2024/04/24

برگزاری پذیرش دوم برای کارگران ماهر مانیتوبا

برگزاری پذیرش دوم برای کارگران ماهر مانیتوبا

مانیتوبا ۳۳۸ کاندیدای کارگر ماهر دیگر را در پذیرش دوم استان از طریق این برنامه‌ی محبوب دعوت کرد.

تعداد نامشخصی از کاندیداهای اکسپرس اینتری در میان کاندیداهای کارگر ماهر دعوت شده در پذیرش ۲۱ فوریه بودند، که باعث شد تعداد دعوت‌های ارسال شده توسط برنامه‌ی کاندید کردن استنان مانیتوبا (MPNP) به ۱۸۶۴ نفر برسد.

سیستم اکسپرس اینتری کانادا نظرسنجی کاندیداها را برای سه برنامه از برنامه‌های اصلی مهاجرتی و اقتصادی کشور اداره می‌کند. برنامه‌ی کارگر ماهر فدرال، برنامه‌ی مبادلات ماهر فدرال و برنامه‌ی رده‌ی تجربه‌ی کانادایی.

کاندیداهای اکسپرس انتری با کاندید استانی شدن ۶۰۰ امتیاز اضافی دریافت خواهند کرد که به امتیاز سیستم طبقه بندی‌شان اضافه خواهد شد.

جهت این که برای کاندید استانی شدن از سوی مانیتوبا در نظر گرفته شوید، کاندیدهای اکسپرس اینتری باید یک پروفایل جدای (Expression of Interest (EOI)) را با MPNP به ثبت برسانند و ایجاد نمایند، که سپس بر اساس رده بندی خاص هر استان امتیاز بندی خواهد شد.

MPNP گفته است که کاندیداهای اکسپرس اینتری که در پذیرش ۲۱ فوریه حداقل امتیاز ۵۶۶ را در رده بندی داشته‌اند باید دارای این شرایط باشند:

یک آی دی معتبر اکسپرس انتری و کد تایید «در جستجوی کار»؛ و حداقل شش ماه تجربه در فهرست مشاغل مورد تقاضای استان.

دعوت‌ها همچنین با ذکر موارد زیر برای کاندیدهای کارگر ماهر بین المللی ارسال شده بودند:

داشتن بستگان نزدیک در مانیتوبا، تحصیلات قبلی یا تجربه‌ی کار در استان. حداقل شش ماه تجربه‌ی کار (در بازه‌ی زمانی نزدیک) در یک حرفه در فهرست مشاغل مورد تقاضا؛ و تسلط در زبان انگلیسی و یا فرانسوی و نمره‌ی CLB/NCLC پنج، مگر این که این تجربه‌ی کار اکثرا در مشاغل نظام‌مند باشد، که در آن صورت به حداقل نمره‌ی CLB/NCLC 7 نیاز است. یا مشاغل نیازمند پروانه که در آن صورت حداقل نمره‌ی مورد نیاز ۶ می‌باشد.

error: Content is protected !!