2024/03/19

قوانین ورود و خروج با ویزای توریستی کانادا

ویزای کانادا

قوانین ورود و خروج با ویزای توریستی کانادا:

ویزای توریستی کانادا معمولا به شکل ویزای تک ورود single entry یا ویزای مولتیپل کانادا multiple entry یا همان ویزای پنج ساله کانادا صادر میشود.

ویزای توریستی برای متقاضیان ایرانی معمولا یا به صورت سینگل اینتری به مدت درخواست متقاضی یا به صورت مولتیپل اینتری به مدت ۵ سال (یا پایان مهلت پاسپورت) صادر میشود. بر اساس قانون کلی حداکثر زمانی که توریست کانادا میتواند بدون خروج از کانادا در این کشور بماند ۶ ماه است.

این ویزا برای ایرنیان با توجه به اینکه حداکثر مدت اعتبار پاسپورت ایرانی ۵ سال میباشد میتواند ۵ ساله باشد و پس از آن باید دوباره اقدام شود و تمدید معنی ندارد.

متقاضیانی که دارای ویزای مولتیپل توریستی کانادا هستند، از تاریخ شروع تا پایان تاریخ ویزای درج شده در پاسپورت خود امکان سفر به کانادا را خواهند داشت و در هر بار ورود به کشور کانادا شما میتوانید تا سقف ۶ ماه در کانادا بمانید.

امکان تمدید این ۶ ماه از داخل خاک کانادا با داشتن دلیل قانع کننده وجود خواهد داشت. در صورتی که دلیل قانع کننده نداشته باشید ملزم به ترک خاک کانادا هستید ولی میتوانید بلافاصله پس از ترک خاک کانادا ( منظور از خاک مرز میباشد) مجدد وارد کانادا شده و ۶ ماه دیگر در کانادا باشید. پس در هر ورود متقاضی مجاز به ماندن حداکثر ۶ ماه میباشد. ولی برای تعداد روزهایی که ، در هر سال یا در طول مدت ویزا، در کانادا هستید هیچ محدودیتی وجود ندارد.

نکته مهم:

نکته قابل توجه دارندگان ویزای توریستی کانادا این است که داشتن ویزای بازدید از کانادا به معنی داشتن اجازه ورود به این کشور نمیباشد. بلکه آفیسر در هنگام ورود به خاک کانادا باید تشخیص دهد که ماهیت حضور فرد در کانادا موقت خواهد بود و متقاضی بازدید از کانادا قصد ماندن در کانادا را پس از ویزای کوتاه مدت ندارد.

 

جهت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید و با عضویت در گروه های تلگرام و اینستاگرام اطلاعات خود را به روز کنید

 

👇👇لینک کانال 👇👇
@Iranmohajergroup

شماره های تماس ايران :

۰۷۱۳۶۴۹۱۱۴۵

شماره تماس كانادا:
+۱ ۴۱۶ ۸۸۰ ۱۴۰۶

🇮🇷🇨🇦🇺🇸🇦🇺🇫🇷

http://instagram.com/iran-mohajer

error: Content is protected !!