2024/04/25

شرایط تحصیل در کانادا با مدرک دیپلم

هزینه تحصیل در کانادا

شرایط تحصیل در کانادا با مدرک دیپلم

باتوجه به اینکه کانادا سیستم آموزشی بسیار خوبی را دارد بسیاری از افراد بعد از گذراندن دوره دبیرستان و متوسطه اول قصد مهاجرت به کانادا و تحصیل در این کشور با مدرک دیپلم می باشند. در این مقاله از ایران مهاجر قصد داریم به بررسی شرایط تحصیل در کانادا با مدرک دیپلم بپردازیم پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.
تحصیل با داشتن مدرک دیپلم در کانادا دارای چه شرایطی می باشد؟

کانادا کشوری می باشد که سالانه تعداد زیادی دانشجو از سراسر جهان را می پذیرد و افرادی که قصد دارند با مدرک دیپلم در کانادا ادامه تحصیل دهند باید دو مرحله را پشت سربگذارند. مرحله به این گونه می باشد که باید از دانشگاه های این کشور پذیرش دریافت کنید و امکان این پذیرش با داشتن مدرک زبان انگلیسی، سن مناسب و نداشتن وقفه در طول دوره تحصیل به راحتی می توانید این پذیرش را دریافت کنید. مرحله دوم گرفتن ویزا از دانشگاه های کانادا است، بسیاری از دانشگاه های کانادا سن دانشجو برای آن بسیار مهم می باشد و وقفه تحصیلی تا دو سال برای آن ها قابل قبول است و شانس گرفتن ویزا برای آن ها وجود دارد.

شرایط تحصیل در کانادا با مدرک دیپلم
هزینه تحصیل در کانادا با مدرک دیپلم چقدر است ؟

هرکدام از راه های مهاجرت به کانادا نیاز به پرداخت هزینه هایی برای فرد دارند و برآورده کردن این هزینه ها مخصوصا در مهاجرت تحصیلی می تواند تاثیر زیادی در کیفیت تحصیل و زندگی دانشجو داشته باشد . اگر بتوانید این هزینه ها را از طریق بورسیه تحصیلی پرداخت کنید که می تواند کمک زیادی در زمان تحصیل به شما کند . به صورت کلی برای تحصیل در کانادا با مدرک دیپلم سالانه با توجه به رشته ای که انتخاب می کنید حدود 7000 دلار کانادا تا 25000 دلار کانادا نیاز دارید و هزینه ی تحصیل در زمینه پزشکی ف داروسازی و…بیشتر خواهد بود.
علاوه بر هزینه های تحصیل یک سری هزینه های زندگی نیز وجود دارند که معمولا بین 6 الی 9 هزار دلار کانادا در سال می باشد.

تحصیل در کانادا با مدرک دیپلم در دوره های کو آپ (دورهایی با تضمین کار)
تحصیل در کانادا با مدرک دیپلم در دوره های کو آپ یکی از گزینه های رایج تحصیلی در بین دانشجویان خارجی می باشد که می خواهند هرچه زودتر وارد بازار کار شوند و درآمد داشته باشند . دوره های کو آپ (دورهایی با تضمین کار) همانطور که از اسم آن مشخص است به گونه ای می باشد که در نیمه اول این دوره به تحصیل می پردازید و در نیمه دوم این دوره می توانید کار کنید و به شما حقوق نیز داده می شود . مدت زمان دوره کوآپ بین 12 ماه تا 3 سال می تواند متغییر باشد و شما در حین تحصیل کار خواهید کرد و بعد از تمام شدن زمان تحصیل به راحتی می توانید کار پیدا کنید.
دوره های کو آپ در رشته های پرستاری، مهندسی آی تی، دیجیتال مارکتینگ، طراحی داخلی و مدیریت هتل داری ارائه می گردد .

