2024/04/19

روش های مهاجرت پرستاران به کانادا بدون مدرک زبان

روش های مهاجرت پرستاران به کانادا بدون مدرک زبان

کانادا یکی از کشورهای جذاب برای پرستارانی می باشد که می خواهند در زمینه کاری خود پیشرفت کنند. همچنین همانظور که می دانید کانادا یکی از بهترین سیستم های مراقبت بهداشت در جهان را دارا می باشد و پرستاران در این کشور از حقوق و مزایای بسیار زیادی بهره می برند. در این مقاله از ایران مهاجر قصد داریم به بررسی روش های مهاجرت پرستاران به کانادا بدون مدرک زبان و پرستاری در کانادا بپردازیم پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

شرایط تحصیل پرستاری در کانادا؟

باتوجه به بررسی هایی که صورت گرفته است آینده شغلی پرستاری در کانادا باتوجه به کمبود نیروی کار پرستاری و رشد و پیشرفت تکنولوژی بسیار خوب می باشد و با مهاجرت پرستاری در کانادا می توانید فرصت های شغلی بسیار خوبی را برای خود رقم بزنید.

افرادی که در رشته پرستاری فارغ التحصیل می شوند می توانند در بیمارستان ها مشغول کار شوند . همچنین می توانند در محیط هایی مانند کیلینک ها و مجتمع های پرستاری و زندان ها کار کنند.

یک سری از پرستارها در مدارس و دانشگاه ها کار می کنند و مشکلات پزشکی که برای دانش آموزان و دانشجویان پیش می آید آن ها را راهنمایی می کنند.

مهاجرت پرستاران به کانادا بدون مدرک زبان

شرایط تحصیل پرستاری در کانادا بدون مدرک زبان؟

تحصیل در کانادا بدون مدرک زبان امکان پذیر نمی باشد اما ما در این مقاله راه حل هایی را برای شما ارائه داده ایم که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم :

شرکت کردن در هر یک از آزمون های مهارت انگلیسی مانند TOEFL ،CAEL ،CanTEST و غیره.

کشوری که در آن زندگی می کرده اید انگلیسی زبان باشد.

حداقل 4 سال در دوران مدرسه متوسط زبان انگلیسی را گذرانده باشید.

شرکت در کالج زبان کانادا حدود یک ترم یا یک سال.

شما O’Level یا A-Level را تمام کرده باشید و مدرک قبلی خود را به زبان انگلیسی دریافت کرده باشید.

 

با داشتن حداثل یکی از این شرایط بالا می توانید بدون مدرک زبان و آیلتس در دانشگاه های کانادا پذیرش شوید.

شرایط تحصیل پرستاری در کانادا با مدرک زبان؟

برای دریافت اخذ پذیرش پرستاری کانادا دو چیز بسیار مهم است. داشتن مدرک دیپلم متوسطه با معدل بالا و همچنین داشتن مدرک زبان انگلیسی آیلیتس 7 می باشد.

مزیت های تحصیل پرستاری در کانادا

  • همانطور که گفتیم کانادا بهترین سیستم آموزشی را دارا می باشد و شما با تحصیل در این کشور ،با افزایش مهارت ها و دانش خود به یک پرستار بین المللی تبدیل می شوید.
  • شما می توانید به راحتی در بیمارستان های معتبر دنیا مشغول کار شوید.
  • علاوه بر اینکه درآمد بسیار بالایی را کسب خواهید کرد ، از وجه اجتماعی بسیار خوبی نیز بهره خواهید برد.
  • پس از تمام شدن دوره تحصیل خود می توانید اقامت دائم این کشور را نیز بدست آورید.
  • درآمد بالای پرستاران در کشور کانادا
  • کمبود نیروی کار پرستاری در کانادا و تضمین آینده شغلی شما

شرایط سنی مهاجرت پرستار به کشور کانادا

شرایط سنی مهاجرت پرستاران به کانادا در سنین مختلف وجود دارد و هیچ گونه محدودیتی برای آن لحاظ نشده است.اما در برخی از مواقع نادربه عنوان مثال اگر یک پرستار که دردهه 60 پرستاری خود را شروع کرده است و پرستاری دهه 70 نیز برای مهاجرت و آن شغل درخواست داده باشد باتوجه به شرایط محیط کار و بیماران آن بیمارستان فردی استخدام می شود که سن کمتری داشته باشد.

در نتیجه، گاهی برای استخدام پرستار، سن فرد، در نظر گرفته می شود. برای مثال، اگر شرح شغل، شامل عضویت در تیم Code Blue باشد، که نیاز به دویدن در طول یک بیمارستان بزرگ با حمل چرخ احیا و سپس احتمالاً به مدت 30 دقیقه CPR انجام می‌دهد. این کار برای یک فرد با سن بالا مناسب نیست. اما کانادا در تمامی سنین به دنبال جذب پرستار و نیروی کار می باشند.

محدوده سنی برای پرستاران در کانادا تا چه سنی است؟

هیچ گونه محدودیت سنی برای پرستاران در این کشور وجود ندارد و البته پرستاران بین 25 تا 40 سال شانس بیشتری برای مهاجرت به این کشور را دارند.

