2024/03/28

انتاریو جدیدترین پذیرش خود را برگزار کرد

انتاریو جدیدترین پذیرش خود را برگزار کرد

استان انتاریو در پذیرشی که در تاریخ ۲۱ مارس برگزار کرد، برای متقاضیان اکسپرس اینتری از طریق مسیر مهاجرتی Skilled Trades یا کارگر ماهر دعوتنامه صادر کرد تا آن‌ها بتوانند برای انتخاب شدن از طرف این استان تقاضا ارائه کنند. این متقاضیان پس از انتخاب شدن می‌توانند برای اقامت دائم تقاضا ارائه کنند.

 

در این پذیرش، برنامه مهاجرت استانی انتاریو (OINP) برای ۳۶۱ متقاضی واجد شرایط که پروفایل اکسپرس اینتری خود را بین ۲۱ مارس ۲۰۱۸ تا ۲۱ مارس ۲۰۱۹ ارائه کرده بودند دعوتنامه صادر کرد. گفتنی است سیستم اکسپرس اینتری سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته‌ی کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه‌ی کانادایی از سراسر جهان بر پایه‌ی امتیازات و معیارها مهاجر جذب می‌کند. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه‌بندی دارند دسته‌بندی می‌شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می‌کند. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش‌ها ITA (دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می‌شود.

 

مسیر مهاجرتی Skilled Trades به برنامه‌ی مهاجرت استانی انتاریو اجازه می‌دهد تا در صف انتظار اکسپرس اینتری به دنبال متقاضیان دسته‌ی کارگر ماهر خارجی و دسته‌ی تجربه کانادایی که در حال حاضر ساکن انتاریو هستند و در یکی از مشاغل فنی که در ماینر گروپ (Minor Group) 633 و یا میجر گروپ (Major Group) 72، ۷۳ یا ۸۲ دسته‌بندی ملی مشاغل کانادا حداقل یک سال سابقه کار تمام وقت یا معادل آن سابقه کار پاره وقت دارند بگردد.

 

متقاضیان این مسیر مهاجرتی نیازی به داشتن پیشنهاد شغل ندارند اما باید واجد تمامی شرایط فدرال و استانی برنامه مهاجرت استانی انتاریو باشند. متقاضیانی که از طریق مسیر مهاجرتی Skilled Trades انتخاب می‌شوند در سیستم جامع رتبه بندی ۶۰۰ امتیاز اضافی کسب می‌کنند و در عمل حتما برای آن‌ها دعوتنامه جهت تقاضا برای اقامت دائم صادر خواهد شد.

 

برنامه‌ی مهاجرت استانی تا اینجای سال ۲۰۱۹ از طریق مسیر مهاجرتی Skilled Trades برای ۷۳۲ متقاضی دعوتنامه برای متقاضیان اکسپرس اینتری صادر کرده است. اولین گام برای پیوستن به متقاضیان این مسیر مهاجرتی ورود به صف انتظار اکسپرس اینتری است.

error: Content is protected !!