2024/03/29
مهاجرت به کانادا

بهترین روش های مهاجرت به کانادا

روش های مختلفی برای مهاجرت به کانادا وجود دارد که باتوجه به شرایط هر کس می تواند متفاوت باشد و سعی کنید برای مهاجرت روش منحصر به فرد خود را داشته باشید و از روشی که دوست و یا غیره استفاده کرده اند استفاده نکنید. در این مقاله از ایران مهاجر به بررسی بهترین روش های مهاجرت به کانادا می پردازیم با ما همراه باشید و این مقاله را از دست ندهید.

مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل

مهاجرت تحصیلی و گرفتن ویزای تحصیل یک از بهترین راه های مهاجرت به این کشور می باشد که در بین جوانان محبوبیت زیادی دارد و سالانه استقبال زیادی از این نوع مهاجرت می شود. تحصیل در کانادا در مقطع مدارس تا دکترا امکان پذیر است و شما می بایست اول رشته مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس شهر را انتخاب و به تحصیل بپردازید.برای به دست آوردن ویزای تحصیلی کانادا شما می توانید با پذیرش در یکی از کالج ها و یا دانشگاه های کانادا این ویزا را به دست آورید.

کار در کانادا برای ایرانیان و اخذ ویزا

مهاجرت به کانادا از طریق کار

باتوجه به این که تجربه و عملکرد مناسب را در تخصصص خود دارید می توانید ویزای کاری و شغلی این کشور را به دست آورید که یکی از بهترین روش های مهاجرت به کانادا می باشد.

سیستم اکسپرس اینتری

یک از بهترین راه هایی که برای کار در کانادا می توانید از آن استفاده کنید سیستم اکسپرس اینتری است . در این روش افرادی که دارای تخصص هستند باتوجه به ویژگی هایی که دارند امتیازبندی می شوند. اگر در این روش بتوانید امتیاز کافی را کسب کنید می تواند راحت ترین راه برای مهاجرت به کانادا باشد.

مهاجرت از طریق جاب آفر

یکی از راه های کار در کانادا دریافت ویزای کار می باشد یعنی با کارفرما مصاحبه کنید  و بعد از گرفتن دعوتنامه وارد کانادا شوید . در ابتدا شما اقامت موقت را در این کشور به دست می آورید و بعد از گذشت 3 سال کار در این کشور می توانید از طریق سیستم اکسپرس اینتری که در بالا به بررسی آن پرداختیم اقامت دائم را بدست آورید.

مهاجرت به کانادا از طریق تولد فرزند

یک از بهترین روش هایی که می توانید برای مهاجرت به کانادا انتخاب کنید تولد فرزند می باشد البته این نوع مهاجرت در طولانی مدت موثر خواهید بود که شما با تولد فرزند زمانی که فرزند شما 18 ساله شد می تواند برای گرفتن اقامت والدین خود نیز اقدام کند.

مهاجرت به کانادا از طریق تولد فرزند

مهاجرت به کانادا از طریق کارآفرینی

مهاجرت به کانادا از طریق کارآفرینی با مهاجرت از طریق سرمایه گذاری تفاوت دارد. زیرا در این روش نیاز به سرمایه بیشتری خواهید داشت تا بتوانید یک کسب و کار را در این کشور راه اندازی کنید.در این روش در ابتدا 2 سال اقامت به کارآفرین داده می شود و بعد از آن در صورتی که متداوم بودن آن کسب و کار اقامت دائم به آن شخص داده می شود که برای مدیران ارشد و افرادی که دارای کسب و کاری بوده اند بسیار مناسب است.

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در این کشور

از راه های دیگری که می توانید برای مهاجرت به کانادا استفاده کنید سرمایه گذاری در این کشور می باشد که نیاز به وقت و هزینه دارد تا بتوانید اقامت این کشور را به دست آورید. در این کشور بعد از این که نوع سرمایه گذاری خود را مشخص کردید، تمکن مالی ، میزان سرمایه و رزومه شما مورد بررسی قرار می گیرد. البته در این نوع مهاجرت می توانید از موسسه های حوزه مهاجرت و افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

ایران مهاجر دارای افراد متخصص در زمینه مهاجرت می باشد که در صورت لزوم می توانید به آن ها سربزنید و مشاوره های آن ها بهره مند شوید.

بهترین روش های مهاجرت به کانادا

چرا ایران مهاجر را انتخاب کنیم؟

موسسه ایران مهاجراز بزرگترین موسسات مشاوره به حساب می آید که از یک سیستم مشاوره ای نوین استفاده می کند. با مراجعه به این موسسه می توانید از تخصص و تجربه وکلا در زمینه مهاجرت بهره مند شوید. متخصصین ما می توانند رزومه مهاجرتی شما را بررسی کنند و در صورت بهبود این کار را انجام دهند و در زمینه های مختلف مهاجرت به شما مشاوره دهند و به سوالاتی که شما برای مهاجرت

این ها از بهترین راه های مهاجرت به کانادا هستند که در این مقاله به بررسی آن ها پرداختیم اما شما می توانید با توجه به شرایط و هدف خود یکی از راه ها را انتخاب کنید و در صورت هرگونه سوال در مورد هر یک از روش ها می توانید به متخصصان ایران مهاجر مراجعه کنید.

بهترین موسسه برای مشاوره مهاجرت ؟

کردن دارید پاسخ دهند. تیم متخصص ایران مهاجر تمام مراحل مهاجرتی شما را مورد بررسی قرار می دهد و باتوجه به شرایط شما بهترین روش را به شما پیشنهاد می دهد.

سایت ایران مهاجر با داشتن مشاوران مجرب و حرفه ای در زمینه مهاجرت کاری ، مهاجرت تحصیلی و … با تلاش فروان سعی در مشاوره تخصص در امور مهاجرت به شما عزیزان می باشد.

ایران مهاجر با بیش از 5 سال سابقه ارائه دهنده خدمات به بسیاری از افراد بوده است و از این طریق، افراد زیادی توانسته اند در زمینه های مختلف برای مهاجرت ازتوصیه های آن ها استفاده کنند و موفق شوند.

مشاوران ما به صورت حضوری و تلفنی، در کنار شما هستند تا بتوانید با صرف کمترین زمان و هزینه، به اطلاعات دقیق و پاسخ سوالاتتان دست پیدا کنید.

امیدواریم که این مقاله از ایران مهاجر برای شما همراهان همیشگی مفید واقع گردد.

 

برای درخواست مشاوره کلیک کنید

ثبت مشاوره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!