2024/04/23

تحصیل در ادمونتون کانادا – دانشگاه ادمونتون کانادا ( University of Edmonton Concordia Canada )

تحصیل در کانادا

تحصیل در کانادا – دانشگاه ادمونتون کانادا

ادمونتون پایتخت استان آلبرتا در کشور کانادا است و در مرکز شهر بزرگ ادمنتون قرار دارد و رودخانه شمالی ساسکاچوان شهر را به دو نیم تقسیم می کند. جمعیت آن  1,000,000 نفر است و زبان رسمی آنها انگلیسی است. شهر ادمنتون به پایتخت نفتی کانادا معروف است.ادمونتون در آلبرتا به عنوان استان کم مالیات کانادا می باشد که ساکنانش نسبت به سایر استان های کانادا مالیات بسیار کمتری می پردازند. بیشتر افرادی که به ادمونتون نقل مکان می کنند تحت تأثیر رفتار دوستانه ادمونتونی ها قرار می گیرند. این شهر به عنوان یک مرکز بزرگ نفت و گاز است که مهاجران زیادی را به خود جذب می کند.

دانشگاه های شهر ادمونتون

ادمونتون هر سال میزبان دانشجویان بین المللی زیادی می باشد. سطح بالای رفاه در ادمنتون، فرصت های شغلی زیاد، طبیعت زیبای این شهر، کالج ها و دانشگاه های برتر این شهر را به مقصدی عالی برای تحصیل و زندگی دانشجویان بین المللی تبدیل کرده است. ادمنتون سیستم آموزشی قوی، مرکز فرهنگ آموزشی دارد. دانشگاه های ادمنتون کانادا از کیفیت آموزشی بالایی برخوردارند. هزینه تحصیل و زندگی در این شهر مناسب است.تحصیل در کانادا ملزم داشتن شرایط خاصی برای هر دانشگاه می باشد که با رعایت آن می توان در این دانشگاه ها پذیرش گرفت.

دانشگاه کنکوردیا ادمونتون

دانشگاه کنکوردیا ادمونتون, دانشگاه خصوصی با بودجه عمومی است که در قلب آلبرتا در کانادا قرار دارد. کنکوردیا دارای گواهینامه های مختلف، دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد مانند برنامه های تحصیلی در آموزش، هنر، علم و مدیریت است.  این دانشگاه برنامه‌های کارشناسی در زمینه‌های هنر، علم و مدیریت، همراه با مدرک تحصیلی بهداشت محیط و آموزش ارائه می‌دهد. دانشگاه کنکوردیا بودجه محدودی را از دولت آلبرتا برای برنامه های اساسی و بزرگ دانشجویی دریافت می کند وبیشتر از طریق شهریه و کمک های اهداکنندگان خصوصی تأمین می شود.

دانشگاه کنکوردیا ادمونتون

دانشگاه مک ایوان (MacEwan)

دانشگاه MacEwan یک مؤسسه آموزشی دولتی است که در آلبرتا تحت نظارت قانون آموزش پس از دوره متوسطه به عنوان یک دانشگاه کارشناسی فعالیت دارد. این موسسه سال 1971 تأسیس شد. دانشگاه MacEwan  برنامه های گسترده ای  را در زمینه تجارت، ارتباطات، خدمات اجتماعی و انسانی، طراحی، هنرهای زیبا و نمایشی، سلامت، علوم انسانی، علوم طبیعی، پرستاری، ایمنی عمومی و علوم اجتماعی ارائه می دهد.

دانشگاه کینگز ادمونتون

دانشگاه کینگز، دانشگاه مسیحی ادمونتون است و به دانشجویان و جوامع در سراسر غرب کانادا و سراسر جهان خدمات ارائه می دهد. پردیس آن در پایتخت جوان و پر جنب و جوش آلبرتا قرار دارد که در کنار خانه های بسیاری از مردم بومی قرار دارد. این  انشگاه برای بیش از 40 سال، به بالاترین سطح تعالی در آموزش و تحقیق متعهد بوده است. تمام برنامه‌های  دانشگاه کینگز توسط دولت آلبرتا تأیید می‌شود. در کینگز، دانشجویان فرصت  بسیاری برای یادگیری و رشد در خارج از کلاس دارند. دوره های کارآموزی، مطالعه مستقیم، یادگیری عملی، مشاوره شغلی و یادگیری خارج از دانشگاه نقش کلیدی در ارتقای موفقیت قبل و بعد از فارغ التحصیلی دارند.