پرستاری در کانادا

روش های مهاجرت پرستاران بدون مدرک زبان؟

راه ها و روش های مهاجرت پرستاران به کانادا

همانطور که در بالا اشاره کردیم کشور کانادا سالانه تعداد زیادی پرستار را پذیرش می کند و همچنین پرستارها می توانند از طریق اکسپرس اینتری در سطح استان یا فدرال درخواست دهند و پس از دریافت امتیاز در صورت پذیرفته شدن اقدام به مهاجرت کنند.به صورت کلی سه روش برای مهاجرت پرستاران وجود دارد که باهم به بررسی آن ها می پردازیم:

  1. سیستم اکپرس انتری

یکی از رایج ترین روش های مهاجرت پرستاران  به کشور کانادا، مهاجرت  از روش اکسپرس انتری می باشد که شخص باید حداقل یک سال تجربه کار در 10 سال گذشته را داشته باشد و از نظر زبان در بخش خواندن، نوشتن، صحبت کردن و شنیدن در سطح 7 باشد و حداق امتیاز 67 را از 100 بدست آورده باشد.

  1. برنامه های مهاجرتی استانی

یکی از روش های مهاجرت نیز برنامه های مهاجرتی استانی می باشد که به این گونه است که فرد باید از یکی از استان های کانادا پیشنهاد کار دریافت کند.

  1. برنامه های کارگر ماهر کبک

برای دریافت برنامه اسکیل ورکر استان کبک می بایست حداقل 50 امتیاز در فاکتور انتخابی استان کبک به دست آورید.

آیا مدرک پرستاری ایران در کانادا اعتبار دارد؟

اگر در ایران در رشته پرستاری تحصیل کرده اید و قصد مهاجرت به کشور کانادا را دارید باید مدارک خود را معادل سازی کنید تا بتوانید از آن استفاده کنید.

تاثیر تحصیلات و مدرک دردرآمد پرستاران در کانادا

تحصیلات می توانند در میزان درآمد پرستار در کانادا تاثیر داشته باشند. پرستاران دارای مدرک دانشگاهی بالا حقوق و درآمد بالاتری نسبت به پرستار با مدرک لیسانس در کانادا میباشد.

شرایط پذیرش پرستار ایرانی در کانادا چگونه است؟

متقاضیان باید مدارک تحصیلی به همراه ریز نمرات، مدارک هویتی، پاسپورت، سابقه کار و سایر مدارک لازم را تکمیل کنند.

این مدارک برای سازمان NNAS (National Nursing Assessment Service) ارسال شده و در صورت داشتن صلاحیت پزشکی وارد روش های مهاجرتی مختلفی می شود که آن ها هم شرایط خود را دارد. سن، مدرک زبان، داشتن پیشنهاد شغلی، تحصیلات و انطباق پذیری از شرایط مهم این روش هاست.

مهاجرت پرستاران به کانادا بدون مدرک زبان ممکن است؟

یکی از مهم ترین روش های مهاجرت پرستاران داشتن تسلط به زبان انگلیسی می باشد و افراد باید برای مهاجرت از مهارت نسبی زبان انگلیسی برخوردار باشند.

پرستاری در کانادا

مقالات مرتبط:

پرستاری در کانادا ; از تحصیل تا اشتغال

میانگین حقوق پرستاری در کانادا

بهترین کشور برای مهاجرت پرستاران کجاست؟

کلام آخر

داشتن گواهی مهارت زبان انگلیسی، از شرایط اصلی پذیرش در دانشگاه های کانادا می باشد. با این وجود دانشگاه های زیادی در کانادا وجود دارند که پذیرای دانشجویان بین المللی بدون مدرک زبان اند. می توانید با شرکت در این دانشگاه ها و دوره های زبان در کانادا ویزای تحصیلی این کشور را دریافت کنید.یا با داشتن یکی از شرایط تحصیل پرستاری در کانادا بدون مدرک زبان که در بالا به آن اشاره کردیم به تحصیل بپردازید.

بهترین موسسه برای مشاوره مهاجرت ؟

تیم متخصص و قدرتمند ایران مهاجر شرایط شما را بررسی می کند و باتوجه به آن بهترین راه را برای مهاجرت کردن به شما پیشنهاد می کند و در صورتی که با روش پیشنهادی به شما برای مهاجرت موافق بودید می توانید مراحل مهاجرت را به کارشناسان ما بسپارید تا مهاجرتی راحت را داشته باشید.

ایران مهاجر دارای مشاوران حرفه و کاربلد می باشد که با سالها سابقه در این کار می توانند در هر زمینه مهاجرتی مانند ، مهاجرت تحصیلی ، مهاجرت کاری و… بهترین راه کرد را به شما ارائه دهند.

ایران مهاجر با بیش از 5 سال سابقه ارائه دهنده خدمات به بسیاری از افراد بوده است و از این طریق، افراد زیادی توانسته اند در زمینه های مختلف برای مهاجرت از راهنمایی های این موسسه استفاده کنند و مهاجرتی راحت و بدون دردسر را داشته باشند.

ایران مهاجر

مشاوران مجرب ایران مهاجر همه روزه هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری آماده ارائه خدمات و مشاوره به شما عزیزان در بحث مهاجرت می باشند تا شما بتوانید بهترین راه برای مهاجرت از کشور خود را انتخاب کنید.

امیدواریم که از خواندن این مقاله از ایران مهاجر که به روش های مهاجرت پرستاران بدون مدرک پرداخته بود نهایت لذت را برده باشید و به شما کمک های لازم را کرده باشد. درصورت هرگونه سوال با مشاوران ما در ارتباط باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!