2024/03/29

لیست مدارس دولتی در کانادا

مدارس دولتی کانادا

لیست مدارس دولتی در کانادا

در این مقاله قصد داریم لیست مدارس دولتی در کانادا را برای شما عزیزان قرار دهیم پس تا انتهای این مقاله با ماه همراه باشید.

قبل از اینکه لیست مدارس دولتی کانادا را برای شما قرار دهیم می بایست تفاوت بین مدارس خصوصی و دولتی کانادا را باهم بررسی کنیم.

تفاوت بین مدارس خصوصی و دولتی کانادا

اگر برای خود و یا فرزندتان قصد تحصیل در مدارس کانادا را دارید فکر بسیار خوبی است زیرا همینطور که میدانید مدارس کانادا جز بهترین مدارس در دنیا می باشند که مدرک آن در دنیا از ارزش بسیار بالایی برخوردار می باشد. همچنین سیستم آموزشی موجود در مدارس دولتی کانادا از بهترین سیستم های آموزشی دنیا به شمار می رود و سالانه تعداد زیادی افراد حرفه ای و متخصص را فارغ التحصیل می کند.

اگر به دنبال تقویت زبان انگلیسی هود و یا فرزندتان در مدارس کانادا هستید مدارس دولتی می توانند کمک زیادی به شما کنند زیرا فضای این مدارس بزرگ است و رابطه اجتماعی بین دانش آموزان بیشتر است و شما می توانید زبان انگلیسی خود را تقویت کنید.

مدارس متوسطه در کانادا چگونه‌اند؟

دانشگاه‌ها/مدارس کانادا به روی دانشجویان خارجی باز شد

کیفیت آموزش در مدارس دولتی کانادا

بررسی ها نشان می دهد که کیفیت آموزش در مدارس دولتی کانادا بسیار بالا تر می باشد و براساس تحقیقات نشان داده شده است که دانش آموزانی که در مدارس دولتی کانادا تحصیل کرده اند شانس بیشتری برای ورود به کالج ها و دانشگاه های این کشور دارند.

مدارس دولتی کانادا

تحصیل کردن در مدارس دولتی کانادا برای افرادی که شهروند آن کشور هستند و یا اقامت دائم در آن کشور را دارند به صورت رایگان می باشد، اما دانش آموزانن خارجی که قصد تحصیل در این مدارس را دارند باید شهریه پرداخت نمایند.

مدارس دولتی کانادا

بهترین مدارس کانادا

لیست مدارس دولتی در کانادا

در اینجا تعدادی از مدارس دولتی کانادا را به شما معرفی می کنیم :

  • مدرسه ناحیه ابوتسفورد (Abbotsford School District)
  • مدرسه Chinook International Program
  • مدرسه Battle River School Division
  • مدرسه دولتی New Brunswick International Student Program
  • مدرسه دولتی Central Quebec School Board

آیا برای تحصیل و پذیرش دانش آموزان در مدارس کانادا نیاز به مدرک زبان انگلیسی می باشد؟

پاسخ به این سوال خیر است و دانش آموز تا سن 18 سالگی نیاز به مدرک زبان انگلیسی ندارد اما برای راحتی خود در حین تحصیل در این مدارس می بایست با این زبان آشنا باشد تا به راحتی بتواند به تحصیل بپردازد.

بهترین مدارس کانادا برای تحصیل فرزندان

  • مدرسه old scona در آلبرتا کانادا

این مدرسه در شهر ادمونتون کانادا قرار دارد و از بهترین مدارس کانادا می باشد. این مدرسه بسیار سیستم آموزشی خوبی دارد و سالانه فقط 350 دانش آموز را می پذیرد و ورود به این مدرسه برای افراد خارجی بسیار سخت می باشد.

  • مدرسه Tobique Valley High School در نیوبرونزویک کانادا

این مدرسه در شهر Plaster Rock قرار دارد و سالانه فقط 150 دانش آموز را می پذیرد و افراد برای وارد شدن به این مدرسه باهم به رقابت می پردازند ، در این مدرسه رشته های تاریخ ، هنر ، موسیقی و زبان انگلیسی تدریس می شود.

مدارس دولتی کانادا

نصب دوربین بر روی اتوبوس‌های مدارس برای کنترل رانندگان قانون شکن

  • کالج پاستور در کبک کانادا

این کالج از کالج های قدیمی و بسیار خوب شهر مونترال در کانادا می باشد که سالانه تعداد بسیار زیادی فارغ التحصیل دارد. در این مدرسه تمامی مقاطع تحصیلی وجود دارد و آموزش در این کالج به زبان فرانسوی می باشد.

بهترین موسسه برای مشاوره مهاجرت ؟

کردن دارید پاسخ دهند. تیم متخصصو قدرتمند ایران مهاجر شرایط شما را بررسی می کند و باتوجه به آن بهترین راه را برای مهاجرت کردن به شما پیشنهاد می کند و در صورت دوست داشتن می توانید این روش مهاجرتی را انتخاب و در کنار مشاوران ما مهاجرتی بدون استرس و راحت را داشته باشید.

ایران مهاجر دارای مشاوران حرفه و کاربلد می باشد که با سالها سابقه در این کار می توانند در هر زمینه مهاجرتی مانند ، مهاجرت تحصیلی ، مهاجرت کاری و… بهترین راه کرد را به شما ارائه دهند.

ایران مهاجر با بیش از 5 سال سابقه ارائه دهنده خدمات به بسیاری از افراد بوده است و از این طریق، افراد زیادی توانسته اند در زمینه های مختلف برای مهاجرت از راهنمایی های این موسسه استفاده کنند و مهاجرتی راحت و بدون دردسر را داشته باشند.

مشاوران مجرب ایران مهاجر همه روزه هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری آماده ارائه خدمات و مشاوره به شما عزیزان در بحث مهاجرت می باشند تا شما بتوانید مهاجرتی بدون ریسک و راحت را تجربه کنید.

امیدواریم که این مقاله از ایران مهاجز نیز به شما کمک های لازم را کرده باشد.

 

برای درخواست مشاوره کلیک کنید

ثبت مشاوره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!