دانشگاه کینگز ادمونتون

دانشگاه آلبرتا

دانشگاه آلبرتا یک دانشگاه تحقیقاتی عمومی است که در ادمونتون واقع شده است. این دانشگاه یکی از دانشگاه‌های برتر این کشور شناخته می‌شود. دانشگاه آلبرتا یکی از 5 دانشگاه برتر در کانادا و از دانشگاه شناخته شده و معروف در جهان است که  رتبه 126  را به خود اختصاص داده است. این دانشگاه  به عنوان یک محرک اقتصادی بزرگ برای آلبرتا می باشد. دانشگاه آلبرتا بیش از 400 دوره متنوع را برای دانشجویان بین المللی که مایل به تحصیل در کانادا در پنج پردیس و 18 دانشکده خود هستند ارائه می دهد. از جمله این دانشکده ها مهندسی، بازرگانی، علوم کشاورزی، هنر، پزشکی و حقوق است. این دانشگاه برای دوره های داروسازی و فارماکولوژی، آموزش، زبان و ادبیات انگلیسی در جهان شناخته شده است. تمام برنامه های دانشگاه آلبرتا از یک تقویم تحصیلی مبتنی بر ترم پیروی می کنند. بیش از 40,000 دانش آموز از بیش از 150 کشور هر ساله با حضور خود مؤسسه دوستانه را تحسین می کنند و ترکیبی ارگانیک از فرهنگ، میراث و هماهنگی را به شهر می آورند. این موسسه به دلیل برنامه های استثنایی خود، به ویژه در مهندسی، بازرگانی و آموزش مشهور است، به عنوان پنج مؤسسه اصلی ملی مفتخر است و می توان گفت  یکی از برترین دانشگاه های مهندسی در کانادا است.

دانشگاه آلبرتا

مزایای تحصیل در ادمونتون کانادا

تحصیل در ادمنتون کانادا مزایایی برای دانشجویان دارد.اینکه فرصت های کاری در حین تحصیل و پس از فارغ التحصیلی برایشان پیش می آید، دریافت اقامت کانادا پس از فارغ التحصیلی، استفاده از خدمات شهروندی ادمنتون، استفاده از خدمات آموزشی مدارس برای فرزندان خود و مواردی از این قبیل اشاره کرد. یکی دیگر از مزایای تحصیل در کانادا، شهر ادمنتون این است یک سیستم آموزشی در دانشگاه های این شهر وجود دارد به این صورت که اگر در دانشگاهی دیگر به غیر از دانشگاه کنونی خود قبول شوید، می توانید واحدهای درسی که قبلا گذرانده اید را در دانشگاه جدید معادل سازی کنید و به ادامه تحصیل بپردازید.

اقامت پس از تحصیل در ادمونتون

افرادی که در یکی از دانشگاه های ادمنتون کانادا پذیرش بگیرند و به تحصیل مشغول شوند با دارا بودن شرایط لازم می توانند اقامت پس از تحصیل در کانادا بگیرند. ابتدا باید با تحصیل در یکی از کالج ها، موسسات یا دانشگاه های ادمنتون کانادا، در صورتی که مدت دوره بیشتر از یک سال باشد، مدرک تحصیلی معتبری کسب کنید. بعداز پایان دوره تحصیلی با پیدا کردن شغل مناسب در کانادا می توانید جهت اخذ اقامت کاری تا سه سال اقدام نمائید.

مقالات مرتبط:

متوسط شهریه دانشگاه های کانادا چقدر است؟

راحت ترین دانشگاه های کانادا برای پذیرش

معرفی دانشگاه های پزشکی کانادا

 سخن پایانی

در این مقاله تحصیل در دانشگاه های ادمونتون کانادا را بررسی کردیم. دانشگاه های ادمنتون کانادا مورد استقبال دانشجویان بین المللی زیادی هستند که  در اینجا دانشگاه ها و کالج های برتر ادمنتون، شرایط پذیرش این دانشگاه ها، هزینه تحصیلی و هزینه زندگی دانشجویی در ادمنتون را معرفی کردیم. تحصیل در ادمنتون مزایای زیادی برای دانشجویان دارد. هم چنین امکان اقامت پس از تحصیل برای دانشجویانی که در دانشگاه های ادمنتون کانادا تحصیل می کنند نیز وجود دارد. اگر قصد دارید در دانشگاه های ادمنتون کانادا پذیرش شوید و برای کسب اطلاعات نیاز به مشاوره دارید می توانید با موسسه ایران مهاجر در ارتباط باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!