2024/04/19

راحت ترین دانشگاه های کانادا برای پذیرش

دانشگاه کنکوردیا

راحت ترین دانشگاه های کانادا برای پذیرش

امروزه باتوجه به اینکه تحصیل در کشورهای اروپایی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است . کشور کانادا نیز همچنین همانطور که در مقاله های اشاره کردیم با توجه کیفیت سیستم آموزشی بالا و مدرک با اعتبار از کشورهایی می باشد که سالانه تعداد بسیار زیادی دانشجوی متقاضی را دارد. در ایم مقاله از ایران مهاجر قصد داریم به بررسی راحت ترین دانشگاه های کانادا برای پذیرش بپردازیم پس با ما همراه باشید.

یک سری دانشگاه های کانادا هستند که شرایط بسیار سختی برای پذیرش دارند و از جمله دانشگاه بریتیش کلمبیا که از سخت ترین دانشگاه های کلمبیا برای پذیرش است و همچنین راحت ترین دانشگاه های کانادا نیز دانشگاه یورک و کارلتون از جمله راحت ترین دانشگاه های کانادا برای پذیرش هستند در ادامه به بررسی بیشتر پیرامون این موضوع می پردازیم.

بورسیه‌ی کامل از سوی دانشگاه‌های کانادا (تعداد محدود!)

متوسط شهریه دانشگاه های کانادا چقدر است؟

پذیرش بسیار بالای دانشگاه های کانادا

پذیرش در دانشگاه ای کانادا نسبت به سایر دانشگاه های ایالات متحده راحت تر می باشد زیرا این کشور دارای جمعیت کمتری نسبت به ایالات متحده می باشد و پذیرش در آن راحت تر می باشد.

  1. دانشگاه مدیریت تورنتو

این دانشگاه دارای نرخ پذیرش 60 درصدی می باشد ، این دانشگاه دارای رشته های مدیریت ، هتل داری و گردشگری و … می باشد و امکان تحصیل به صورت آنلاین و حضوری را دارا است هزینه تحصیل در این کالج حدود 21 هزار دلار کانادا است و شما می توانید مهارت های زیادی را در زمینه کسب وکار و مدیریت و تجزیه و تحلیل یاد بگیرید.

راحت ترین دانشگاه های کانادا برای پذیرش

دانشگاه مدیریت تورنتو

  1. دانشگاه ویلفرد لوریر

این دانشگاه دارای نرخ پذیرش 55 درصدی می باشد و در شهر واترلو انتاریو قرار گرفاه است و سالانه حدود 19000 دانشجو را می پذیرد و 100 نوع رشته مختلف را دارا می باشد همچنین این دانشگاه جز بهترین دانشگاه های کانادا از نظر رضایت دانشجویان از امکانات می باشد.

دانشگاه ویلفرد لوریر

دانشگاه ویلفرد لوریر

  1. دانشگاه لیک هد

این دانشگاه دارای نرخ پذیرش 55 درصدی می باشد و سالانه 8500 دانشجو را می پذیرد و آموزش آن بر اساس بهترین استاندارهای آموزشی می باشد و از جمله رشته های معتبر در این دانشگاه رشته حقوق می باشد که در صورت فارغ التحصیل شدن در این دانشگاه در رشته ی حقوق مدرک شما از ارزش بسیار بالایی برخوردار می باشد و به راحتی می توانید به وکیلی حرفه ای تبدیل شوید.

راحت ترین دانشگاه های کانادا برای پذیرش

دانشگاه لیکهد

  1. دانشگاه رایرسون

این دانشگاه دارای نرخ پذیرش 55 درصدی می باشد و در تورنتو قرار دارد و حدود 45000 دانشجو در این دانشگاه د حال تدریس می باشند این دانشگاه دولتی از حمایت دولت برخوردار می باشد و سیستم آموزشی بسیار با کیفیتی در آن در حال اجرا می باشد.

