2024/04/16

فرصت‌های شغلی در کانادا: پرستار خانگی

فرصت‌های شغلی در کانادا: پرستار خانگی

دریافت ویزای کار و اقامت در کانادا جهت پرستاران و کادر مهد کودک. برنامه‌ی پرستاران خانگی راهی است که از آن طریق می‌توان با فراهم بودن کار به کانادا مهاجرت کرد.

 

پرستاران خانگی افرادی هستند که صلاحیت آن را دارند که بدون هیچگونه نظارتی، در منزل شخصی از کودکان و افراد سالخورده یا ناتوان مراقبت کند.

 

این برنامه مناسب افراد متخصص و نیمه متخصص خارجی می باشد که نیازمند شرایطی مانند تحصیلات، تجربه کاری و مهارت‌های زبانی نیز می باشد.

 

پس از دو سال کار به عنوان پرستار خانگی در کانادا می‌توانید از طریق یکی از راه‌های زیر برای کسب اقامت کانادا به صورت دائم اقدام کنید.

 

مسیر نگهداری از کودکان: در صورتی که از کودکان پرستاری کرده باشید مناسب این برنامه خواهید بود، خواه این پرستاری هنگام زندگی شما در خانه‌ی کارفرما بوده باشد یا خیر.

 

مسیر پرستاری از افرادی که نیاز به مراقبت‌های ویژه‌ی پزشکی دارند: اگر از سالمندان یا افراد ناتوان یا دارای بیماری‌های مزمن نگهداری کرده‌اید واجد شرایط محسوب می‌شوید. این پرستاری ممکن است در منزل کارفرما و یا مراکز درمانی بوده باشد.

برنامه‌ی پرستاری در منزل: این برنامه مختص افرادی است که از کودکان، سالمندان و افراد ناتوان فقط در منزل پرستاری کرده‌اند.

شرایط مورد نیاز جهت این برنامه:

  • حداکثر سن: 45 سال
  • داشتن آیلتس 5.5
  • داشتن حداقل یک سال سابقه‌ی کار

 

جهت اطلاعات بیشتر، هرچه سریع‌تر با ما تماس بگیرید: 09171074574

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!