2024/03/29

تحصیل آنلاین در مدارس کانادا

مدارس کانادا

تحصیل آنلاین در مدارس کانادا

دانش آموزان زیادی هر سال برای تحصیل وارد مدارس بین المللی کانادا می شوند و با توجه به شرایط و همه گیری ویروس کرونا، خانواده ها تمایل دارند تا فرزندانشان برای تحصیل آنلاین در مدارس کانادا نیز شرکت کنند و شرایط آموزش فرزندانشان را تحت نظام آموزشی قوی کانادا بررسی کنند. ما تصمیم داریم تا در این مقاله موضوعاتی که  حول عنوان تحصیل در مدارس آنلاین کانادا از جمله تحصیل در دبستان و دبیرستان های آنلاین کانادا، مراحل ثبت نام در مدارس، شرایط دریافت دیپلم آنلاین در کانادا، هزینه های تحصیل آنلاین در کانادا، بهترین مدارس کانادا، شرایط ورود به دانشگاه و… را برای شما تحلیل و بررسی کنیم. در واقع تیم تحقیقاتی موسسه ایران مهاجر این مقاله را با هدف آشنایی شما  با تمام شرایط تحصیل در مدارس کانادا به صورت آنلاین تهیه نموده است.

شرایط تحصیل در مدارس آنلاین کانادا

در ابتدای بررسی تحصیل آنلاین در مدارس کانادا به بررسی شرایط کلی متقاضیان می پردازیم. دانش آموزان برای تحصیل در مدرسه آنلاین در کانادا داشتن یک سری امکانات سخت افزاری، دانش زبان و استعداد تحصیلی می تواند شرایط تحصیل در بهترین مدارس آنلاین کانادا را برای دانش آموزان فراهم آورد. دانش آموزان برای تحصیل در مدارس آنلاین در کانادا ابتدا باید بتوانند یک کامپیوتر به همراه اینترنت پر سرعت داشته باشند تا در زمان برگزاری کلاس درس بتوانند در کلاس درس حاضر شوند. علاوه بر این  دانش آموز برای ارتباط با استاد یا سایر دانش آموزان نیاز دارد تا از سطح خوبی از انگلیسی آشنا باشد ولی  مدرک زبان برای اثبات این موضوع مورد نیاز نمی باشد.

مدارس کانادا

تحصیل در دبستان

با توجه به اینکه در حال حاضر امکان تحصیل در دبستان های آنلاین کانادا فراهم شده است خانواده ها می توانند با خیال راحت برای آموزش فرزندانشان در نظام آموزشی کانادا اقدام کنند. برای این امر کافی است تا خانواده هزینه شهریه مدرسه دانش آموز را پرداخت کرده و برای حضور او در کلاس ها یک سیستم کامپیوتر و اینترنت فراهم کنند. دانش آموز نیاز به داشتن مدرک زبان ندارد اما باید آموزش های اولیه را دیده باشد تا بتواند با معلم و سایر دانش آموزان ارتباط برقرار نماید.

تحصیل در دبیرستان

معمولاً خانواده ها نگرانی زیادی برای انتخاب رشته تحصیلی، دانشگاه محل تحصیل، آینده کاری فرزندان و … خواهند داشت. برای این منظور بسیاری از خانواده ها در سال های 10 الی 12 دبیرستان تصمیم می گیرند تا دانش آموزشان مابقی سال های تحصیل را در کانادا سپری نموده و دیپلم کانادایی اخذ کند. برای تحصیل آنلاین در دبیرستان های کانادا دانش آموزان بدون نیاز به مدرک زبان و با داشتن امکانات سخت افزاری و نرم افزاری برای ورود به کلاس مجازی می توانند در مدارس آنلاین تحصیل نموده و مدرک دیپلم کانادایی دریافت کنند.

مراحل ثبت نام در مدارس

با توجه به اینکه دانش آموزان بین المللی تمام امور خود را به صورت آنلاین انجام می دهند، امکان ثبت نام آنلاین نیز برای آنها فراهم است و دانش آموز برای دوره های حضوری و یا آنلاین می تواند از ثبت نام آنلاین مدارس کانادا استفاده کند. برای ثبت نام باید تمام مدارک خود اعم از مدارک هویتی، سوابق تحصیلی و … را آماده کرده سپس تا زمان مشخص شده توسط مدرسه فرم پذیرش مدرسه را تکمیل و ارسال کند. پس از تکمیل فرم های مدرسه با توجه به شرایط خود صورت حساب اولیه برای متقاضی ارسال می کند که شهریه مدرسه در آن مشخص شده و متقاضی باید برای واریز آن تا زمان مشخص شده اقدام نماید و ثبت نام تکمیل شود.