دانشگاه رایرسون

دانشگاه رایرسون

  1. دانشگاه مونترال

این دانشگاه دارای نرخ پذیرش 50 درصدی می باشد. دانشگاه مونترال از جمله دانشگاه هایی می باشد که در بین دانشجویان از محبوبیت بسیار بالایی برخور دار می باشد زیرا دارای 600 برنامه آموزشی می باشد و به زبان فرانسوی است و از دانشگاه های بسیار خوب در سطح جهانی می باشد.

دانشگاه کانادا

  1. دانشگاه کنکوردیا

این دانشگاه دارای نرخ پذیرش 50 درصدی می باشد و از راحت ترین دانشگاه های کانادا برای پذیرش می باشد . این دانشگاه حدود 4 هزار دانشجو در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد را دارا می باشد و از بورسیه ریاست جمهوری نیز استقبال می کند ، این بورسیه مخصوص دانشجویانی می باشد که از سوابق تحصیلی خوبی برخوردار می باشد که شامل هزینه تحصیل ، کتاب و زندگی می باشد و تا 4 سال نیز قابل تمدید است.

راحت ترین دانشگاه های کانادا برای پذیرش

دانشگاه کنکوردیا

بالاترین نرخ پذیرش دانشجویان در راحت ترین دانشگاه های کانادا برای پذیرش چقدر است؟

دانشگاه مدیریت تورنتو دارای نرخ پذیرش 60 درصدی می باشد و از جمله راحت ترین دانشگاه های کانادا برای پذیرش است.

راحت ترین دانشگاه های کانادایی از نظر پذیرش ؟

کالج مدیریت تورنتو، دانشگاه ویلفرد لوریر، دانشگاه لیک هد، دانشگاه رایرسون، دانشگاه گوئلف، دانشگاه مونترال، دانشگاه کنکوردیا، دانشگاه مموریال نیوفاندلند، دانشگاه ویکتوریا ، دانشگاه مک مستر، دانشگاه ساسکاچوان، دانشگاه کارلتون، دانشگاه برانزویک، دانشگاه بریتیش کلمبیا، دانشگاه واترلو، دانشگاه مک گیل، دانشگاه سایمون فریزر،، دانشگاه دالاهو، دانشگاه آلبرتا از راحت ترین دانشگاه های کانادا برای پذیرش تحصیل می باشند.

بهترین موسسه برای مشاوره مهاجرت ؟

کردن دارید پاسخ دهند. تیم متخصصو قدرتمند ایران مهاجر شرایط شما را بررسی می کند و باتوجه به آن بهترین راه را برای مهاجرت کردن به شما پیشنهاد می کند در صورت انتخاب می توانید بهترین راهنمایی را از کارشناسان ما دریافت کنید تا مهاجرتی تضمینی و راحت را داشته باید.

ایران مهاجر دارای مشاوران حرفه و کاربلد می باشد که با سالها سابقه در این کار می توانند در هر زمینه مهاجرتی مانند ، مهاجرت تحصیلی ، مهاجرت کاری و… بهترین راه کرد را به شما ارائه دهند.

ایران مهاجر با بیش از 5 سال سابقه ارائه دهنده خدمات به بسیاری از افراد بوده است و از این طریق، افراد زیادی توانسته اند در زمینه های مختلف برای مهاجرت از راهنمایی های این موسسه استفاده کنند و مهاجرتی راحت و بدون دردسر را داشته باشند.

مشاوران مجرب ایران مهاجر همه روزه هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری آماده ارائه خدمات و مشاوره به شما عزیزان در بحث مهاجرت می باشند تا شما بتوانید مهاجرتی بدون ریسک و راحت را تجربه کنید.

امیدواریم که این مقاله از ایران مهاجر در راستای سوالات شما مفید بوده باشد.

 

 

برای درخواست مشاوره کلیک کنید

ثبت مشاوره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!