2024/04/20

مشاغل پردرآمدی که می‌توانید بدون داشتن سابقه کار در کانادا پیدا کنید (قسمت اول)

کار در کانادا

مشاغل پردرآمدی که می‌توانید بدون داشتن سابقه کار در کانادا پیدا کنید (قسمت اول)

از هر فردی سوال کنید که آیا تمایلی به کسب درآمد بالاتر دارد یا نه، به طور قطع جواب او یک «بله»‌ی محکم خواهد بود. متاسفانه شرایط اقتصادی حال حاضر برای جوانان به گونه‌ای است که برای کسب درآمد مطلوب باید همزمان مشاغل متعددی داشته باشند و همین موضوع موجب آسیب پذیری بیشتر افراد شده است.کار در کانادا.

مشاغل پردرآمدی که می‌توانید بدون داشتن سابقه کار در کانادا پیدا کنید (قسمت دوم)

اگر می‌خواهید که تعطیلات آخر هفته‌ی خوبی به دور از استرس‌های کاری داشته باشید، باید به سراغ یکی از این مشاغل بیشتر سنتی بروید. اگرچه اکثر این شغل‌ها چندان پیچیده نیستند و نیاز به سابقه‌ی کاری خاصی ندارند، ولی حقوق بالایی داشته و پتانسیل کسب درآمد بیشتر و امکان پیشرفت در طولانی مدت را دارا هستند.

 

با بررسی سایت Indeed، مشاغلی که پتانسیل درآمدی بالا و کمترین نیاز به سابقه کار را داشته‌اند در اینجا جمع آوری شده است. شما چه بخواهید در محیط بیرون کار کرده و با مردم در تعامل باشید و چه تمایل داشته باشید در محیط اداری مشغول به کار شوید مطمئنا می‌توانید شغلی مناسب با حداقل نیاز به تجربه‌ی کاری و سابقه کار را از این لیست برای خود پیدا کنید.

 

در این مقاله ۱۳ شغل پردرآمدی را معرفی می‌کنیم که شما خواهید توانست بدون داشتن سابقه کار در کانادا پیدا کنید.

 

  • کارمند جذب و استخدام

میانگین درآمد: تا ۱۲۰،۰۰۰ دلار در سال

 

اگر از ملاقات افراد جدید لذت می‌برید شغل کارمند استخدام می‌تواند برای شما بسیار مناسب باشد. این افراد با استفاده از سایت‌‌هایی مانند LinkedIn بهترین کاندیداهای شغلی را پیدا کرده و به شرکت‌ها در انجام گزینش و مصاحبه کمک می‌کنند. از آن‌جایی که بسیاری از این افراد کمیسیون یا بخشی از حقوق فرد استخدام شده را دریافت می‌کنند، بنابراین این کار پتانسیل کسب درآمد بسیار بالایی دارد.

 

بیش از ۵۰۰۰ موقعیت شغلی مرتبط در سایت Indeed وجود دارد.

 

  • باربر

میانگین درآمد: تا ۱۶۲،۶۰۰ دلار در سال

 

اساسا هر شرکتی که محصولی را به فروش می‌رساند نیاز به فردی برای ارسال و دریافت محصولات دارد. آن‌ها مسئول همه‌ی چیزهایی هستند که به شرکت وارد شده و یا از آن خارج می‌شود. چنین افرادی برای موفقیت هر شرکت و سازمانی بسیار پراهمیت می‌باشند و الزامات چندانی برای اشتغال در این کار وجود ندارد. اگر به دنبال کاری هستید تا بدون داشتن مدرک تحصیلی بتوانید پول در بیاورید، این شغل یکی از گزینه‌های پیشنهادی مناسب است.

 

بیش از ۱۰۰۰ موقعیت شغلی مرتبط در سایت Indeed وجود دارد.

 

  • مشاور معاملات ملکی

میانگین درآمد: تا ۱۲۰،۰۰۰ دلار در سال

 

هیچ محدودیت درآمدی برای شغل مشاوران املاک وجود نخواهد داشت. شما باید در چند آزمون قبول شوید تا بتوانید مجوز فعالیت دریافت کنید، اما تقریبا به هیچ تجربه‌ی خاصی برای کار به عنوان مشاور املاک نیاز نخواهید داشت. علاوه بر این، اگر در شهرهایی مانند تورنتو یا ونکوور زندگی می‌کنید که در آن‌ها قیمت املاک و مستغلات خیلی بالاست، به طور جدی پتانسیل درآمدی بسیار بالایی خواهید داشت.

 

بیش از ۴۰۰ موقعیت شغلی مرتبط درسایت Indeed  وجود دارد.

 

  • آتش ‌نشان

میانگین درآمد: تا ۱۳۲،۰۰۰ دلار در سال

 

آیا به دنبال راهی برای خدمت به جامعه هستید؟ پس می‌توانید به عنوان یک آتش ‌نشان مشغول فعالیت شوید. شما علاوه بر مواجه شدن با خطرات این شغل پرهیجان، درآمد مناسبی خواهید داشت.

 

بیش از ۲۴ موقعیت شغلی مرتبط در سایت Indeed وجود دارد.

 

  • باغبان فضای سبز

میانگین درآمد: تا ۷۱،۵۰۰ دلار در سال

 

قرار گرفتن در فضای باز، کار کردن با دست و کمک به رشد گیاهان و زیبایی مناظر، همگی بخشی از شرایط فعالیت در شغل باغبانی می‌باشند. تنها جنبه‌ی منفی این شغل آن است که در صورت داشتن حساسیت به خاک و گرد‌ و غبار، علف‌ها و گرده‌ی گل‌ها فعالیت در این کار بسیار مشکل است.

 

بیش از ۳۰۰ موقعیت شغلی مرتبط در سایت Indeed وجود دارد.

 

راننده‌ی ترانزیت

میانگین درآمد: تا ۱۱۲،۵۰۰ دلار در سال

 

بسته به اینکه در کدام شهر یا منطقه‌ی شهرداری زندگی می‌کنید این کار ‌می‌تواند ساده و یا سخت باشد. خبر خوب این است که این شغل حقوق و مزایای فوق العاده‌ای دارد. اگر راننده‌ی خوبی هستید، می‌توانید به کار کردن به عنوان راننده‌ی اتوبوس فکر کنید.

 

بیش از ۵۰۰ موقعیت شغلی مرتبط در سایت Indeed وجود دارد.

 

error: Content is protected !!