2024/04/25

شرایط مهاجرت به کانادا

شرایط مهاجرت به کانادا

شرایط مهاجرت به کانادا

کانادا به عنوان یکی از بهترین کشورهایی می باشد که به دلیل فاصله بسیار کمی که با آمریکا دارد شرای کاری و اقتصاد بسیار خوبی را دارا است و به دلیل اینکه دارای منابع معدنی و طبیعی بسیار زیادی می باشد عضو گروه هشت انجمن کشوری می باشد که حدود 65% از اقتصاد جهان را در دست دارند. همچنین باتوجه به این که میانگین سنی در این کشور بسیار بالا است و افراد بسیار بسیار بالایی دارد، دولت این کشور به دنبال نیروی کار جوان می باشد و سالانه به دنبال جذب نیروی کار جوان در قسمت های مختلف می باشد.

شرایط مهاجرت به کانادا باتوجه به روش مهاجرت کردن شما متفاوت است و بستگی به انتخاب روش مهاجرت شما دارد.

راههای مهاجرت به کانادا(شرایط و قوانین کانادا 2021)

مهاجرت به کانادا؛ کدام ملیت‌ها در صدر هستند؟

مهاجرت به کانادا به عنوان پرستار

راه های زیادی برای مهاجرت به این کشور وجود دارند از جمله مهاجرت از طریق کار، تحصیل، ازدواج، تولد فرزند و سرمایه گذاری که هرکدام دارای شرایط و ویژگی های متفاوتی می باشند که در مقاله قبل به بررسی آن ها پرداختیم.

سن مناسب برای مهاجرت به کانادا

بازه سنی مشخص شده ای برای هیچ کدام از راه های مهاجرت به کانادا در نظر گرفته نشده است ولی داشتن سن بین 18 تا 35 شانس به دست آوردن ویزای را برای شما بالا می برد.

هزینه مهاجرت به کانادا

هزینه مهاجرت به کانادا باز هم باتوجه به روشی که برای مهاجرت انتخاب می کنید می تواند متفاوت باشد و برخی از هزینه ها مانند انگشت نگاری ، هزینه سفارت ، آزمایش های مورد نیاز ، صدور ویزا و ترجمه مدارک و… از هزینه های اولیه هستند که باید بپردازیم.

برای دریافت هرگونه مشاوره و کمک برای مهاجرت به کانادا و سایر کشورهای دیگر ایران مهاجر می تواند در این زمینه به شما کمک کند.

شرایط مهاجرت به کانادا

مدرک زبان انگلیسی برای مهاجرت به کانادا

یک دیگر از شرایط مهاجرت به کانادا داشتن مدرک زبان انگلیسی است . این کشور دارای دو زبان انگلیسی و فرانسوی می باشد که بیشتر در این کشور رایج است و برای مهاجرت به این کشور می بایست که به یکی از این زبان ها تسلط داشته باشید.

سه نوع آزمون و مدرک زبان برای مهاجرت به این کشور وجود دارد که مورد تایید این کشور است که به بررسی آن ها می پردازیم.

  • آزمون آیلتس(IELTS)
  • آزمون تف(TEF)
  • آزمون سلپیپ(CELPIP)

 

آزمون آیلتس(IELTS)

از آزمون های مورد تایید کشور کانادا می باشد که با داشتن برنامه خوب می توانید آن را به دست آورید. نمره قبولی موردنظر در این آزمون برای کشور کانادا آیلتس 5.5 تا 7 می باشد.

آزمون تف(TEF)

این آزمون برای تعینن سطح شما در زبان فرانسه طراحی شده است.

آزمون سلپیپ(CELPIP)

این آزمون توسط اداره مهاجرت کانادا طراحی شده و متخص به این کشور می باشد.

برای مهاجرت به کشور کانادا قبول شدن در یکی از این آزمون ها لازم می باشد و هر سه آزمون مورد تایید این کشور می باشد و شما با توجه به میزان تسلط و آشنایی می توانید مدرک یکی از این آزمون ها را داشته باشید و روند مهاجرت خود را راحت تر کنید.

چرا موسسه ایران مهاجر؟

موسسه ایران مهاجر از بزرگترین موسسات مشاوره به حساب می آید که از یک سیستم مشاوره ای نوین استفاده می کند. با مراجعه به این موسسه می توانید از تخصص و تجربه وکلا در زمینه مهاجرت بهره مند شوید. متخصصین ما می توانند رزومه مهاجرتی شما را بررسی کنند و در صورت بهبود این کار را انجام دهند و در زمینه های مختلف مهاجرت به شما مشاوره دهند و به سوالاتی که شما برای مهاجرت کردن دارید پاسخ دهند. تیم متخصص ایران مهاجر تمام مراحل مهاجرتی شما را اعم از ترجمه مدارک، رزرو هتل، اخذ بلیط رفت و برگشت، اخذ PR، اجاره خانه و ماشین و … برای شما انجام می دهند.

موسسه ایران مهاجر با داشتن مشاوران مجرب و حرفه ای در زمینه مهاجرت کاری، مهاجرت تحصیلی و … با تلاش فروان سعی در مشاوره تخصص در امور مهاجرت به شما عزیزان می باشد.

ایران مهاجر با بیش از 5 سال سابقه ارائه دهنده خدمات به بسیاری از افراد بوده است و از این طریق، افراد زیادی توانسته اند در زمینه های مختلف برای مهاجرت ازتوصیه های آن ها استفاده کنند و موفق شوند.

مشاوران ما به صورت حضوری و تلفنی، در کنار شما هستند تا بتوانید با صرف کمترین زمان و هزینه، به اطلاعات دقیق و پاسخ سوالاتتان دست پیدا کنید.

امیدواریم که این مقاله از ایران مهاجر برای شما همراهان همیشگی مفید واقع گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!