2024/04/24

ختم قائله‌ی ضد مهاجرت با نصب بیلبوردهای جدید در نوا اسکوشیا

ختم قائله نوا اسکوشیا بیلبورد

ختم قائله‌ی ضد مهاجرت با نصب بیلبوردهای جدید در نوا اسکوشیا

اتاق بازرگانی هلیفکس نوا اسکوشیا در رابطه با بیلبوردهای جدیدی که به جای بیلبوردهای ضدمهاجرتی قبل نصب شده‌اند گفته است این بیلبوردها گویای مزایایی است که دانشجویان خارجی و مهاجران برای کانادا به همراه دارند و به نوعی قائله‌ای که اخیرا با بیلبوردهای قبلی به پا شده بود را ختم کرده است.

 

گفتنی است چند هفته پیش بود که عده‌ای به طرفداری از حزب مردم کانادا بیلبوردهایی ضد مهاجرت در هلیفکس، ونکوور، کلگری، تورنتو و رجاینا نصب کرده بودند که با واکنش تند کانادایی‌ها روبرو شد. این بیبوردها بعد از انتقاد فزاینده مردم کانادا برداشته شدند. حالا اما ۹ بیلبورد دیجیتال با حمایت اتاق بازرگانی هلیفکس و انجمن خدمات مهاجرت نوا اسکوشیا و انجمن آموزش و تعلیم تربیت نوا اسکوشیا موسوم به EduNova نصب شده‌اند.

 

در این بیلبوردهای دیجیتال پنج پیام به نمایش در می‌آیند تا مردم کانادا از مزایای مهاجرت آگاه شوند:

 

«مهاجرت، باعث شد اقتصاد، اشتغال زایی و تنوع می‌شود.»

«۱۵۰۰۰ دانشجوی خارجی ۴۰۰ میلیون دلار به اقتصاد نوا اسکوشیا کمک می‌کنند.»

«نوا اسکوشیا به برکت مهاجرت دارد رشد می‌کند

«مهاجرت دنیایی از تجربه به کانادا به ارمغان می‌آورد

« مهاجرت … نقطه‌ی قوت ماست. قصه‌ی موفقیت ماست

افراد بیشتری باید به نوا اسکوشیا بیایند

آقای Patrick Sullivan مدیرعامل اجرایی اتاق بازرگانی هلیفکس اعلام کرده است که بیلبوردهای جدید لزوما پاسخی به بیلبوردهای قبلی که آن‌ها را تبلیغات غلط خوانده نیستند. او همچنین گفته است که «اصلا مهاجرت دسته جمعی به کانادا وجود ندارد». آقای Sullivan گفته است که مهاجرت برای اقتصادهای هلیفکس و نوا اسکوشیا اهمیت دارد و اتاق بازرگانی بیش از یک دهه است که از مهاجرت دفاع می‌کند و این بیلبوردهای جدید هم ادامه‌ی استراتژی این اتاق در حمایت از مهاجرت است.

 

وی همچنین در ادامه بیان کرده است که «ما خواستیم با نصب این بیلبوردها کار را تمام کنیم و به همه بفهمانیم که مهاجرت برای ما مزایای اقتصادی به همراه دارد. جمعیت نوا سکوشیا رو به پیری است و برای همین کسب و کارهای ما به نیروی کار تازه نفس نیاز دارند. ما نیاز داریم افراد جدید به نوا اسکوشیا بیایند. ما مشتاق استقبال از آن‌ها هستیم و اگر آن‌ها نیایند به اقتصادمان صدمه می‌خورد».

 

آقای Patrick Sullivan همچنین از واکنش بسیار مثبت مردم به بیلبوردهای جدید سخن گفته و آن را با بیلبوردهای قبلی مقایسه کرده است. او گفته است عده‌ی بسیاری به اتاق بازرگانی تبریک گفته‌اند و واکنش‌های بسیار مثبتی از مردم گرفته است.

یلبوردهای ضد مهاجرت در کانادا پایین آورده شدند و با آن برخورد شد

ختم ماجرای بیلبورد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!