کتاب های درسی مدارس آنلاین کانادا

دروس بسته به مقطع تحصیلی دانش آموز تفاوت هایی دارد. از سال اول تحصیل دانش آموز آموزش را با دروس زبان انگلیسی، ریاضیات، علوم، مطالعات عمومی و هنر آغاز می کند و در طول تحصیل دروس مختلفی به این دروس اضافه و یا کم می شوند. از جمله دروسی که در سالیان بعد به واحد های درسی دانش آموزان در مدرسه آنلاین کانادایی اضافه می شود زبان فرانسه و تاریخ است. دوره دبیرستان به تدریج دروس با توجه به علاقه دانش آموزان به رشته تحصیل دانشگاهی تغییراتی خواهد داشت و دانش آموزان می توانند انتخاب های متنوعی برای دروس مورد علاقه خود در دوره دبیرستان داشته باشند.

تحصیل در کانادا

هزینه تحصیل

بررسی بودجه از اهمیت بالایی برخوردار است و خانواده ها قبل از اقدام برای مهاجرت فرزندانشان ابتدا بایستی هزینه های مصرفی دانش آموز در کشور مقصد را ارزیابی می کنند. با توجه به اینکه تحصیل در مدارس نیازی به حضور در کشور مقصد ندارد بسیاری از هزینه های دانش آموز از جمله هزینه های زندگی او کاهش می یابد. با توجه به این موضوع تنها هزینه عمده ای که خانواده ها برای تحصیل فرزندانشان خواهند داشت شهریه مدرسه ای است که پذیرش آن را دریافت می نمایند. هزینه های تحصیل در کانادا مبالغ متغیری را شامل می شوند اما به طور میانگین حدود 15.000 تا 20.000 دلار کانادا را می توان به عنوان شهریه در اغلب مدارس عنوان کرد.

مزایای تحصیل

بیان مزایا و معایب هر موضوعی بسته به نظر افراد می تواند متفاوت و محتلف باشد اما ما به برخی از مهم ترین مواردی که متقاضیان به عنوان مزایای تحصیل در مدارس کانادا نام بردند اشاره می نماییم.

  • حضور فرزند در کنار اعضای خانواده و خیال آسوده والدین
  • کاهش هزینه های مصرفی بخصوص هزینه زندگی دانش آموزان
  • عدم نگرانی بابت دریافت یا عدم دریافت ویزا
  • عدم نیاز به مدرک زبان انگلیسی یا فرانسوی
  • امکان دریافت دیپلم آنلاین کانادا ودیپلم ایران
  • بالا رفتن شانس پذیرش در دانشگاه های کانادا با دریافت مدرک دیپلم آنلاین کانادا

مقالات مرتبط:

مزایا و شرایط تحصیل آنلاین در مدارس کانادا

لیست 5 تا از بهترین مدارس کانادا و شرایط تحصیل در آن ها

مدارس کانادا: راهنمای جامع شرایط تحصیل و مدارک مورد نیاز

بهترین مدارس کانادا

مزایا و شرایط تحصیل آنلاین در مدارس کانادا

سخن پایانی

ما در این مقاله تحصیل آنلاین را مورد بررسی و تحلیل قرار دادیم تا خانواده هایی که قصد تحصیل فرزندشان تحت نظام آموزشی کشور کانادا را دارند بتوانند از این امکان استفاده کنند. برای این منظور سعی کردیم تا مواردی مانند شرایط تحصیل در دبستان ها و دبیرستان های آنلاین کانادا، لیست مدارس آنلاین کانادا، اخذ دیپلم آنلاین کانادا، مزایای تحصیل آنلاین، کتاب های درسی برای تحصیل در مدارس کانادا و … را بررسی نماییم. امیدواریم این مقاله شما را درجهت تحصیل انلاین در کانادا راهنمایی کند. همراهان عزیز همواره می توانید با شماره های موسسه ایران مهاجر تماس حاصل فرمایید و در خصوص تحصیل انلاین در کانادا مشاوره بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!