2024/04/18

ساسکاچوان دعوتنامه های جدید صادر کرد

ساسکاچوان دعوتنامه های جدید صادر کرد

استان ساسکاچوان در اولین پذیرش اکسپرس اینتری و مشاغل مورد نیاز سال ۲۰۱۹، برای ۵۹۶ متقاضی دعوتنامه جهت تقاضا برای اقامت دائم صادر نمود. لازم به ذکر است مجموعا ۳۶۲ دعوتنامه برای متقاضیانی صادر شده است که در زیرمجموعه اکسپرس اینتری یعنی برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان (SINP)  حضور داشته‌اند.

 

متقاضیانی که از طرف استان ساسکاچوان انتخاب شده‌اند ۶۰۰ امتیاز اضافی کسب می‌کنند و بدین ترتیب حتما دولت کانادا در دور بعدی از آن‌ها برای تقاضا جهت اقامت دائم دعوت خواهد کرد. متقاضیان اکسپرس اینتری علاوه بر داشتن سایر معیارها، باید در یک شغل دارای مهارت بالا که در فهرست مشاغل مورد نیاز ساسکاچوان قرار دارد نیز سابقه کار داشته باشند.

 

از سوی دیگر استان ساسکاچوان برای ۲۳۴ متقاضی مشاغل مورد یاز دعوتنامه صادر کرد. این زیرمجموعه به سیستم اکسپرس اینتری فدرال مرتبط نیست و برای کارگران خارجی که علاوه بر داشتن معیارهای دیگر در یکی از مشاغل مورد نیاز استان ساسکاچوان سابقه کار دارند باز است.

 

باید اشاره شود که داشتن پیشنهاد کار از طرف کارفرمای اهل ساسکاچوان جز معیارهای اکسپرس اینتری و یا زیرمجموعه مشاغل مورد نیاز نیست. فرایند انتخاب در اکسپرس اینتری و زیرمجموعه مشاغل مورد نیاز بر مبنای ابراز تمایل (EOI)  عمل می‌کند. آن دسته از متقاضیان مهاجرت که مایل هستند از طرف هر یک از این دو زیرمجموعه برای مهاجرت در نظر گرفته شوند باید ابتدا یک پروفایل ابراز تمایل یا EOI بسازند و اطلاعات مورد نیاز را در مورد تحصیلات، سابقه کار، تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی و معیارهای دیگر ثبت کنند.

 

پروفایل‌ها بر اساس پاسخ‌هایی که متقاضی به سوالات می‌دهد امتیازدهی خواهند شد. متقاضیانی که ۶۰ امتیاز یا بالاتر دارند وارد صف انتظار متقاضیان واجد شرایط اکسپرس اینتری یا زیرمجموعه مشاغل مورد نیاز می‌شوند. مقاضیانی که بالاترین امتیاز را دارند طی پذیرش‌های متناوب از صف انتظار بیرون کشیده می‌شوند. گفتنی است در این پذیرش ساسکاچوان که در تاریخ ۱۶ ژانویه برگزار شد، پایین ترین امتیاز پذیرش اکسپرس اینتری ۶۳ و پایین ترین امتیاز مشاغل مورد نیاز ۶۶ بوده است.

error: Content is protected !!