تحصیل در کانادا با مدرک دیپلم در مقطع لیسانس

تحصیل با مدرک دیپلم در مقطع لیسانس دارای یک سری شرایط می باشد که درصورت دارا بودن آن ها می توانید به تحصیل در این مقطع بپردازید . کانادا برای تحصیل روی شرایط سنی بسیار حساس می باشد پس اگر قصد تحصیل در کانادا با مدرک دیپلم را دارید سعی کنید بیشتر از 2 سال بعد از گرفتن مدرک دیپلم شما فاصله نیفتاده باشد . همچنین داشتن شرایط دیگر برای تحصیل با مدرک دیپلم داشتن مدرک زبان انگلیسی با آیلتس 6 می باشد البته نگران نباشید در صورت که سطح زبان خوبی ندارید می توانید برای دورهای زبان در دانشگاه مدنظر خود ثبت نام کنید و قبل از شروع شدن دوره لیسانس دورهای زبان را بگذارانید و زبان خود را تقویت کنید.

برای تحصیل با مدرک دیپلم چه مدارک مورد نیاز است ؟

مهم ترین مدارکی که برای تحصیل با مدرک دیپلم مورد نیاز است به صورت زیر می باشد :
مدارک هویتی (اسکن پاسپورت معتبر و…)
مدارک تمکن مالی برای برآورده کردن هزینه های تحصیلی و زندگی در کانادا
انگیزه نامه
مدارک پذیرش (اسکن مدرک دیپلم)
داشتن شرایط سنی مناسب

مزیت های تحصیل با مدرک دیپلم ؟

• وجود دانشگاه های برتر در کانادا و داشتن سیستم آموزشی خوب
• وارد شدن سریع به بازار کار در کشور کانادا و سایر کشورهای اروپایی
• اخذ اقامت دائم کانادا

آیا در زمان تحصیل با مدرک دیپلم امکان کار برای دانشجو وجود دارد ؟

بله . دانشجویانی که در حال تحصیل با مدرک دیپلم هستند می توانند برای تامین هزینه های تحصیل و زندگی در هفته بین 10 الی 20 ساعت کار کنند .
بهترین موسسه برای مشاوره مهاجرت ؟
تیم متخصص و قدرتمند ایران مهاجر شرایط شما را بررسی می کند و باتوجه به آن بهترین راه را برای مهاجرت کردن به شما پیشنهاد می کند و در صورتی که با روش پیشنهادی به شما برای مهاجرت موافق بودید می توانید مراحل مهاجرت را به کارشناسان ما بسپارید تا مهاجرتی راحت را داشته باشید.

دبیرستان کانادا

ایران مهاجر دارای مشاوران حرفه و کاربلد می باشد که با سالها سابقه در این کار می توانند در هر زمینه مهاجرتی مانند ، مهاجرت تحصیلی ، مهاجرت کاری و… بهترین راه کرد را به شما ارائه دهند.
ایران مهاجر با بیش از 5 سال سابقه ارائه دهنده خدمات به بسیاری از افراد بوده است و از این طریق، افراد زیادی توانسته اند در زمینه های مختلف برای مهاجرت از راهنمایی های این موسسه استفاده کنند و مهاجرتی راحت و بدون دردسر را داشته باشند.

مقالات مرتبط:

شرایط تحصیل در دبیرستان های کانادا

رشته های تحصیلی دبیرستان در کانادا

تحصیل رایگان در دبیرستانهای کانادا

بورسیه تحصیلی در مقطع دبیرستان کانادا چه شرایطی دارد؟

ایران مهاجر

مشاوران مجرب ایران مهاجر همه روزه هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری آماده ارائه خدمات و مشاوره به شما عزیزان در بحث مهاجرت می باشند تا شما بتوانید مهاجرتی بدون ریسک و راحت را تجربه کنید.
امیدواریم که این مقاله از ایران مهاجر که به بررسی شرایط تحصیل در کانادا با مدرک دیپلم پرداختیم نیز به شما کمک های لازم را کرده باشد. درصورت هرگونه سوال با مشاوران ما در ارتباط باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!