.

اگر این مقاصد اشتیاق شما برای سفر را ترغیب می‌کنند حتما راهنماهای سفر به نیویورک، ونکوور، کلگری و مونترال را مطالعه کنید. کارشناسان مسافرتی وب‌سایت Dailyhive، مکان‌هایی برای خوردن، نوشیدن، تفریح و سرگرمی، محلاتی که می‌توانید در آن‌ها گشت و گذار کنید و بسیاری امکانات دیگر را معرفی کرده‌اند.

 

اگر به دنبال اقامتگاهی با هزینه‌ی مناسب و یا اقامت در منطقه محل سکونت خود هستید، سایت‌های CheapTickets و Orbitz لیستی از ارزان‌ترین مقاصد را با توجه به میانگین قیمت هتل در کانادا به شما ارائه می‌دهند.

 

error: Content is protected !!