2024/04/20

بورسیه تحصیلی در مقطع دبیرستان کانادا چه شرایطی دارد؟

تحصیل در کانادا

بورسیه دبیرستان کانادا – تحصیل در کانادا

کانادا یکی از پرطرفدار ترین و محبوب ترین مقصد های مهاجرت تحصیلی می باشد زیرا که بهترین سیستم آموزشی را  دارا می باشد. اما هزینه تحصیل در کشورهای خارجی برای بسیاری از دانش آموزان یک چالش بزرگ است به همین دلیل یک سری بورسیه ها وجود دارد که شما با دریافت آن می توانید شرایط تحصیل در این کشور را برای خود میسر کنید. در این مقاله از ایران مهاجر به بررسی بورسیه دبیرستان کانادا می پردازیم پس با ما همراه باشید.

شرایط تحصیل در دبیرستان های کانادا

رشته های تحصیلی دبیرستان در کانادا

تحصیل رایگان در دبیرستانهای کانادا

بورسیه دبیرستان کانادا و شرایط آن

یکی از روش ها برای کاهش هزینه تحصیل در این کشور دریافت بورسیه دبیرستان کانادا می باشد که با استفاده از آن می توانید با کمترین هزینه و بدون دغدغه مالی در این کشور به تحصیل بپردازید. همچنین شرایط دریافت هر بورسیه تحصیلی فرق دارد در ادامه به بررسی انواع بورسیه دبیرستان کانادا  که امکان دریافت آن ها در مقطع دبیرستان وجود دارد و شرایط  و هزینه آن ها را برای شما قرار داده ایم :

  • بورسیه  (YFU-USA Key Club/Key Leader)

این بورسیه به ارزش 2000 دلار می باشد و قابل استفاده در 40 کشور می باشد ، این بورسیه شامل دانش آموزان فعال و کی کلاب داده می شود. البته برای استفاده از این بورسیه در کشورهای مختلف ممکن است نیاز به شرایط زبانی خاصی داشته باشید.

  • بورسیه ( دیفاین یورسلف)

این بورسیه به ارزش 500 دلار می باشد و به دانش آموزان سال آخر دبیرستان داده می شود که سال بعد می خواهند وارد کالج و یا دانشگاه شوند ، این بورسیه به صورت ماهانه می باشد و هر ماه داده می شود.

  • بورسیه (کمک هزینه هالسی)

این بورسیه باتوجه به شایستگی و نیاز مالی به دانش آموزانی که سابقه آکادمیک خوبی دارند داده می شود.

  • بورسیه (تجربه یادگیری بین الملل (expriment) )

این بورسیه به ارزش 250 تا 3000 دلار می باشد و از با تجربه ترین ارائه دهنده برنامه های تابستانی برای دانش آموزان در خارج از کشور می باشد.

  • بورسیه (براندون گودمن (

این بورسیه به ارزش 300 دلار می باشد و به دانش آموزانی داده می شود که مجموع نمرات آن ها بالاتر از 200 باشد. برای گرفتن این بورسیه می بایست دانش آموز یم مقاله ی 250 کلمه ای تهیه کند که چطور می توانید برای انجام هدف های اجتماعی سود مند باشد.

  • بورسیه (برنامه تابستانی آبِی رود)

این بورسیه به ارزش 500 تا 1000 دلار می باشد و به دانش آموزانی داده می شود که دارای عملکرد خوب و فوق العاده در زمینه ای می باشند که برای آن درخواست می دهند.

  • بورسیه (زبان ایتالیایی ویاگیو)

این بورسیه به ارزش 2000 دلار می باشد ، این بورسیه برای یادگیری زبان ایتالیایی در کانادا می باشد و به دانش آموزانی می باشد که خانواده آن ها کمتر از 65000 دلار درآمد دارند.

  • بورسیه برنامه CIEE

این نوع بورسیه یک بورسیه جزئی در کشور کانادا می باشد و به افرادی که در کشورهای فرانسه ، آلمان ، ایتالیا ، اسپانیا ، استرالیا دوره تحصیل خود را گذرانده اند می باشد.

