2024/04/19

دعوت نووا اسکوشیا از متقاضیان اکسپرس انتری به عنوان مربی نونهالان

مربی نونهالان

نووا اسکوشیا از متقاضیان اکسپرس انتری دارای سابقه کار به عنوان مربی نونهالان دعوت کرد

جدیدترین خبرهایی که از نووا اسکوشیا به دست ما رسیده است حاکی از آنند که این استان در جدیدترین پذیرشی که به تاریخ سوم ماه ژوئن برگزار کرده است برای ۳۱۲ متقاضی اکسپرس انتری که به عنووان مربی نونهالان و دستیار مربی نونهالان دارای سابقه کار هستند صادر نموده است.

 

این دعوتنامه‌ها از طریق مسیر مهاجرتی اولویت‌های بازار کار صادر شده‌اند؛ گفتنی است این مسیر مهاجرتی به نووا اسکوشیا اجازه می‌دهد تا در صف انتظار اکسپرس انتری فدرال به دنبال متقاضی واجد شرایطی بگردد که در شغل معینی که با کمبود نیرو در استان مواجه است سابقه کار دارد.

 

استان نووا اسکوشیا که در ساحل زیبای دریای اطلس واقع شده است در سال ۲۰۱۸ در استقبال از مهاجران تازه وارد رکوردشکنی کرد. بسیاری از آن مهاجران از طریق برنامه‌ی مهاجرت استانی وارد این استان شده بودند. برنامه‌ی مهاجرت استانی نووا اسکوشیا به این استان اجازه می‌دهد تا سالانه تعداد معینی متقاضی مهاجرت را برای اقامت دائم انتخاب کند.

 

آن دسته از متقاضیان اکسپرس انتری که از طرف استان انتخاب شوند ۶۰۰ امتیاز اضافی کسب می‌کنند و بدین ترتیب در دور بعدی حتما برای آن‌ها دعوتنامه صادر خواهد شد.

 

متقاضیانی که مایل هستند از طرف مسیر مهاجرتی اولویت‌های بازار کار نووا اسکوشیا مهاجرت کنند باید ابتدا در صف انتظار اکسپرس انتری پروفایل بسازند.

 

پذیرش سوم ژوئن دومین پذیرشی بود که از طریق مسیر مهاجرتی اولویت‌های بازار کار برای متقاضیان اکسپرس انتری دارای سابقه کار به عنووان مربی نونهالان و دستیار مربی نونهالان برگزار شد. کد این شغل در دسته بندی ملی مشاغل کانادا ۴۲۱۴ است.

 

سایر معیارهای انتخاب به شرح زیر بوده است:

 

  • اثبات گذراندن دوره‌ی آکادمیک در سطح آموزش عالی در رشته‌ی تعلیم و تربیت کودکان نوزاد تا هشت ساله
  • مدرکی دال بر اینکه متقاضی دوره‌ی تحصیلی دو ساله یا بیشتر را در دانشگاه، کالج، مدرسه‌ی فنی و … گذرانده است.
  • توصیه نامه از طرف کارفرمایان قبلی مبنی بر اینکه متقاضی در شغل دارای کد ۴۲۱۴ حد اقل پنج سال سابقه کار دارد.

برنامه‌ی مهاجرت استانی نووا اسکوشیا اعلام کرده است که متقاضیانی که در پذیرش سوم ژوئن دعوتنامه دریافت کرده‌اند پروفایل خود را در هشتم آگوست ۲۰۱۸ یا بعد از آن ارائه کرده‌اند.

 

مسیر مهاجرتی اولویت‌های بازار کار در آگوست ۲۰۱۸ رونمایی شده و اکنون این چهارمین بار است که از آن استفاده می‌شود. علاوه بر صدور دعوتنامه برای مربیان نونهالان، برای حسابداران و حسابرسان مالی و آن دسته از متقاضیان اکسپرس انتری که زبان فرانسه را زبان اول خود بیان کرده‌اند نیز دعوتنامه فرستاده است.

error: Content is protected !!