2024/04/19

تست کرونای همسر ترودو مثبت اعلام شد

تست کرونای همسر ترودو مثبت اعلام شد

دفتر جاستین ترودو نخست وزیر کانادا اعلام کرده است که نتیجه آزمایش کرونای خانم سوفی گرگوار ترودو همسر نخست وزیر مثبت اعلام شده است. در این بیانیه آمده است که حال وی مساعد است، علائم بیماری‌اش خفیف است و در حال حاضر با رعایت تمام احتیاطات همراه با همسر خود در قرنطینه‌ی خانگی به سر می‌برد.

 

حال آقای ترودو خوب است و علائمی در وی مشاهده نمی‌شود اما تا 14 روز در قرنطینه خواهد بود. هنوز برنامه‌ای برای انجام آزمایش کرونای آقای ترودو اعلام نشده است. دفتر ترودو اعلام کرده است که: «آقای نخست وزیر تمام وظایف خود را انجام خواهد داد و فردا برای کانادایی‌ها سخنرانی خواهد نمود. در حال حاضر 103 مورد کرونای تایید شده در کانادا گزارش شده است.»

 

گفتنی است در خانم گرگوار ترودو پس از بازگشت به کانادا از یک سفر کوتاه به لندن، علائم خفیف مشابه آنفولانزا همراه با تب ملایم مشاهده می‌شد. در این سفر، وی در یک گردهمایی خیریه با شرکت 12000 نفر نیز شرکت کرده بوده است. خانم سوفی با نخست وزیر استرالیا و تنی چند از هنرمندان بر روی سن حاضر شده است. وی پس از اعلام نتیجه آزمایش گفته است که: «با این که علائم ناخوشایند کرونا را دارم اما به زودی روی پای خود خواهم ایستاد. ما از این مرحله با هم عبور خواهیم کرد. لطفا سلامتی خود را جدی بگیرید.»

 

کادر درمانی به زودی با افرادی که خانم سوفی ترودو با آن‌ها دیدار کرده تماس خواهند گرفت. در عین حال افرادی که با خانم سوفی ترودو در تماس بوده‌اند، نظیر خود آقای جاستین ترودو، علائمی از خود نشان نداده‌اند. گفتنی است یکی دیگر از رهبران حزب فدرال کانادا به نام آقای Jagmeet Singh روز پنجشنبه گفته است که به خاطر کسالت در خانه مانده است گرچه پزشکان به او گفته‌اند که علائم ناخوشیش با علائم کرونا ارتباطی ندارد

 

وضعیت کرونا در کانادا

همانطور که اعلام شد، در حال حاضر 103 مورد تایید شده از کرونا در استان‌های بریتیش کلمبیا، انتاریو، آلبرتا، کبک و منیتوبای کانادا گزارش شده است. گفتنی است تنها یک مورد مرگ بر اثر کرونا در کانادا تا کنون گزارش شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!