تحصیل در کانادا

شرایط دریافت بورسیه دبیرستان کانادا

به صورت کلی برای دریافت بورسیه دبیرستان در کانادا می بایست راه کار های زیر را انجام دهید:

  • گرفتن ویزای تحصیلی کانادا
  • داشتن نمرات خوب و مورد تایید در سال های قبل
  • دارا بودن انگیزن نامه قوی
  • داشتن معرفی نامه از معلم و یا مدیر مدرسه ای که قبل از درخواست بورسیه تحصیلی در آن مشغول تحصیل بودید.
  • نمره مورد نظر در زبان انگلیسی
  • داشتن مدرک زبان انگلیسی و یا زبان فرانسه

بررسی شرایط بورسیه دبیرستان کانادا

بسیاری از دانش آموزانی که قصد تحصیل در دبیرستان های کانادا را دارند به دنبال دریافت بورسیه این کشور می باشند . البته دولت کانادا به تمامی دانش اموزان بورسیه نمی دهد و بسیاری از دانش آموزان می بایست خود هزینه تحصیل را پرداخت نمایند.اما به این معنا نیست که هیچ یک از دانش آموزان نمی توانند بورسیه این کشور را بگیرند ،بنابراین می بایست شما در مرحله اول شرایط دریافت بورسیه های مختلف را که در بالا به بررسی آن ها پرداختیم بررسی کنید و اطلاع پیداکنید که چه میزان از هزینه تحصیل شما را تحت پوشش قرار می دهند، زیرا بسیاری از بورسیه ها فقط شهریه دانش آموز را متقبل می کنند اما بعضی دیگر تمامی هزینه تحصیل و زندگی در کانادا و هزینه کلاس ای فوق العاده دانش آموز را نیز متقبل می شوند.

بعد از اینکه بورسیه موردنظر خود را انتخاب کردید می بایست برای آن بورسیه درخواست کنید و مدارک خود را برای سازمان اهداکننده بورسیه بفرستید تا درصورت تایید و واجد شرایط بودن شما برای بورسیه بتوانید آن را دریافت کنید.

دبیرستان کانادا

ایران مهاجر

پس اگر تصمیم به تحصیل در یکی از کشورهای خارجی می باشد ، کانادا می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای شما باشد زیرا سیستم آموزشی پیشرفته و جدید می تواند مسیر تحصیلی و شغلی بسیار مناسبی را برای شما فراهم سازد. همچنین برای کاهش هزینه تحصیل در مقطع دبیرستان نیز می توانید بورسیه دبیرستان این کشور را دریافت کنید. موسسه ایران مهاجر نیز می تواند در این مسیر همراه شما باشد تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

بهترین موسسه برای مشاوره مهاجرت ؟

تیم متخصص و قدرتمند ایران مهاجر شرایط شما را بررسی می کند و باتوجه به آن بهترین راه را برای مهاجرت کردن به شما پیشنهاد می کند در صورت انتخاب می توانید بهترین راهنمایی را از کارشناسان ما دریافت کنید تا مهاجرتی تضمینی و راحت را داشته باید.

ایران مهاجر دارای مشاوران حرفه و کاربلد می باشد که با سالها سابقه در این کار می توانند در هر زمینه مهاجرتی مانند ، مهاجرت تحصیلی ، مهاجرت کاری و… بهترین راه کرد را به شما ارائه دهند.

ایران مهاجر با بیش از 5 سال سابقه ارائه دهنده خدمات به بسیاری از افراد بوده است و از این طریق، افراد زیادی توانسته اند در زمینه های مختلف برای مهاجرت از راهنمایی های این موسسه استفاده کنند و مهاجرتی راحت و بدون دردسر را داشته باشند.

امیدواریم که این مقاله از ایران مهاجر که به بررسی بورسیه دبیرستان کانادا و شرایط آن پرداختیم  در راستای سوالات شما مفید بوده باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!