2024/03/28

راه های مهاجرت به کانادا (بخش دوم) سرمایه گذاری و …

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

 

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری برای مهاجران متقاضیان ویزای کسب و کار کانادا که مایل به سرمایه گذاری و یا شروع یک کسب و کار جدید در کانادا هستند سه راه ایجاد می‌کند.

مهاجرت تجاری به کانادا نیازمند این است که متقاضیان به قصد کمک به اقتصاد کانادا با مشارکت مثبت (از طریق ایجاد و حفظ یک کسب و کار مناسب در کانادا) آمده باشند، برای این کار شما می‌باید دانش کسب و کار بالایی داشته باشید.

 

ویزای کسب و کار و سرمایه گذاری در کانادا

 

از طریق روش‌های زیر می‌توانید برای ویزای سرمایه گذاری کانادا را درخواست بدهید:

 

  • برنامه سرمایه‌گذاران مهاجر
  • برنامه کارآفرینان
  • افراد خوداشتغالی
  • برنامه سرمایه گذاران مهاجر به کانادا

 

تحت برنامه‌ی سرمایه گذاران، یک مهاجر با هدف ایجاد کسب و کار، باید دارای دانش کسب و کار گسترده و همچنین سرمایه قابل توجهی باشد.

سرمایه گذاران باید ارزش خالص ۸۰۰،۰۰۰ $ کانادا و یک سرمایه گذاری به ارزش ۴۰۰،۰۰۰ $ کانادا به صورت عمومی برای اقتصاد کانادا به ارمغان آورند. سرمایه گذاری عمومی در کانادا توسط شرکت‌هایی در استان‌ها و مناطق مختلف به صورت تضمینی انجام می‌گیرد و هنگام انجام آن توسط اداره شهروندی و مهاجرت کاناداCIC) ) توصیه‌هایی راجع به انجام این کار به شما ارائه می‌شود.

با توجه به تاریخ دقیق سرمایه گذاری، از ۵ سال تا ۳ ماه از تاریخ سرمایه گذاری ویزای سرمایه‌گذاری به شما داده می‌شود. این سرمایه گذاری با سود قابل بازگشت نیست و پول سرمایه گذاری برای ایجاد شغل و توسعه‌ی اقتصاد در کانادا استفاده می‌شود.

برنامه سرمایه گذاران همچنین یک ویزای مهاجرتی را به فرد سرمایه گذار ارائه میکند و برای این منظور لازم است در شش فاکتور اصلی از جمله سن، تحصیلات، تجربه‌ی کسب و کار، توانایی زبان و سازگاری امتیازی بین ۳۵ تا ۱۰۰ کسب کنند.

سرمایه گذاران باید قبل از ساخت یک برنامه کاربردی در CIC حداقل دو سال تجربه‌ی کسب و کار را داشته باشند.

بر خلاف دیگر کسب و کارها، در برنامه سرمایه گذاری نیازی نیست که برای شروع یک کسب و کار در کانادا حضور داشته باشید.

اگر فکر می‌کنید که منابع مالی مورد نیاز و تجربه کسب و کار را دارید، لطفا برای اطلاعات بیشتر و ارزیابی کامل با ما تماس بگیرید.

 

مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج

شهروندان کانادایی و کسانی که اقامت دائم دارند می‌توانند با فردی از کشور دیگر ازدواج کنند، و با این ازدواج، شریک زندگی زناشویی که خواستار مهاجرت به کانادا است، برای این کار مورد حمایت قرار می‌گیرد. با حمایت مالی، متقاضی می‌تواند اقامت دائم کانادا را دریافت کند.

ضامن باید قراردادی را با دولت کانادا برای حمایت مالی متقاضی برای ۳ سال قبل از تبدیل شدن به یک مقیم دائم کانادا امضا کند.

برای یک فرد خارجی ازدواج با با یک شهروند کانادایی یا مقیم دائم فقط برای ورود به کانادا یک جرم است. CIC  در حال کار برای جلوگیری از این ازدواج های نادرست است.

در بسیاری از موارد، دلالان مالی برای متقاضیان خارجی “ازدواج مصلحتی” را راه اندازی می کنند. این ازدواج یک رابطه ازدواج و یا عرفی است که تنها به هدف کسب اقامت است که اجازه همسر یا شریک زندگی برای مهاجرت به کانادا را در قبال مقداری پول دریافت کنند.

افسران CIC آموزش دیده اند تا برنامه های کاربردی مهاجرت واقعی را تشخیص دهند. آنها می دانند که چگونه یک ازدواج نادرست را تشخیص دهند. آنها از بسیاری جهات به نقطه تقلب ازدواج پی میبرند، از جمله:

 

  • چک کردن سند
  • بازدید از به خانه‌های آن‌ها
  • مصاحبه با هر دو طرف این قضیه و متقاضیان

شهروندان کانادایی یا مقیم دائمی که در یک ازدواج مصلحتی شرکت کنند _ صورت گرفته به دلایل مهاجرت_ نیز مجرم حساب می‌شوند.

 

مهاجرت به کانادا از طریق پناهندگی

 

سالانه از سراسر جهان پناهندگان زیادی خواهان پناهندگی در کانادا می‌شوند. و تعداد آن‌ها  سال به سال تغییر می‌کند. در سال ۲۰۱۴، بیش از ۱۳۵۰۰  نفر به کانادا آمدند و درخواست پناهندگی کرده‌اند.

برنامه پناهندگی برای حفاظت مردم پناهنده در برابر ترس روبه‌رو شدن با آزار و اذیت و همچنین برای کسانی است که در کشورهای خود در معرض خطر شکنجه یا مجازات بی رحمانه و غیر معمول می‌باشند.

هر شخصی نمی‌تواند واجد شرایط پناهندگی باشد. برای مثال، افرادی که دارای جرائم جنایی جدی هستند و افرادی که تقاضای پناهندگی قبلی آن‌ها توسط کانادا رد شده است واجد شرایط نیستند.

 

توجه کنید که با توجه به وجود راه‌های قانونی مهاجرت به این کشور، به هیچ عنوان از طریق پناهندگی اقدام نکنید.

error: Content is protected !!