2024/03/29

دعوت از ۵۰۲ متقاضی در جدیدترین پذیرش PNP ساسکاچوان

دعوت از ۵۰۲ متقاضی در جدیدترین پذیرش PNP ساسکاچوان

دولت ساسکاچوان طی پذیرش جدید خود که در دیروز 29 جولای برگزار شد از 504 متقاضی اکسپرس انتری و مشاغل مورد نیاز دعوت کرده است تا تقاضای خود را برای انتخاب شدن از طرف استان و در نهایت اقامت دائم کانادا ارائه کنند. با اینکه داشتن پیشنهاد کار جزو شرایط نبوده است متقاضیان می‌بایست پروفایل ابراز تمایل یا expression of interest خود را در برنامه‌ی مهاجرت استانی ساسکاچوان ثبت می‌کردند و البته می‌بایست در یکی از مشاغل مرتبط با رشته‌ی تحصیلی خود یک سال سابقه کار می‌داشتند. حداقل امتیاز در هر دو زیرمجموعه‌ی این پذیرش 70 بوده است.

 

متقاضیانی که پروفایل EOI معتبر دارند بر اساس شبکه‌ی امتیازدهی کارگر ماهر خارجی برنامه‌ی مهاجرت استانی ساسکاچوان از 100 امتیاز و بر اساس عواملی نظیر سن، تحصیلات، سابقه‌ی کار دارای مهارت، تسلط بر زبان‌های انگلیسی یا فرانسه و داشتن ارتباطات در ساسکاچوان نمره می‌گیرند. این امتیاز رتبه‌ی متقاضیان را در صف انتظار EOI برنامه‌ی مهاجرت استانی ساسکاچوان تعیین می‌کند و از مقاضیانی که بالاترین امتیاز را دارند طی پذیرش‌های متوالی دعوتنامه صادر می‌شود.

 

زیرمجموعه‌ی اکسپرس انتری

مجموعا 205 دعوتنامه در تاریخ 25 مارس برای متقاضیانی صادر شد که در صف انتظار اکسپرس انتری دارای پروفایل بودند. زیرمجموعه‌ی اکسپرس انتری برنامه‌ی مهاجرت استانی ساسکاچوان با سیستم اکسپرس انتری فدرال مرتبط است؛ سیستم اکسپرس انتری سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه ‌دسته‌ی کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه‌ی کانادایی از سراسر جهان بر پایه‌ی امتیازات و معیارها مهاجر جذب می‌کند. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه‌بندی دارند دسته بندی می‌شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه‌ی کار امتیازدهی می‌کند. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش‌ها ITA (دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می‌شود.

 

زیرمجموعه‌ی مشاغل مورد نیاز

زیرمجموعه‌ی مشاغل مورد نیاز برای متقاضیانی است که پروفایل اکسپرس انتری ندارند. در پذیرش دیروز مجموعا 248 متقاضی از طریق زیرمجموعه‌ی مشاغل مورد نیاز برای تقاضا جهت انتخاب شدن از طرف استان ساسکاچوان دعوت شدند. در وبسایت دولت ساسکاچوان فهرستی از 43 شغل مورد نیاز این استان ارائه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!