2024/03/28

جدیدترین پذیرش ساسکاچوان با صدور ۳۸۱ دعوتنامه برگزار شد

جدیدترین پذیرش

جدیدترین پذیرش ساسکاچوان با صدور ۳۸۱ دعوتنامه برگزار شد

خبرها حاکی از اینند که استان ساسکاچوان در ۲۴ جولای طی جدیدترین پذیرش خود مجموعا برای ۳۸۱ متقاضی اکسپرس انتری و مشاغل مورد نیاز دعوتنامه صادر کرده است. طی این پذیرش، ۲۷۷ دعوتنامه برای متقاضیانی که در زیرمجموعه‌ی مشاغل مورد نیاز استان ساسکاچوان دارای پروفایل ابراز تمایل یا Expression of Interest بودند و ۱۰۴ دعوتنامه هم برای متقاضیانی که در اکسپرس انتری دارای پروفایل ابراز تمایل بودند صادر نمود.

 

جدیدترین برنامه‌ی مهاجرت استانی ساسکاچوان شرایط کارگران ماهر را برای این زیرمجموعه‌های مهاجرتی بر اساس امتیازها ارزیابی می‌کند. متقاضیان باید حداقل ۶۰ امتیاز در زمینه‌هایی نظیر تحصیلات، سابقه کار و تسلط بر زبان‌های انگلیسی یا فرانسه به دست بیاورند.

 

آنها باید در یکی از ۱۹ شغل مورد نیاز ساسکاچوان دارای سابقه کار باشند. گفتنی است زیرمجموعه‌ی اکسپرس انتری برنامه‌ی مهاجرت استانی ساسکاچوان با سیستم اکسپرس انتری فدرال مرتبط است؛ سیستم اکسپرس انتری فدرال اصلی‌ترین مسیر برای افامت دائم کارگران ماهر خارجی است.

 

متقاضیانی که علاقه‌مند هستند از طرف استان ساسکاچوان انتخاب شوند باید در گام نخست پروفایل Expression of Interest جداگانه‌ای را در برنامه‌ی مهاجرت استانی ساسکاچوان ثبت کنند. در این پروفایل هم متقاضی بر اساس عواملی نظیر تحصیلات، سابقه کار، تسلط بر زبان‌های انگلیسی یا فرانسه و سایر عوامل از ۱۰۰ امتیاز نمره کسب می‌کند.

 

نمره‌ای که در دسته‌ی کارگر ماهر بین المللی برنامه‌ی مهاجرت استانی ساسکاچوان کسب می‌شود با امتیاز سیستم جامع رتبه‌بندی که وضعیت متقاضی را در صف انتظار اکسپرس انتری مشخص می‌کند متفاوت است. آن دسته از متقاضیان اکسپرس انتری که از طرف استان انتخاب می‌شوند ۶۰۰ امتیاز اضافی در سیستم جامع رتبه بندی کسب می‌کنند و بدین ترتیب در دور بعدی حتما برای آن‌ها دعوت‌نامه صادر خواهد شد.

 

گفتنی است زیرمجموعه‌ی مشاغل مورد نیاز خارج از سیستم اکسپرس انتری فعالیت می‌کند و هدف از آن، جذب کارگران ماهر خارجی شاغل در مشاغلی است که در کانادا با کمبود نیروی کار مواجه هستند. متقاضیان دسته‌ی مهاجرتی مشاغل مورد نیاز هم باید تمایل خود را جداگانه به برنامه‌ی مهاجرت استانی ساسکاچوان اعلام کنند.

 

طی پذیرش‌های متوالی، از متقاضیانی که بالاترین امتیاز در دسته‌های اکسپرس انتری و مشاغل مورد نیاز دارند دعوت می‌شوند تا تقاضای خود برای انتخاب شدن از طرف استان ساسکاچوان را ارائه کنند.

 

حداقل امتیاز در پذیرش‌های ۲۴ جولای برای هردو زیرمجموعه‌ی مهاجرتی نسبت به پذیرش قبلی ۶ امتیاز بیشتر بود؛ در پذیرش قبلی که در تاریخ ۲۰ ژوئن برگزار شد حداقل امتیاز ۶۸ بود حال آنکه این امتیاز در پذیرش ۲۴ جولای به ۷۴ رسید.

 

برنامه‌ی مهاجرت استانی ساسکاچوان تا به اینجای سال ۲۰۱۹ برای متقاضیان اکسپرس انتری ۱۰۰۴ دعوتنامه و برای متقاضیان مشاغل مورد نیاز ۱۴۷۳ دعوتنامه صادر کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!