2024/04/20

استخدام نیروی جدید در سازمان خدمات مرزی کانادا

استخدام نیروی جدید در سازمان خدمات مرزی کانادا

اگر تاکنون در فکر داشتن شغلی در زمینه اجرای قانون بوده‌اید، اکنون موقعیت خوبی فراهم شده است. سازمان خدمات مرزی کانادا (CBSA)  در حال استخدام ماموران جدید بدون نیاز به تجربه قبلی و حقوق اولیه ۶۴ هزار دلار در سال می‌باشد. با وجود این که نیازی به سابقه کار ندارید، اما باید واجد برخی شرایط دیگر باشید.

 

  • حداقل ۱۸ سال سن داشته باشید.
  • شهروند کانادا بوده یا اقامت دائم داشته باشید.
  • شما همچنین باید دوره دبیرستان را به پایان رسانده باشید(نیازی به گذراندن دوره‌های پس از دبیرستان و کالج نیست)
  • علاوه بر این‌ها برخی مدارک دیگر از جمله گواهینامه‌ی رانندگی و مدرک دوره‌های ایمنی مربوط به سلاح گرم را داشته باشید. که این مدرک را باید قبل از شروع به کار و با هزینه‌ی خودتان کسب کنید.

 

در صورتی که همه این شرایط را داشته باشید می‌توانید برای کار به عنوان نماینده CBSA درخواست دهید. همچنین برای شروع به کار باید برخی از آزمایش‌ها مانند تست‌های فیزیکی، پزشکی و روانشناسی را نیز بگذرانید. این مسئله شامل تست آمادگی جسمانی اجباری CBSA نیز می‌شود.

 

برای اینکه مطمئن شوید این موقعیت واقعا برای شما مناسب است، سازمان CBSA لیستی از انتظارات خود و ویژگی‌های دیگری که باید داشته باشید را آماده کرده است. اگر می‌خواهید یک مامور شوید، باید از آن‌ها آگاهی داشته باشید.

فهرست ذکر شده به صورت زیر است:

 

  • آیا حاضرید در صورت لزوم تغییر مکان بدهید؟
  • آیا برای شیفت‌های کاری که شامل تعطیلات آخر هفته و تعطیلات دولتی نیز می‌شود آماده هستید ؟
  • آیا حاضرید یک اسلحه گرم و دیگر تجهیزات دفاعی را حمل کنید؟
  • آیا با کار کردن در یک فرودگاه، در یک ایستگاه مرز زمینی و یا یک عملیات دریایی، از جمله محیط های دارای حجم بالای کار، شرایط آب و هوای نامساعد و انجام آزمایش ها در مناطق کوچک و محدود راحت هستید؟
  • آیا شما با افرادی که از فرهنگ های مختلف و با پیش زمینه های متفاوت به کانادا می آیند، تعامل دارید؟

اگر موفق شدید تا در این پست استخدام شوید باید بدانید که حقوق دریافتی کارآموزان بین ۶۴،۲۳۴ دلار تا ۷۱،۵۲۵ دلار در سال است. زمانی که دوره آموزشی خود را با موفقیت تکمیل کردید، محدوده حقوق شما به ۶۹،۴۸۶ دلار در سال افزایش خواهد یافت.

علاوه بر این، پس از ۶ ماه فعالیت در CBSA مزایایی مانند بیمه سلامت و دندان و مستمری بازنشستگی به شما تعلق خواهد گرفت.

اگر علاقمندید به عنوان نماینده سازمان خدمات مرزی کانادا مشغول به کار شوید، بهتر است بدانید مهلت ارسال تقاضانامه تا هشتم فوریه ۲۰۱۹ ادامه خواهد داشت.

error: Content is protected !!