2024/04/24

اقامت پرتقال از طریق خرید ملک

اقامت پرتقال از طریق خرید ملک

خرید ملک از جمله راه‌های سودآوری است که برای اخذ اقامت پرتغال می‌توان استفاده نمود و مورد توجه بسیاری از افرادی‌ست که تمایل به سرمایه‌گذاری در کشورهای اروپایی دارند. سرمایه گذاری از طریق خرید ملک از جمله روش‌هایی است که موجب اقامت پرتغال به صورت دائم و سپس اخذ تابعیت پرتغال می‌گردد. جالب است بدانید که خرید ملک در پرتغال در سال‌های اخیر از جمله راه‌های پرطرفدار برای سرمایه‌گذاران چینی و آمریکایی شده است که باعث رونق بازار خرید ملک شده و سودآوری و همچنین ارزش ملک در پرتغال  از ارزش بالایی برخوردار گشته است. گلدن ویزای پرتغال ویزایی است که با خرید ملک در پرتغال به سرمایه گذار خارجی تعلق می‌گیرد. این ویزا طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد و سرمایه گذاران بسیاری برای اخذ آن اقدام نموده‌اند. با سرمایه‌گذاری در پرتغال از طریق خرید ملک در ابتدا به فرد سرمایه‌گذار ویزایی یک ساله تعلق می‌گیرد؛ در صورت ادامه‌ی روند سرمایه گذاری به شخص ویزای ۲ ساله تعلق می‌گیرد و مجددا در صورت ادامه‌ی مسیر سرمایه‌گذاری ویزای دو ساله‌ی دوم به شخص سرمایه‌گذار تعلق می‌گیرد و بعد از ۵ سال شخص متقاضی اقامت پرتغال از طریق سرمایه گذاری و خرید ملک، پس از ۵ سال می‌تواند درخواست اخذ اقامت دائم و بعد از ۶ الی ۷ سال درخواست پاسپورت پرتغال را به اداره‌ی مهاجرت پرتغال ارائه نماید.

 

یک مزیت دیگر این برنامه این است که خانواده‌ی شما نیز می‌تواند در پرونده شما شامل شود.

اخذ شهروندی (تابعیت) و پاسپورت پرتغال یک فرصت بی نظیر محسوب می‌شود، زیرا پرتغال یک کشور اتحادیه‌ی اروپا است و شهروند یک کشور اتحادیه‌ی اروپا، شهروند تمام اتحادیه‌ی اروپا محسوب می‌شود. به این معنا که با کسب شهروندی پرتغال می‌توانید در هر جای اتحادیه اروپا زندگی و کار و تحصیل کنید. همچنین پاسپورت پرتغال آزادی سفر بدون ویزای بی نظیری در دنیا را برای شما فراهم می‌کند. البته به منظور اخذ تابعیت پرتغال باید در سطح ابتدایی به زبان پرتغالی آشنایی پیدا کنید.

انواع خرید ملک در پرتغال شامل موارد ذیل است:

  • خرید ملک در پرتغال به ارزش حداقل 500,000 یورو
  • می‌توانید به ارزش حداقل 500,000 یورو هر نوع ملکی را در هر نقطه از پرتغال که بخواهید خریداری کنید و اقامت این کشور را بدست آورید.
  • خرید ملک در پرتغال به ارزش حداقل 400,000 یورو  در یک منطقه‌ی کم جمعیت: اگر ملکی در یک منطقه‌ی کم جمعیت (برای مثال حومه) یا مناطقی که به لحاظ اقتصادی راکد هستند را خریداری کنید، حداقل مبلغ سرمایه گذاری 20 درصد کمتر از مبلغ ذکر شده در شرایط ویزای طلایی و برابر با 400,000 یورو است. بسیاری از ویلاهای مجلل در مناطق توریستی و زیبای پرتغال شامل این گزینه می‌شوند.
  • خرید ملک در پرتغال به ارزش حداقل 350,000 یورو در یک ملک قدیمی بازسازی شده یا نیازمند بازسازی: می‌توانید در خود لیسبون املاک بازسازی شده با قدمت بیش از30 سال را به قیمت 350,000 یورو خریداری کنید و اقامت این کشور را به دست آورید. این گزینه برای افرادی که می‌خواهند کمتر سرمایه گذاری نمایند اما در خود لیسبون ملک بخرند مناسب است، چرا که ملک در لیسبون را راحت‌تر می توان اجاره داد یا در آن کسب و کار راه انداخت.
  • خرید ملک در پرتغال به ارزش حداقل 280,000 یورو برای ملکی قدیمی با نیاز به نوسازی در یک ناحیه‌ی کم جمعیت: چنان‌چه ملک بالای 30 سال و نوسازی شده‌ای که در منطقه‌ای کم جمعیت قرار دارد و ارزشی معادل حداقل 280،000 یورو را خریداری نمایید، می‌توانید اقامت این کشور را کسب نمایید.
  • ملک واجد شرایط می‌تواند به صورت مشترک خریداری شود، به شرطی که تمام متقاضیان حداقل مبلغ سرمایه گذاری را در خرید ملک سرمایه گذاری کرده باشند.

اقامت پرتقال از طریق خرید ملک

ما گزینه‌ی خرید ملک قدیمی با نیاز به بازسازی را بسیار توصیه می‌کنیم، چرا که در این صورت می‌توانید با سرمایه گذاری کمتر اقامت کشور پرتغال را کسب کرده و به این ترتیب با بازسازی ملک به ارزش سرمایه گذاری خود نیز بیافزایید و سود هم ببرید.

همچنین می‌توانید در صورتی که قرار نیست خودتان در پرتغال سکونت کنید، این ملک را اجاره دهید و سرمایه‌گذاری شما به این ترتیب برای شما ارزش افزوده خواهد داشت. بنابراین با خرید ملک در پرتغال نه تنها اقامت و در نهایت تابعیت این کشور را کسب خواهید کرد، بلکه برای شما سود مناسبی نیز خواهد داشت.

لطفا جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید تا با بیش از یک دهه تجربه و ارائه‌ی خدمات صادقانه، برای انتخاب بهترین و سریع‌ترین روند شما را راهنمایی کنیم.

شماره تماس:07136491145

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!