2024/03/29

برگزاری جدیدترین پذیرش ساسکاچوان!

برگزاری جدیدترین پذیرش ساسکاچوان!

برگزاری جدیدترین پذیرش ساسکاچوان/ استان ساسکاچوان دیروز در تاریخ ۲۷ فوریه ۲۰۱۹ برای ۸۳ متقاضی اکسپرس اینتری دعوت‌نامه صادر کرد تا آن‌ها بتوانند برای انتخاب استانی شدن تقاضا بدهند و سپس اقامت دائم کسب کنند. این متقاضیان برای زیرمجموعه‌ی اکسپرس اینتری یعنی اسکلید ورکر(کارگر ماهر) ابراز تمایل کرده بودند، این زیرمجموعه به استان ساسکاچوان اجازه می‌دهد متقاضیانی که در سیستم اکسپرس اینتری فدرال هستند را برای اقامت دائم کانادا انتخاب کند.

 

گفتنی است سیستم اکسپرس اینتری سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته‌ی کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه‌ی کانادایی از سراسر جهان بر پایه‌ی امتیازات و معیارهای مختلف مهاجر جذب می‌کند. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه‌بندی دارند دسته‌بندی می‌شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیاز خواهد داد. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش‌ها یک  ITA (یک دعوتنامه برای تقاضای اقامت دائم) صادر می‌شود.

 

همچنین اگر به دنبال راهی برای بهبود امتیاز خود هستید بد نیست بدانید آن دسته از کاندیدهای اکسپرس اینتری که کاندید استانی می‌شوند ۶۰۰ امتیاز اضافی در سیستم جامع رتبه‌بندی ( CRS) دریافت می‌کنند و در اول صف دریافت دعوتنامه جهت تقاضا برای اقامت دائم کانادا قرار می‌گیرند.

 

لازم به ذکر است که متقاضیان اکسپرس اینتری می‌باید علاوه بر داشتن معیارهای دیگر، در یکی از مشاغلی که نیاز به مهارت بالا دارد و در فهرست مشاغل مورد نیاز ساسکاچوان اعلام شده اسا سابقه کار داشته باشند. سپس پروفایل‌ها امتیازدهی می‌شوند و متقاضیانی که ۶۰ امتیاز یا بیشتر داشته باشند وارد صف انتظار می‌شوند. بعد از این طی پذیرش‌های دوره‌ای و متوالی برای تعداد معینی از متقاضیان که که بالاترین امتیاز را دارند دعوتنامه صادر می‌شود.  پایین‌ترین امتیاز متقاضیان در پذیرش دیروز ۶۸ بود.

error: Content is protected !!