2024/04/19

لیست منتشر شده از ۸۵ هزار شغل تابستانی برای جوانان کانادایی

لیست منتشر شده از ۸۵ هزار شغل تابستانی برای جوانان کانادایی

دولت کانادا به طور رسمی فهرست شغل‌های موجود در طرح مشاغل تابستانی را منتشر نمود. از سال ۲۰۱۵ دولت کانادا هرساله فرصت‌های شغلی مناسبی را در قالب برنامه‌ی مشاغل تابستانd برای ۷۰ هزار جوان کانادایی فراهم کرده است.

 

در این طرح که از ۲۳ آوریل آغاز شده است، جوانان در سراسر کانادا می‌توانند با مراجعه به بانک مشاغل کانادا (Canada’s job bank)  درخواست شغل تابستانی بدهند. امسال بیش از ۸۵ هزار موقعیت شغلی موجود است و فقط در مونترال ۵،۳۴۸ شغل در دسترس است. پس شانس خود را برای ارائه‌ی درخواست کار از دست ندهید، چرا که فقط تا ۱۲ جولای ۲۰۱۹ فرصت دارید.

 

جالب است که امسال دولت کانادا برای اولین بار به جوانان متقاضی کار اجازه می‌دهد از طریق سرویس آنلاین یا با دانلود اپلیکیشن Job Bank app درخواست شغلی خود را ارائه کنند.

 

برنامه‌ی مشاغل تابستانی کانادا طرحی است که توسط دولت حمایت می‌شود و به سازمان‌ها برای کمک به ایجاد مشاغل تابستانی با کیفیت برای جوانان کانادایی بودجه می‌دهد.

 

شما می‌توانید به صورت تمام وقت و برای حداقل شش هفته، از آوریل تا سپتامبر در یک محیط کاری فراگیر و مناسب کار کنید که می‌تواند به طور بالقوه درهای زیادی را به روی آینده‌ی شما باز کند. سن شما باید بین ۱۵ تا ۳۰ سال باشد و باید بتوانید به طور قانونی در کانادا کار کنید. با وجود بیش از ۸۵ هزار فرصت شغلی در تابستان سال جاری، این شانس را دارید که شغل مورد علاقه خود را به دست بیاورید.

 

JobBank نه تنها یک فهرست شغلی برای برنامه‌ی تابستانی تهیه می‌کند، بلکه منابع آنلاین متفاوتی را نیز فراهم می‌کند تا تمام نیازهای جستجوی شغلی‌تان را تامین کند. سال گذشته JobBank بیش از ۴۰ هزار تقاضای شغلی دریافت کرد. علاوه بر این، برنامه‌ی مشاغل تابستانی بیش از ۷۰ هزار شغل دائمی در سراسر کشور ایجاد نمود.

 

کارفرمایانی که در برنامه‌ی مشاغل تابستانی کانادا شرکت می‌کنند از همه بخش‌ها اعم از عمومی، خصوصی و غیرانتفاعی هستند. مشاغل دولتی فدرال و استانی واجد شرایط حضور در این برنامه نیستند.

 

اگر شما در حال تلاش برای پیدا کردن یک کار مناسب برای خود هستید، JobBank دارای ابزاری مفید است که می‌توانید از آن برای برنامه‌ریزی شغلی خود استفاده کنید. شما می‌توانید آزمونی انجام دهید که شرایط شما را با مشاغل پیشنهاد شده تطبیق دهد و حتی یک فهرست جستجوی شغلی ایجاد کند.

 

امکان ارائه‌ی فرم‌های تقاضای کار از تاریخ ۲۳ آوریل شروع شده و تا ۱۲ جولای ادامه خواهد داشت. پس اگر به دنبال یک شغل تابستانی هستید عجله کنید!

error: Content is protected !!