2024/03/18

دعوت از ۱۵۰ متقاضی مهاجرت توسط پرنس ادوارد آیلند

دعوت از ۱۵۰ متقاضی مهاجرت توسط پرنس ادوارد آیلند

جدیدترین خبرها حاکی از آنند که استان پرنس ادوارد آیلند در پذیرش ۲۱ مارس برای ۱۵۰ متقاضی مهاجرت دعوتنامه صادر کرده است. پریس ادوارد آیلند یا به اختصار PEI برای متقاضیان مهاجرت که ابراز تمایل خود را به برنامه مهاجرت استانی این استان اعلام کرده‌اند پذیرش‌های ماهانه برگزار می‌کند. استان پرنس ادوارد آیلند هم از جمله استان‌ها و نواحی شرکت کننده در برنامه مهاجرت استانی است. این برنامه به استان‌ها اجازه می‌دهد تا سالانه تعداد معینی متقاضی مهاجرت کاری را برای اقامت دائم انتخاب کنند.

 

در پذیرش دیروز مورخ ۲۱ مارس، مجموعا ۱۵۰ دعوتنامه برای متقاضیان اکسپرس انتری، Labour Impact و Business Impact صادر شد و با این حساب مجموع دعوتنامه‌های صادره از طرف استان پرنس ادوارد آیلند در سال جاری به ۴۴۰ عدد رسید. متقاضیان اکسپرس انتری و Labour Impact اکنون می‌توانند برای برنامه مهاجرت استانی اقدام کنند و سپس درخواست خود را جهت اقامت دائم ارائه کنند. از طرف دیگر، برای ۱۹ نفر کارآفرین نیز از طریق  Business Impact: Work Permit Stream دعوتنامه صادر شد. آن‌ها هم می‌توانند برای دریافت ویزای کار موقت از طریق برنامه مهاجرت استانی اقدام کنند.

 

اکسپرس انتری استان پرنس ادوارد آیلند با سیستم اکسپرس انتری فدرال مرتبط است – این سیستم سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته‌ی کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه‌ی کانادایی از سراسر جهان بر پایه‌ی امتیازات و معیارها مهاجر جذب می‌کند. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می‌شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می‌کند. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند درهر دوره‌ی برگزاری پذیرش‌ها یک ITA ( یک دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می‌شود.

 

متقاضیان اکسپرس انتری که قصد دارند توسط این استان انتخاب شوند، باید ابتدا یک پروفایل ابراز تمایل را در برنامه مهاجرت استانی پرنس ادوارد آیلند ثبت کنند. سپس پروفایل‌ها بر اساس عواملی نظیر تحصیلات، سطح زبان انگلیسی یا زبان فرانسه و سابقه کار از ۱۰۰ امتیاز رتبه بندی می‌شوند. متقاضیانی که بالاترین امتیاز را دارند طی پذیرش‌های ماهانه دعوت می‌شوند تا تقاضای خود را برای انتخاب شدن از طرف استان ارائه کنند. به متقاضیان اکسپرس انتری انتخاب شده از طرف استان ۶۰۰ امتیاز اضافی تعلق می‌گیرد.

 

دسته‌ی مهاجرتی Business Impact: Work Permit Stream هم مناسب افرادی است که واجد شرایط کارآفرینی و راه‌اندازی کسب و کار هستند یا سابقه مدیریت دارند و مایل به راه‌اندازی کسب و کار یا سرمایه گذاری در استان پرنس ادوارد آیلند هستند. این دسته مهاجرتی نیز بر مبنای ابراز تمایل (EOI)  کار می‌کند و پایین ترین امتیاز متقاضیانی که در پذیرش دیروز دعوت شدند ۱۱۰ بود.

error: Content is protected !!